• TRGOVINA
  • CLUB
Preizkusite premium račun
0
Moja garaža
Dodajanje vozila
0
Izdelki #45-5561
0,00 €
Prosimo, da za nakup izdelek dodate v košarico.

Zakaj potrebujemo sistem Start-Stop

Kazalo vsebine

  1. Zgodovina tehnologije
  2. Način delovanja in vrste
    1. Prednosti in slabosti
    2. 10 pogojev za delovanje Start-Stop sistema
    3. Zaključek

V prizadevanju za zmanjšanje porabe goriva in škodljivih emisij v okolje, avtomobilski proizvajalci nenehno ponujajo inovativne tehnologije, zasnovane za optimizacijo delovanja motorja in pripadajočih enot. Ena najbolj uspešnih tehnoloških rešitev je sistem Start-Stop, ki ugasne motor med kratkim ustavljanjem, na primer v prometnih zamaških ali na semaforjih. Naš članek govori o tem, kako ta sistem deluje, njegovih prednostih in slabostih.

Zgodovina tehnologije

Prvi poskusi za oblikovanje sistema, ki bi nadziral delovanje motorja in preprečil prosti tek, so bili narejeni leta 1970 pri Toyoti. Limuzina Toyota Crown je imela napravo, ki je izklopila motor ob mirovanju, ki je trajalo 1,5 sekunde.

Kasneje, v prvi polovici 1980, so podobne tehnologije implementirali pri Audi 100 in Volkswagen Santana. Motor je bilo potrebno izklopiti in vklopiti ročno, s pritiskom na gumb. Pri Fiat Regatta ES so predstavili enako rešitev, vendar je bilo za ponoven vklop motorja potrebno pritisniti na pedal za plin. Po določenem času so se tem avtomobilom pridružili še Opel Ascona, Volkswagen Lupo in Audi A2.

Danes večina dobro znanih blagovnih znamk opremlja svoje avtomobile s Start-Stop sistemom. Med njimi so Peugeot, Citroën, Smart, Volvo, Land Rover, Volkswagen, SEAT, Nissan, Fiat, Bentley, BMW, Ford, Chevrolet, Hyundai, Honda, Jaguar, Kia, Mazda, Toyota in drugi.

Način delovanja in vrste

Vsak avtomobilski proizvajalec nudi svojo lastno metodo implementacije samodejnega izklopa in vklopa motorja. Najbolj znane so tehnologije, ki so jih razvila naslednja podjetja:

  • Bosch. Njihov sistem se imenuje Stop&Start. Je eden najbolj enostavnih in zanesljivih. Omogoča zmanjšanje vsebnosti škodljivih snovi v izpušnih plinih za 8 % in porabo goriva - za 15 %. Lahko jih najdete v avtomobilih blagovnih znamk Audi, BMW, Volkswagen, Fiat ter trugih. Zahteva močnejši zaganjalnik, ki lahko vzdrži številne vžige motorja. Sistem nadzira ECU motorja. Delovanje temelji na zaznavanju naslednjih bralnih elementov: senzor hitrosti vozila, pozicijski senzorji pedalov za sklopko in zavoro, senzor položaja ročične gredi, senzor polnjenja akumulatorja in drugi.

Ob zaznavanju, da se je avtomobil ustavil, sistem avtomatsko izklopi motor. Ob pritisku sklopke pri vozilih z ročnim menjalnikom ali sprostitvi zavornega pedala pri vozilih z avtomatskim menjalnikom se motor vklopi. V kasnejših generacijah sistema za doseganje večje učinkovitosti, se lahko motor izklopi tudi med vožnjo, vendar le, če ECU motorja poda ustrezen ukaz, ko oceni, kakšna je hitrost avtomobila, če morda poteka manevriranje, če je cesta pod naklonom itd.

