Blazilnik za vaš avtomobil
Blažilnik naročite poceni
-
Varno Naročilo 200 dni
-
Priročna aplikacija za nakup avtodelov
-
Videi o popravilu avta

Vodič: Kako zamenjati sprednji amortizerji na RENAULT CLIO 2 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 | Autodoc Na naši spletni strani boste...
Video vodiči, ki vas korak za korakom naučijo popravila avtomobila. Postanite amaterski mehanih z Autodoc.
Blažilnik za Top Avtomobilska znamka
Blazilnik v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Najbolj prodajani izdelki: Blažilnik
Blazilnik od 82 proizvajalcev po ceni od 11,05€ do 1577,40€
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
JGM1084T | JGT1108T | JGM209T | 105 739 | JGM1004T | 556 268 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
RIDEX | MONROE | BILSTEIN | SACHS | KYB | TRW |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Blazilnik – tehnične podrobnosti: | |||||
---|---|---|---|---|---|
Vrsta pritrditve blazilnika: | Vgradnja stran: | Premer[mm]: | |||
zatic zgoraj | cep spodaj | sprednja os | Zadnja prema | 32 | 45 |
oko spodaj | most spodaj | levo | desno | 50 | 58 |
oko zgoraj | vilice spodaj | Sprednja os levo | prva os desno | 52 | 51 |
Več o Blazilnik - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave.
Amortizer je naprava, ki absorbira udarce in sunke koles, vzmetenja in karoserije s pretvorbo mehanske energije v toplotno. Komponenta zagotavlja ne le udobje, ampak tudi varnost gibanja.
Tipi in zgradba amortizerjevGlede na polnilo:
- Hidravlični. Kot delovna snov se uporablja olje.
- Plinski. V sistem se pod visokim pritiskom črpa dušik, ki preprečuje penjenje olja.
Glede na zgradbo:
- Z dvojno cevjo. Njihova prednost je enostavnost zgradbe amortizerja. Slabosti sta hitro segrevanje in penjenje olja, ki poslabšujeta kakovost delovanja. Amortizerji imajo delovni valj, razporejen v ohišju rezervoarja. Ob kompresiji se bat, povezan z drogom, premakne navzdol in potisne olje iz delovnega valja v ohišje. Pri sproščanju se pojavi nasprotni učinek. Dvojna cev.
- Z enojno cevjo. Zgoraj navedene pomanjkljivosti se ne pojavljajo, vendar poškodba ohišja vodi do okvare amortizerja. Ohišje opravlja vlogo delovnega valja. Plavajoči bat deli amortizer na dva prekata: v enega se črpa dušik, v drugega pa olje. Blaženje sunkov se izvede zaradi stiskanja plina.
Življenjski cikel avtomobilskih amortizerjev je odvisen od kakovosti površine vozišča in sloga vožnje. Pri izbiri stopnje hitrosti je to potrebno upoštevati.
Ob pravilnem delovanju je potrebno del diagnosticirati na vsakih 20 tisoč kilometrov. Mraz lahko onesposobi celo nov del, zato je zelo priporočljivo, da se preverite njegovo delovanje v začetku pomladi.
Po dolgem času nedelovanja strokovnjaki svetujejo, da vozite prvih 10 minut pri nizki hitrosti, da ogrejete hidravlično tekočino in obnovite prožnost vzmetenja.
V primeru pojava oljnih madežev na kolesih se morate takoj obrniti na servisni center.
Amortizerje je priporočljivo shranjevati v navpičnem položaju, pri čemer mora biti bat sestavljen.
Okvare amortizerjev- deformacija delov;
- puščanje tesnila;
- okvara ventila.
- nihanje karoserije;
- povečana zavorna pot;
- vozilo zavija pri nižji hitrosti;
- pojav klenkanja in ostalih zvokov med vožnjo;
- neenakomerna obraba pnevmatik;
- prisotnost oljnih madežev na delu;
- vozilo se med pospeševanjem in zaviranjem “nagiba”.
