Regulacija voznje dinamike za kolo
Regulacija voznje dinamike » Izbira in nakup
Regulacija voznje dinamike v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Regulacija voznje dinamike za Top Blagovne znamke avtomobilov
Regulacija voznje dinamike za top modele avtomobilov
AUTODOC Najbolje prodajani: Regulacija voznje dinamike za ugodno ceno
Najbolši rezervni deli za Regulacija voznje dinamike sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Regulacija voznje dinamike in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov
Avto kategorija Regulacija voznje dinamike : Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Regulacija voznje dinamike naslednjih znamk:
- VEMO
- RIDEX
- A.B.S.
- BOSCH
- NTY
Regulacija voznje dinamike: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Regulacija voznje dinamike znaša od 6 do 49 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Priljubljene objave
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
V20-92-0001 | 56335 | 52302 | 100751 | 59122 | 0900764 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
VEMO | RIDEX | A.B.S. | BOSCH | DAKAtec | NTY |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Regulacija voznje dinamike – tehnične podrobnosti | |||||
Vgradnja stran | Vrsta senzorja | ||||
desno | levo | Halov senzor | pasivni senzor | ||
sprednja os | z obeh strani sprednje osi | qaktivni senzor | - |
FAQ
DIY popravilo je možno le, če je okvaro ABS povzročila okvara senzorjev kolesne hitrosti. Zaradi njihove lokacije so zelo izpostavljeni vlagi in umazaniji, zato se pogosto okvarijo. V nekaterih primerih je dovolj, da se očisti občutljiv element s suho krpo, ki ne pušča vlaken. Če to ne deluje, komponento zamenjajte.
Če je okvara protiblokirnega zavornega sistema posledica okvare elektronske nadzorne enote ali hidravlične enote, boste potrebovali strokovno pomoč. Obiščite center za popravilo avtomobilov.
Najprej preglejte komponento. Razpoke na njenem ohišju, počene ali oksidirane žice in poškodovan konektor nakazujejo na okvaro.
Uporabite multimeter za temeljito diagnostiko. Pred začetkom testiranja komponente, preverite, koliko senzorjev za hitrost koles je nameščenih na vašem avtomobilu. Te podatke lahko najdete v priročniku za popravilo avtomobila.
Morali boste dvigniti avtomobil in verjetno odstraniti kolo, da boste prišli do dela. Nato izklopite žico iz ABS nadzorne enote. Priklopite sonde multimetra na kontakte senzorja in izmerite upor. Primerjajte prejete vrednosti z nominalnimi podatki - običajno so navedeni v priročniku za lastnike avtomobila. Praviloma so te vrednosti v razponu 0,5-2,0 kiloohmov.
Naslednji korak testiranja je merjenje napetosti na kontaktih senzorjev. Za to zavrtite kolo z roko pri frekvenci okoli 1 krog na sekundo. S to frekvenco naj bi bila napetost 0,25-0,50 V.
Ta postopek določata znamka in model vozila. Običajno so koraki sledeči:
- Uporabite parkirno zavoro in zavarujte os nasproti tiste, na kateri boste menjali komponento, z kolesno zagozdo. Dvignite avtomobil.
- Odstranite kolo.
- Odvijte pritrdilne elemente okvirja kolutne zavore, potegnite ga na stran in ga zavarujte z žico.
- Odstranite zavorne ploščice in kolut.
- Odstranite pritrdilni vijak senzorja in odstranite komponento iz njenega sedeža za namestitev.
- Izklopite žico iz ABS nadzorne enote in avtomobilske karoserije.
- Namestite nov del, tako da sledite vsem korakom v obratnem vrstnem redu.