  • Kia Motors. Sistem poznamo pod imenom ISG (Idle Stop&Go). Narejen je po enakem načelu kot Stop&Start podjetja Bosch, vendar poleg izklopa in vklopa motorja nadzira tudi zaganjalnik. Med pospeševanjem, ga sistem izključi in vsa obremenitev se prenese na akumulator. Pri zaviranju se zaganjalnik ponovno aktivira in napolni akumulator. Ta pristop vodi v znatne prihranke pri porabi goriva - okoli 6 % v kombiniranem ciklu in okoli 15 % pri mestni vožnji.
  • Valeo. Imenuje se STARS (Starter Alternator Reversible System). Sistem se uporablja v avtomobilih Citroën, Mercedes-Benz in drugih. Omogoča zmanjšanje porabe goriva za okoli 10 %. Ima lastno nadzorno enoto. Sistem uporablja reverzibilni alternator, ki kombinira funkciji starterja in alternatorja. Zahvaljujoč posebnemu pogonskemu jermenu in namensko oblikovanem napenjalniku, lahko naprava prenaša energijo za eno izmed dveh možnosti, ki takrat ustreza: ali vklopi motor ali polni akumulator. Glavna prednost tega pristopa je hitro odzivanje: potrebno je dvakrat manj časa za vklop motorja, kot v primeru običajnega zaganjalnika. Poleg tega se energija, ki nastaja pri zaviranju, ustrezno porabi.
  • Mazda. Imenuje se SISS (Smart Idle Stop System) ali i-Stop. Združljiv je le z avtomatskim menjalnikom in bencinskimi motorji z direktnim vbrizgavanjem goriva. Omogoča prihranke goriva do 9 %. Ponavljajoči vklop motorja zagotavlja prisilen vbrizg goriva v valje in vžig mešanice zraka in goriva. V ta namen se med zaviranjem, bati postavijo v položaj, ki omogoča najhitrejši ponoven vžig. Zaganjalnik se uporabi zgolj kot pomožen vir energije.

Prednosti in slabosti

Prometni zamaški na cestah so eden glavnih težav sodobnih mest. Glede na zadnjo raziskavo ameriškega podjetja INRIX Roadway Analytics, so leta 2017 prebivalci Moskve preživeli 91 ur v prometnih zastojih, prebivalci Londona - 73 ur, Pariza - 65 ur, Istanbula - 59 ur, v Zürichu - 54 ur, v Münchnu - 49 ur in v Oslu - 47. Upoštevajoč zgolj 240 delovnih dni, brez vikendov. Vožnja v prometnih zastojih znatno poveča porabo goriva, več goriva kot izgoreva, večja je količina škodljivih snovi, ki uhajajo v ozračje.

Rešitev teh težav je glavni cilj sistema Start-Stop. Pri izklopu motorja, ko po njegovem delovanju ni potrebe, sistem znatno prispeva k učinkoviti porabi goriva.

Uporaba sistema ima še eno nedvomno prednost. Z zmanjšanjem števila ur, ko stojimo in dodatno obremenimo motor pri nizkih vrtljajih, prispeva k optimalnem delovanju katalizatorja, kar poveča njegovo življenjsko dobo; prav tako prepreči nastanek ogljikovih nanosov na vžigalnih svečkah. Pri dizelskih motorjih, upočasni oblikovanje depozitov na EGR ventilu, zmanjša porabo sečnine in prispeva k bolj učinkoviti obnovi dizelskega filtra.

Vendar ima Start-Stop sistem tudi nekatere slabosti. Zahteva bolj zmogljivo opremo, zlasti zaganjalnik in akumulator. Te naprave so dvakrat bolj drage kot običajne. Poleg tega ponavljajoči vžigi motorja povečajo obremenitev na ležaje ročične gredi. V intervjuju za britansko revijo Autocar je Gerhard Arnold, vodja oddelka podjetja Federal Mogul, opozoril, da lahko običajen motor enostavno zdrži 50 000 vklopov in izklopov. S sistemom Start-Stop lahko število ciklov naraste nad 500 000. V tem primeru pride do obrabe običajnih ležajev že pri 100 000 vžigih.

Drugi nadležni dejavnik je zakasnitev vžiga. Navkljub dejstvu, da je ta čas kratek (pri sistemih z ojačanim zaganjalnikom - 0,8 sekunde, z reverzibilnim alternatorjem - 0,4 sekunde, pri nastavljivem vbrizgu goriva - 0,35 sekunde), to še vedno mnogim predstavlja neudobje pri vožnji.

Poleg tega je delovanje sistema možno le, ko so izpolnjeni določeni pogoji.