- slaba kakovost cestišča;
- agresiven slog vožnje;
- nepravočasno servisiranje;
- padec temperature;
- vpliv umazanije ali kemično aktivnih snovi;
- pomanjkanje olja v rezervoarju;
- odpoved komponent.
Demontaža aktualnih modelov amortizerjev ni možna. V primeru okvare je potrebno del zamenjati, saj se popravilo amortizerja ne izvaja. Okvara enega amortizerja zahteva zamenjavo drugega na isti osi. Lahko jih zamenjate sami. Če želite to narediti, sledite naslednjim korakom:
- odstranite kolo;
- če je potrebno, odklopite zavorne cevi;
- demontirajte nosilce zgornjega opornika in nato spodnje;
- s pomočjo snemalcev odstranite vzmet;
- na mesto starega namestite nov del in opravite zgornje korake v obratnem vrstnem redu.
Naše podjetje vam bo prihranilo čas, saj lahko katerokoli izdelek naročite s samo nekaj kliki. Poleg tega bo možnost brezplačne dostave dodatno znižala vaše stroške. Želite pojasnilo nekaterih informacij – naše osebje za tehnično podporo vam je vedno pripravljeno odgovoriti na vaša vprašanja in vam pomagati pri pravilni izbiri. Ne pozabite, da imajo vsi izdelki garancijo kakovosti. Kupujte rezervne dele pri Autodoc-u!
Pri izbiri teh delov je potrebno vedno upoštevati delovne pogoje vozila in priporočila njegovega proizvajalca. Oljni blažilniki so poceni. Zagotavljajo udobje pri vožnji pri nizki hitrosti vendar so nagnjeni k pregrevanju ob visokih obremenitvah.
Plinske komponente so trše. Pomagajo izboljšati rokovanje z avtomobilom in preprečijo zibanje karoserije. Njihova plinska komora je zapolnjena z dušikom, ki prepreči penjenje olja. Takšni deli odlično absorbirajo vibracije, do katerih pride pri vožnji pri visoki hitrosti. Obenem zagotavljajo gladko vožnjo.
Plinski blažilniki so odlični za visoko zmogljive športne avtomobile. Prenašajo maksimalne obremenitve in so dobro hlajeni. Te komponente povečajo trdoto vzmetenja, kar dobro vpliva na manevriranje in rokovanje avtomobila. Vendar ne zagotavljajo dovolj udobja.
Vizualno preglejte dele, da ugotovite njihovo stanje. Uhajanje olja, vdolbine na ohišju, korozija in deformacija palice bata kažejo na okvaro komponent. Če ni očitnih znakov okvare blažilnikov, lahko okvaro zaznate le na posebej zasnovani klopi v delavnici.
Preverite dele, če opazite:
- povečano zavorno pot;
- znatno nagibanje avtomobilske karoserije ob ostrem zaviranju ali vožnji po neravnih cestah;
- počasen odziv krmiljenja;
- pospešena obraba pnevmatik;
- trkanje v vzmetenju pri vožnji po cestah slabe kakovosti.
Za menjavo boste potrebovali sledeče artikle:
- dvižno napravo;
- komplet ročnih orodij: ključe, nastavke za nasadne ključe, kladivo, izvijače in klešče;
- WD-40 sprej za lažje odvijanje zagozdenih pritrdilnih elementov.
Postopek menjave komponent je dokaj zapleten in dolg. Podroben algoritem lahko najdete v vašem priročniku za lastnike avtomobila. Ne pozabite, da je potrebno te dele zamenjati v parih na os. Pred namestitvijo jih prečrpajte.
Za dostop do zgornjega nosilca in pritrdilnih elementov, je pogosto potrebno odstraniti tesnilo predela motorja ali okrasni panel prtljažnika. Medtem pa kolesa in zavorni koluti omejijo dostop do spodnjega nosilca in pritrdilnih elementov. Za menjavo blažilnikov boste morali odstraniti tudi krogelni zglob vzmetne roke, jarmov drog in izklopiti povezavo stabilizatorja. Odstranjeno enoto je potrebno previdno podpreti, da se izognete poškodbam. Vedno uporabite posebna kompresorska orodja pri delu z vzmetmi.