BMW serije 1: problemi
BMW serije 1: znani problemi in napake
- Težave s sistemom start-stop: Te se lahko pojavijo že pri 20.000-30.000 km.
- Okvara vodne črpalke: To lahko povzroči težave od 80.000 do 100.000 km.
- Napake pri delovanju električnih stekel: Težave se pogosto pojavijo po 60.000-80.000 km.
- Težave s klimatsko napravo: pojavijo se lahko že pri 40.000-60.000 km.
- Nepravilno delovanje žarometov LED: Po 50.000-70.000 km lahko pride do okvare posameznih segmentov LED.
- Težave s sistemom za vožnjo brez ključa: Napake se lahko pojavijo po 40.000-60.000 km.
BMW serije 1: problemi z zobato verigo: težave z zobato verigo
Pogosta težava pri bencinskih motorjih serij N45 in N46 (116i, 118i, 120i) je podaljšanje zobate verige, kar lahko v najslabšem primeru privede do resne poškodbe motorja. Tipični znaki okvare so ropotajoči zvok med hladnim zagonom, nestalen tek motorja in opazna izguba moči. Ta šibka točka prizadene predvsem modele iz let izdelave 2004 do 2007 (E87). Kot preventivni ukrep je priporočljivo zamenjati zobato verigo, vključno z napenjalcem verige in vodilom, pri približno 100.000 km.
BMW serije 1: problemi s turbopolnilnikom
Pri trivaljnih motorjih (116i, 118i) serije F20 (od leta 2011) lahko težave povzroča turbinski polnilnik. Težave se običajno pojavijo med 60.000 in 100.000 km. Pogoste napake se kažejo z izgubo moči in povečano porabo olja. Za podaljšanje življenjske dobe turbinskega polnilnika se priporoča redna menjava olja in uporaba visokokakovostnih olj.

BMW serije 1: Slabosti pri dizelskih motorjih
Pri dizelskih motorjih serije N47 (116d, 118d, 120d) (od leta 2007) se lahko pojavijo različne težave. Pomanjkljivosti pogosto zadevajo sistem za recirkulacijo izpušnih plinov in zamašene injektorje. Za preprečevanje teh težav je priporočljivo redno čiščenje in uporaba visokokakovostnega goriva. Če pride do napake, je treba prizadete sestavne dele običajno zamenjati.
BMW serije 1: Težave s samodejnim menjalnikom
Pri 6-stopenjskem samodejnem menjalniku (116i, 118i, 120i) lahko včasih pride do trhlega prestavljanja ali zapoznelega zagona. Te težave se pogosto pojavijo med 50.000 in 100.000 km. Pogosto lahko pomaga posodobitev programske opreme krmilne enote menjalnika.
BMW serije 1: problemi z zadnjim diferencialom: težave z zadnjim diferencialom
Pri modelih s pogonom na zadnji kolesi (vsi razen 120d xDrive) lahko pride do izgube olja na zadnjem diferencialu. To se običajno zgodi po 100.000 prevoženih kilometrih. Pomembno je redno preverjanje ravni olja in pravočasna zamenjava tesnil.
BMW serije 1: napake z zgornjim delom kabrioleta: težave z zgornjim delom kabrioleta
Pri mehkem zgornjem delu kabrioleta serije 1 (E88, 2008-2013) lahko občasno pride do mehanskih težav ali puščanja. Redna nega in impregnacija zgornjega dela kabrioleta ter letni pregled mehanike lahko preprečita težave.
BMW serije 1: napake z rjo
Na zadnjih kolesnih podbojih in pokrovu prtljažnika lahko nastane rja, zlasti pri modelih, izdelanih med letoma 2005 in 2010. Redni pregledi in nega laka ter takojšnje popravilo odkruškov lahko učinkovito preprečijo nastanek rje.
BMW serije 1: Težave z vžigalnimi tuljavami: težave z vžigalnimi tuljavami
Pri modelih iz let izdelave 2006 do 2010 (E87, E81, E82, E88) lahko pride do okvare vžigalnih tuljav, kar povzroči napačno vžiganje in neenakomeren tek motorja. BMW je za prizadeta vozila začel kampanjo vpoklica, v okviru katere bo zamenjal tuljave za vžig.

BMW serije 1: Pri vozilu BMW serije 1: težave z električnim regulatorjem oken
Električna okna, zlasti na zadnjih vratih, lahko sčasoma odpovedo. To se običajno zgodi med 60.000 in 100.000 km. Z rednim mazanjem mehanizma in zamenjavo obrabljenih delov lahko podaljšate življenjsko dobo.
Druge pogoste okvare v BMW serije 1:
Na podlagi izkušenj voznikov vozil BMW serije 1 vam tukaj ponujamo pregled drugih možnih težav:
- puščanje v sistemu za pranje zadnjega stekla: Okvare se pogosto odkrijejo med 50.000 in 70.000 prevoženimi kilometri.
- Okvarjeni parkirni senzorji: ti lahko odpovedo ali sprožijo sporočilo o napaki že pri 30.000-50.000 prevoženih kilometrih.
- Težave z električnimi zadnjimi vrati (če so na voljo): pojavijo se lahko že pri 40.000-60.000 prevoženih kilometrih.
- obraba zavornih kolutov in oblog: pogosto že po 30.000-50.000 km, zlasti pri športnem načinu vožnje.
Pomembno je poudariti, da se vsi ti zapleti ne pojavijo pri vsakem vozilu in da lahko z rednim vzdrževanjem preprečite ali zmanjšate številne od njih. Kljub temu se morate pri BMW serije 1 zavedati teh morebitnih težav in vozilo temeljito pregledati.