10 pogojev za delovanje Start-Stop sistema

  1. Pokrov motorja in vrata voznika sta zaprta.
  2. Voznik je pripet z varnostnim pasom.
  3. Hitrost avtomobila je vsaj 4 km/h.
  4. Motor je dovolj segret.
  5. Število vrtljajev motorja ne presega predvideno hitrost prostega teka.
  6. Sistem za odmrzovanje stekel je izklopljen.
  7. Notranja temperatura ne odstopa od določene vrednosti za več kot 8 stopinj. To je pomembno v hladni sezoni.
  8. Akumulator ni izpraznjen pod vrednostjo, ki je prednastavljena v sistemu. Na primer, za ISG je ta vrednost 75 %.
  9. Alternator je v celoti operativen.
  10. Kot naklona volana je neznaten.

Zaključek

Trenutna prizadevanja velikega števila podjetij so trenutno usmerjena v izboljšanje sistema Start-Stop. Na primer, britansko podjetje Millers Oils je že predstavili motorna olja, ki zmanjšajo trenje delov motorja in njihovo obrabo za 50 %. Po mnenju Martyna Manna, tehničnega direktorja v podjetju, takšni in podobni izdelki prispevajo k aktivni promociji Start-Stop tehnologij. Drugi proizvajalci delajo na tem, da ustvarijo močnejše ležaje. Medtem pa inženirji pri Bosch, Valeo, Denso in drugi avtomobilski proizvajalci iščejo načine za skrajšanje časa, ki je potreben za ponovni vžig motorja.

Kljub temu da ima sistem še vedno pomanjkljivosti, in se povečana učinkovitost - glede na visoko ceno opreme - marsikomu zdi neznatna, ima ta tehnologija po mnenju strokovnjaku lepo prihodnost. Navsezadnje so pozitivni učinki za okolje nesporni.

