Kazalo vsebine
Renault Clio – težave z vžigom in druge znane napake
Znano je, da je Renault Clio najbolj prodajani avto v Sloveniji. Je poceni, praktičen in izgleda elegantno. Model se je v treh desetletjih večkrat spremenil, pri čemer vsaka različica prinaša svojevrstne izzive z vidika delovanja in okvar. V tem članku vam bomo predstavili najpogostejše, s katerimi se soočajo lastniki tega avta in predlagali rešitve zanje.
Težave z vžigom
Vzroki za težave z vžigom avta Renault Clio so različni, a tako kot pri vseh drugih vozilih so tudi pri tem avtu običajni krivci za nevžig težave z akumulatorjem. Prav tako lahko odpove zaganjalnik Renault Clio ali alternator. Tudi imobilizator v vozilu Clio lahko včasih povzroči težave, ki so pogosto povezane s ključavnico. Druge nevšečnosti, kot so okvarjen senzor ročične gredi in težave z varovalkami, so redkejše.
Vzrok težav z akumulatorjem so lahko korodirani priključki ali težave s praznjenjem. Korodirane terminale lahko očistite, akumulator pa poskušate znova napolniti. Če se nenehno prazni, ga boste morali zamenjati. Zaganjalnik je povezan z akumulatorjem in tudi z njim se lahko pojavijo težave. Te vključujejo slabe povezave, konec življenjske dobe, vedno pa morate preveriti napajalno povezavo z zaganjalnikom.
Še en vzrok, zakaj ima Renault Clio težave z vžigom, lahko tiči pri imobilizatorju; glavni vzrok izpraznjena baterija upravljavca ključa. Poleg tega lahko imobilizator ne prepozna ključa. V tem primeru je najbolje, da zamenjate baterijo ključavnice ali pa se obrnete na električarja. Če je vzrok težav v alternatorju in vaš akumulator Renault Clio nov, avto pa se ne zažene, to namreč pomeni, da se ne polni, za kar je verjetno kriv alternator.
Težave z avtom Renault Clio IV
Pogoste težave so naslednje:
- Okvarjen zaganjalnik;
- Napačno delovanje sistema start-stop;
- Okvare motorja brisalcev spredaj in zadaj. Za to so na voljo Renault Clio rezervni deli;
- Okvare elektromotorja za zaklepanje prtljažnika;
- Merilnik goriva je lahko nenatančen;
- Močan hrup vetra okoli stranskega okna;
- Problematično delovanje sistema R-link pri začetnih modelih.
Če ima vaš Renault Clio IV težave in je opremljen z bencinskim motorjem 1.2 TCe, potem gre za znano težavo prekomerne porabe motornega olja za Renault Clio. To lahko povzroči hudo okvaro motorja, ki ga je treba (to se sicer zgodi redko) zamenjati. Pri dizlih je prisoten hrup spredaj, težavo pa reši zamenjava pogonskih blokov.
V primeru težav s pritiskom olja, izgubo olja ali nenavadnim hrupom motorja v svojem vozilu, le to lahko posledica težav z oljnim filtrom. Oljni filter očisti olje nečistoč in ga nato spusti v motor, da lahko kroži po gibljivih delih, jih maže in zbira toploto. Oljni filter za Renault Clio je potrošni del, ki pa na srečo ni drag.
Problem z avtom Renault Clio 1.5 dCi
Če ima vaš avto Renault Clip 1.5 dCi problem, je to verjetno nizka toleranca za slabo gorivo. Za doseganje optimalne zmogljivosti je za ta avto najboljše uporabiti gorivo najboljše kakovosti, saj lahko gorivo slabe kakovosti povzroči težave, npr. zamašitev filtra za gorivo. Pogoste so tudi težave s senzorji pri nekaterih starejših modelih, ki jih je mogoče zamenjati z novimi. Okvara elektronske krmilne enote je tudi zelo pogost problem avta Renault Clio 1.5 dCi, izdelanim med letoma 2002 in 2015. Pogost simptom je, da se avto ne zažene brez komunikacije prek diagnostike. Lahko se tudi zgodi, da je lučka imobilizatorja ves čas prižgana, ventilator hladilne tekočine pa nenehno deluje; glavni rele prav tako ne deluje, če je elektronska krmilna enota okvarjena.
ZAKLJUČEK: Kljub svoji priljubljenosti imajo avti Renault Clio težave, ki jih je kot lastnik dobro poznati, zato da lahko v primeru okvar pravočasno odreagirate. Nekatere težave so manjše, spet druge pa večje in lahko zahtevajo draga popravila, zato je pravočasna odprava okvar ključnega pomena, da bo vaš Clio ostal v dobrem voznem stanju celo življenjsko dobo.
TOP izdelki na to temo: