Škoda Kamiq: težave
- Težave s funkcijo start-stop: pojavijo se lahko že pri 20-30.000 km.
- Prekomerna obraba pnevmatik: pogosto opazna od 30-50.000 km, zlasti pri nepravilni nastavitvi koles.
- Nepravilno delovanje parkirne asistence: To se pogosto pojavi po 40-60.000 km, pogosto zaradi okvarjenih senzorjev.
- Težave z električnim servo volanom: Te se lahko pojavijo po 70-90.000 km, pogosto zaradi okvarjenih senzorjev.
Težave pri vozilih Škoda Kamiq: 1.0 TSI in 1.5 TSI
Pri manjših motorjih TSI s prostornino 1,0 in 1,5 litra se lahko občasno pojavijo težave s turbinskim polnilnikom. Te se običajno pojavijo med 60.000 in 100.000 km. Simptomi so izguba moči in povečana poraba olja. V nekaterih primerih lahko turbinski polnilnik tudi popolnoma odpove.
Redna menjava olja in uporaba visokokakovostnih olj lahko pripomoreta k podaljšanju življenjske dobe turbinskega polnilnika. Če je turbinski polnilnik okvarjen, ga je običajno treba zamenjati.
Težave z vozilom Škoda Kamiq: motorji: 3-valjni motorji
Trivaljni motorji (1.0 TSI) lahko vibrirajo in povzročajo več hrupa. To je posledica zasnove in se pogosteje pojavlja pri nizkih hitrostih.
Redno vzdrževanje in uporaba visokokakovostnega goriva lahko pomagata zmanjšati vibracije. V nekaterih primerih lahko pomaga tudi prilagoditev nosilcev motorja ali uporaba zvočno absorpcijskih podlog.
Težave z vozilom Škoda Kamiq: zobniška veriga
Časovna veriga v motorjih TSI se lahko raztegne, kar lahko pri hladnem zagonu povzroči ropotajoči zvok. Ta zaplet se pogosto pojavi med 100.000 in 150.000 km. V redkih primerih lahko veriga tudi preskoči, kar lahko povzroči resne poškodbe motorja.
S preventivno zamenjavo zobate verige in napenjalnega sistema pri približno 100.000 km se lahko izognete dragim posledičnim poškodbam. Pomembna je tudi redna menjava olja.
Težave z menjalnikom Škoda Kamiq DSG
Pri 7-stopenjskem menjalniku DSG se lahko občasno pojavijo težave s poskočnim prestavljanjem ali zapoznelim zagonom. Ti zapleti se pogosto pojavijo med 50.000 in 100.000 km.
Običajno lahko pomaga posodobitev programske opreme krmilne enote menjalnika. Pomembno je tudi, da zamenjate tekočino in filter menjalnika v skladu s specifikacijami proizvajalca.
Težave s samodejnim menjalnikom
Pri modelih s klasičnim samodejnim menjalnikom se lahko napake v krmilni enoti menjalnika pojavijo od približno 120.000 km naprej, kar lahko povzroči sunkovito prestavljanje.
To težavo lahko pogosto odpravi posodobitev programske opreme krmilne enote menjalnika. V nekaterih primerih je morda potrebna tudi zamenjava krmilne enote ali mehatronike.
Težave z vozilom Škoda Kamiq: zadnje zavore
Prezgodnja obraba zadnjih zavornih kolutov in oblog ni redka, pogosto že po 30.000 do 50.000 prevoženih kilometrih.
Pomembno je redno pregledovanje in pravočasna zamenjava zavornih kolutov in oblog. Življenjsko dobo lahko podaljša tudi uporaba visokokakovostnih zavornih komponent. Po daljšem obdobju nedejavnosti je treba zavore očistiti tako, da večkrat močno pritisnete na zavore, da odstranite morebitno korozijo.
Težave z vozilom Škoda Kamiq: programska oprema in infozabava
Občasno se lahko pojavijo težave s sistemom infotainment, kot so sesutje, nepravilno delovanje ali napake pri posodabljanju programske opreme. Te težave se lahko pojavijo že na začetku, pogosto v prvih 30.000 prevoženih kilometrih.
Z rednim posodabljanjem programske opreme lahko odpravite veliko teh napak. Ponovni zagon sistema ali ponastavitev na tovarniške nastavitve lahko pomaga pri okvarah. V nekaterih primerih je morda potrebno popravilo ali zamenjava sestavnih delov strojne opreme.
Težave z vozilom Škoda Kamiq: Bluetooth
Nekateri lastniki poročajo o težavah s povezavo Bluetooth, zlasti pri seznanjanju pametnih telefonov ali uporabi Apple CarPlay ali Android Auto.
Pogosto lahko pomaga posodobitev programske opreme sistema infozabavnih vsebin. Neuspehe lahko odpravi tudi brisanje vseh seznanjenih naprav in njihovo ponovno seznanjanje. V redkih primerih gre morda za napako strojne opreme, ki jo je treba popraviti.
Dodatne pogoste napake v vozilu Škoda Kamiq:
Na podlagi izkušenj voznikov vozila Škoda Kamiq predstavljamo pregled dodatnih možnih šibkih točk:
- puščanje na vodnem hladilniku: pogosto se pojavi po 80-100.000 km, zlasti pri starejših modelih.
- Okvare sistema centralnega zaklepanja: Te se lahko pojavijo že pri 50-70.000 km, pogosto zaradi okvarjenih vratnih ključavnic ali krmilnih enot.
- Težave s turbinskim polnilnikom pri bencinskih motorjih: To se običajno zgodi po 100-120.000 km.
- Okvarjeni lambda senzorji: To lahko povzroči zaplete že po 60-80.000 km, zlasti pri bencinskih motorjih.
- Težave s klimatsko napravo: Včasih se lahko pojavijo že po 40-60.000 km, pogosto zaradi puščanja ali okvare kompresorja.
- Okvare električnih stekel: To se običajno zgodi po 70-90.000 km, zlasti pri zadnjih vratih.
Teh težav ni mogoče pričakovati v vsakem vozilu, vendar se v nekaterih primerih lahko pojavijo. Z rednim vzdrževanjem in pregledi lahko veliko teh težav odkrijete in odpravite že v zgodnji fazi.