AUTODOC Najbolje prodajani: rezervni deli za ugodno ceno

LUCAS LRB00183 Alternator 12V, 70A, M8, 0230, Ø 63 mm
Informacije o izdelku
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 70
  • Napetost [V]: 12
  • Jermenice -Ø [mm]: 63
  • Stevilo reber: 6
  • ID-izvedba vtikaca: 0230
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Sponka: M8
  • Premer izvrtine 1 [mm]: 10
  • neto teża [kg]: 4,75
  • Dolzina 4[mm]: 27,0
  • LUCAS: Alternator
  • Številka izdelka: LRB00183
  • Naša cena: 61,41 €
  • Stanje: Prenovljeni
Podrobnosti
LUCAS Alternator 12V, 70A, M8, 0230, Ø 63 mm
Številka izdelka: LRB00183
61,41 €
Cena z vklj. 22 % DDV, brez vklj. stroškov dostave
017TE EXIDE PREMIUM EA1000 Akumulator za zagon 12V 100Ah 900A B13 Svinčeni akumulator
Informacije o izdelku
  • Družina izdelkov: PREMIUM
  • Kapaciteta akumulatorja [Ah]: 100
  • Akumulator: Svinčeni akumulator
  • Izvedba talnih letvic: B13
  • Preiskusevalni tok hlajenjaEN[A]: 900
  • Dolzina [mm]: 353
  • Sirina[mm]: 175
  • Visina[mm]: 190
  • Napetost [V]: 12
  • DIN / ISO: L5
  • Vrste polov (prikljuckov): EN, 1
  • Razporeditev polov 0
  • EXIDE: Akumulator za zagon
  • Številka izdelka: EA1000
  • Naša cena: 139,95 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
EXIDE Akumulator za zagon 12V 100Ah 900A B13 Svinčeni akumulator
Številka izdelka: EA1000
139,95 €
Cena z vklj. 22 % DDV, brez vklj. stroškov dostave
656336 ERA A57012 Akumulator za zagon 12V 70Ah 720A AGM-Akumulator
Informacije o izdelku
  • Kapaciteta akumulatorja [Ah]: 70
  • Akumulator: AGM-Akumulator
  • Preiskusevalni tok hlajenjaEN[A]: 720
  • Dolzina [mm]: 278
  • Sirina[mm]: 175
  • Visina[mm]: 190
  • Napetost [V]: 12
  • Teža [kg]: 20,66
  • DIN / ISO: L3
  • Izvedba talnih letvic: B13
  • Razporeditev polov 0
  • Vrste polov (prikljuckov): 1
  • ERA: Akumulator za zagon
  • Številka izdelka: A57012
  • Naša cena: 421,82 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
ERA Akumulator za zagon 12V 70Ah 720A AGM-Akumulator
Številka izdelka: A57012
421,82 €
Cena z vklj. 22 % DDV, Brezplačna dostava
LUCAS LRB00436 Alternator 14V, 70A, M8 B+, M5 D+, 0230, Ø 55 mm
Informacije o izdelku
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 70
  • Napetost [V]: 14
  • Jermenica: z vekratno jermenico
  • Jermenice -Ø [mm]: 55
  • Stevilo reber: 6
  • ID-izvedba vtikaca: 0230
  • Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
  • Sponka: M8 B+, M5 D+
  • Premer izvrtine 1 [mm]: 10
  • Debelina1 [mm]: 22
  • neto teża [kg]: 4,7
  • LUCAS: Alternator
  • Številka izdelka: LRB00436
  • Naša cena: 77,36 €
  • Stanje: Prenovljeni
Podrobnosti
LUCAS Alternator 14V, 70A, M8 B+, M5 D+, 0230, Ø 55 mm
Številka izdelka: LRB00436
77,36 €
Cena z vklj. 22 % DDV, brez vklj. stroškov dostave
801287000 VARTA RED TOP 8012870008882 Akumulator za zagon 12V 50Ah 815A B00 AGM-Akumulator
Informacije o izdelku
  • Družina izdelkov: RED TOP
  • Kapaciteta akumulatorja [Ah]: 50
  • Akumulator: AGM-Akumulator
  • Razporeditev polov: 8
  • Izvedba talnih letvic: B00
  • Preiskusevalni tok hlajenjaEN[A]: 815
  • Dolzina [mm]: 254
  • Sirina[mm]: 175
  • Visina[mm]: 200
  • Napetost [V]: 12
  • DIN / ISO: D26
  • Vrste polov (prikljuckov): 1
  • VARTA: Akumulator za zagon
  • Številka izdelka: 8012870008882
  • Naša cena: 274,05 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
VARTA Akumulator za zagon 12V 50Ah 815A B00 AGM-Akumulator
Številka izdelka: 8012870008882
274,05 €
Cena z vklj. 22 % DDV, Brezplačna dostava
MSRC796 MAGNETI MARELLI 943207961010 Zaganjalnik 12V, 0,8kW
Informacije o izdelku
  • Moc zaganjalnika [kW]: 0,8
  • Napetost [V]: 12
  • MAGNETI MARELLI: Zaganjalnik
  • Številka izdelka: 943207961010
  • Naša cena: 83,43 €
  • Stanje: Prenovljeni
Podrobnosti
MAGNETI MARELLI Zaganjalnik 12V, 0,8kW
Številka izdelka: 943207961010
83,43 €
Cena z vklj. 22 % DDV, brez vklj. stroškov dostave
EK800 (115AGM) EXIDE EK820 Akumulator za zagon 12V 82Ah 800A AGM-Akumulator
Informacije o izdelku
  • Kapaciteta akumulatorja [Ah]: 82
  • Akumulator: AGM-Akumulator
  • Preiskusevalni tok hlajenjaEN[A]: 800
  • Dolzina [mm]: 315
  • Sirina[mm]: 175
  • Visina[mm]: 190
  • Napetost [V]: 12
  • DIN / ISO: L4
  • Vrste polov (prikljuckov): 1,EN
  • Izvedba talnih letvic: B13
  • Razporeditev polov 0
  • EXIDE: Akumulator za zagon
  • Številka izdelka: EK820
  • Naša cena: 204,63 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
EXIDE Akumulator za zagon 12V 82Ah 800A AGM-Akumulator
Številka izdelka: EK820
204,63 €
Cena z vklj. 22 % DDV, Brezplačna dostava
540406034 VARTA BLACK dynamic A16 5404060343122 Akumulator za zagon 12V 40Ah 340A B13 Svinčeni akumulator
Informacije o izdelku
  • Različica: A16
  • Družina izdelkov: BLACK dynamic
  • Kapaciteta akumulatorja [Ah]: 40
  • Akumulator: Svinčeni akumulator
  • Razporeditev polov 0
  • Izvedba talnih letvic: B13
  • Preiskusevalni tok hlajenjaEN[A]: 340
  • Dolzina [mm]: 175
  • Sirina[mm]: 175
  • Visina[mm]: 190
  • Napetost [V]: 12
  • Upostevati servisne informacije
  • DIN / ISO: L0
  • Vrste polov (prikljuckov): 1
  • VARTA: Akumulator za zagon
  • Številka izdelka: 5404060343122
  • Naša cena: 69,24 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
VARTA Akumulator za zagon 12V 40Ah 340A B13 Svinčeni akumulator
Številka izdelka: 5404060343122
69,24 €
Cena z vklj. 22 % DDV, brez vklj. stroškov dostave
2541341 VALEO REMANUFACTURED PREMIUM 436148 Alternator 14V, 45A, L 15, Ø 65 mm
Informacije o izdelku
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 45
  • Napetost [V]: 14
  • Družina izdelkov: REMANUFACTURED PREMIUM
  • Jermenica: z jermenico, s jermenico za rebrasti jermen
  • Jermenice -Ø [mm]: 65
  • Stevilo reber: 1
  • Del za zamenjavo
  • Polozaj / stopinja: L 15
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • priključek / objemka: brez priključka za merilnika obratov
  • Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
  • Teža [kg]: 5,2
  • Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 56
  • VALEO: Alternator
  • Številka izdelka: 436148
  • Naša cena: 100,03 €
  • Stanje: Prenovljeni
Podrobnosti
VALEO Alternator 14V, 45A, L 15, Ø 65 mm
Številka izdelka: 436148
100,03 €
Cena z vklj. 22 % DDV, brez vklj. stroškov dostave
580901080 YUASA YBX9000 YBX9115 Akumulator za zagon 12V 80Ah 800A z rocaji, AGM-Akumulator
Informacije o izdelku
  • Družina izdelkov: YBX9000
  • Kapaciteta akumulatorja [Ah]: 80
  • Akumulator: z rocaji, AGM-Akumulator
  • Preiskusevalni tok hlajenjaEN[A]: 800
  • Dolzina [mm]: 317
  • Sirina[mm]: 175
  • Visina[mm]: 190
  • Napetost [V]: 12
  • Teza napolnjenega [kg]: 23,2
  • DIN / ISO: L4
  • priključna tehnika: T1
  • primeren za (starter baterija): s centralnim razplinjenjem
  • Izvedba talnih letvic: B03
  • Razporeditev polov 0
  • YUASA: Akumulator za zagon
  • Številka izdelka: YBX9115
  • Naša cena: 253,40 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
YUASA Akumulator za zagon 12V 80Ah 800A z rocaji, AGM-Akumulator
Številka izdelka: YBX9115
253,40 €
Cena z vklj. 22 % DDV, Brezplačna dostava
YUASA YBX9000 YBX9012 Akumulator za zagon 12V 50Ah 520A z rocaji, AGM-Akumulator
Informacije o izdelku
  • Družina izdelkov: YBX9000
  • Kapaciteta akumulatorja [Ah]: 50
  • Akumulator: z rocaji, AGM-Akumulator
  • Preiskusevalni tok hlajenjaEN[A]: 520
  • Dolzina [mm]: 207
  • Sirina[mm]: 175
  • Visina[mm]: 190
  • Napetost [V]: 12
  • Teza napolnjenega [kg]: 15,9
  • DIN / ISO: L1
  • priključna tehnika: T1
  • primeren za (starter baterija): s centralnim razplinjenjem
  • Izvedba talnih letvic: B03
  • Razporeditev polov 0
  • YUASA: Akumulator za zagon
  • Številka izdelka: YBX9012
  • Naša cena: 156,72 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
YUASA Akumulator za zagon 12V 50Ah 520A z rocaji, AGM-Akumulator
Številka izdelka: YBX9012
156,72 €
Cena z vklj. 22 % DDV, Brezplačna dostava
-20%
S 33 HELLA 6EK 002 843-002 Glavno stikalo, akumulator M10
Informacije o izdelku
  • Vrsta montaze: vijacen
  • prikljucni navoj: M10
  • żtevilo priključkov: 2
  • Dovoljena obremenljivostpri 12V: max 1000A / 10 sek / 12V
  • Nacin aktiviranja: Aktiviranje s vrtenjem
  • DIN / ISO: 40050-IPX2
  • Korak navoja[mm]: 1,5
  • Funkcija stikala: Zapiralo
  • Jakost elektricnegatoka [A]: 50
  • Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z maticami
  • Potrebna montaža / demontaža s strani strokovnjaka!
  • HELLA: Glavno stikalo, akumulator
  • Številka izdelka: 6EK 002 843-002
  • Naša cena: 17,79 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
HELLA Glavno stikalo, akumulator M10
Številka izdelka: 6EK 002 843-002
v prim. s pripor. malopr. ceno 22,42 €

17,79 €
Cena z vklj. 22 % DDV, brez vklj. stroškov dostave
SH/SE 11/13 BOSCH 0 333 300 003 Rele akumulatorja 12V
Informacije o izdelku
  • Funkcija stikala: z zaporo ponovnega zagona, visoko zmogljivo zapiralo
  • Jakost elektricnegatoka [A]: 75
  • Napetost [V]: 12
  • Število vtičnih kontaktov: 2
  • funkcija releja: glavni stikalo akumolatorja
  • Tip ohisja: kovinsko ohisje
  • temperaturno podrocje od[°C]: -30
  • temperaturno območje do [°C]: 100
  • Dolzina [mm]: 124
  • Sirina[mm]: 110
  • Visina[mm]: 160
  • BOSCH: Rele akumulatorja
  • Številka izdelka: 0 333 300 003
  • Naša cena: 294,28 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
BOSCH Rele akumulatorja 12V
Številka izdelka: 0 333 300 003
294,28 €
Cena z vklj. 22 % DDV, Brezplačna dostava
4996 BOSCH 0 986 049 960 Alternator 14V, 70A, B+(M8), D+(M5), brez vakumske crpalke, Ø 57 mm
Informacije o izdelku
  • Polnilni tok alternatorja[A]: 70
  • Napetost [V]: 14
  • Jermenica: z vekratno jermenico
  • Jermenice -Ø [mm]: 57
  • Stevilo zlebov: 6
  • Del za zamenjavo
  • Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
  • Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
  • Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
  • priporocena razsiritev popravila: klinasti jermen / rebricasti jermen
  • Sponka: B+(M8), D+(M5)
  • Dolzina [mm]: 170
  • oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 29
  • BOSCH: Alternator
  • Številka izdelka: 0 986 049 960
  • Naša cena: 138,82 €
  • Stanje: Prenovljeni
Podrobnosti
BOSCH Alternator 14V, 70A, B+(M8), D+(M5), brez vakumske crpalke, Ø 57 mm
Številka izdelka: 0 986 049 960
138,82 €
Cena z vklj. 22 % DDV, brez vklj. stroškov dostave
017TE EXIDE PREMIUM EA1050 Akumulator za zagon 12V 105Ah 850A B13 Svinčeni akumulator
Informacije o izdelku
  • Družina izdelkov: PREMIUM
  • Kapaciteta akumulatorja [Ah]: 105
  • Akumulator: Svinčeni akumulator
  • Izvedba talnih letvic: B13
  • Preiskusevalni tok hlajenjaEN[A]: 850
  • Dolzina [mm]: 315
  • Sirina[mm]: 175
  • Visina[mm]: 205
  • Napetost [V]: 12
  • DIN / ISO: LH4
  • Vrste polov (prikljuckov): EN, 1
  • Razporeditev polov 0
  • EXIDE: Akumulator za zagon
  • Številka izdelka: EA1050
  • Naša cena: 156,45 €
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
EXIDE Akumulator za zagon 12V 105Ah 850A B13 Svinčeni akumulator
Številka izdelka: EA1050
156,45 €
Cena z vklj. 22 % DDV, Brezplačna dostava

Priljubljene objave

Prijavi se na naše novice

Da bi prejeli naše najnovejše novice in nasvete, vpišite svoj e-mail: