Zavorna naprava avtomobilski deli

Agregat hidravlike, zavorna naprava
Bat, sedlo kolutne zavore
Drzalo, sedlo zavore
Garnitura zavorne celjusti
Garnitura zavornih oblog bobnasta zavora
Glavni zavorni cilinder
Indikator obrabe
Kolesni valj
Komplet vodilnih tulk, sedlo zavore
Komplet za popravilo, glavni zavorni valj
Komplet za popravilo, gred rocne zavore
Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
Komplet za popravilo, zavorni valj kolesa
Komplet zavor
Komplet zavor, bobnasta zavora
Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
Kompletni pribor, torna obloga kolutne zavore
Kompletni pribor, zavorna celjust
Kompresor, zavorna naprava
Krmilna naprava, zavorna- / vozna dinamika
Ojacevalnik zavornega ucinka
Okvir kolutne zavore
Orodje za zavore
Podtlacna crpalka, zavorna naprava
Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Regulacija voznje dinamike
Regulator zavorne sile
Senzor, vzdolzno-precno pospesevanje
Senzorski obroc, abs
Stikalo zavorne luči
Tlacno stikalo, zavorna hidravlika
Vijak za uravnavanje, bobnasta zavora
Vijak, zavorni kolut
Visoko zmogljive zavorne obloge
Visoko zmogljivo zavorno sedlo
Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
Zavorna cev
Zavorne cevi
Zavorni boben
Zavorni kolut
Zicovod rocna zavora
Zicovod, rocna zavora
Zavorni sistem avto deli za Top Avtomobilska znamka
Top 10 najboljših prodajalcev na Zavorni sistem oddelku
Zavorna naprava rezervni deli - vse pomembne informacije o načinu delovanja, nastavitvi, diagnostiki in servisu
Zavorni sistem sestoji iz različnih komponent, zasnovanih za zagotavljanje nadzorovanega ustavljanja vozila ob določenem trenutku. Uporablja se tudi za preprečevanje zdrsa avtomobila, ko ga voznik parkira na klancu.
Zasnova zavornega sistema
Obstaja več vrst zavornih sistemov. Danes je najbolj razširjena postavitev hidravlični sistem s kolutnimi zavorami. Njegovi ključni elementi so:
- Pedal - s pritiskom nanj voznik upravlja s sistemom.
- Ojačevalnik zaviranja - ta nekajkrat poveča silo na pedal, da omogoči učinkovito delovanje sistema.
- Glavni zavorni valj - ta ustvari potreben tlak za učinkovito delovanje številnih sprožilnih mehanizmov.
- Cevi in pipe - te zagotavljajo dovod delovne tekočine do valjev.
- Bati - tlak tekočine jih sili izven valjev in s tem pritisnejo zavorne ploščice ob kolute.
- Sedlo - to se uporablja kot ohišje batov in ploščic. V plavajočih komponentah nosilec sedla pritisne eno od ploščic ob kolut.
- Ploščice - to so elementi tornih parov in imajo torno površino. Ko voznik pritisne na pedal, se pritisnejo ob zavorni kolut. Sila trenja med njimi ustavi vrtenje kolesa.
- Koluti - to je drugi element tornega para. Nameščen je na pesto kolesa in se skupaj z njim vrti.
V bobnastih zavorah se zavorne čeljusti skupaj z zavornim valjem koluta namestijo v notranjost bobna. Ko se aktivira pedal, zavorna tekočina iztisne ven bate kolesnega valja. Premagajo upor, ki ga ustvarjajo povratne vzmeti in pritisnejo zavorne čeljusti ob notranjo površino bobna.
Parkirni zavorni sistemi so opremljeni s kablom namesto s hidravličnim sprožilcem.
Nasveti za vzdrževanje
- Zamenjajte tekočino vsake 2-3 leta. Vpija vlago skozi pore v gumijastih ceveh. Sčasoma koncentracija vode v zavorni tekočini naraste in znatno zniža njeno točko vrelišča. Če tekočina zavre, se v sistemu pojavijo zračne zapore, kar drastično zmanjša njegovo učinkovitost.
- Zamenjajte cevi vsakih 5 let. Guma in ostali polimeri, iz katerih so izdelane, so podvrženi obrabi in uničenju. Sčasoma izgubijo elastičnost. Posledično se visok tlak, ki se ustvarja v sistemu, nevtralizira s prekomerno širino cevi. Preostali tlak ni zadosten, da bi premaknil ploščice ali čeljusti in jih pritisnil ob kolut ali boben.
- Redno merite debelino kolutov in ploščic in jih po potrebi menjajte. Obrabljeni koluti lahko tudi razpokajo. Zaradi obrabe in uničenja torne obloge ni več mogoče doseči potrebnega nivoja trenja.
- Mažite vodilne zatiče sedla in občasno menjajte tesnilne elemente. Tako boste preprečili zagozditev sestava in neenakomerno obrabo ploščic.
- Uporabite ščitnike proti škripanju. Pomagali vam bodo, da se izognete škripanju in naredili zaviranje bolj udobno.
Simptomi okvare
Ko se prižge opozorilna lučka nivoja zavorne tekočine, to običajno pomeni, da katera od komponent zavornega sistema pušča. V tem primeru lahko opazite rumene, jantarne, roza, sive, modre ali vijolične luže pod vozilom, ko je bil ta nekaj časa parkiran, običajno okoli koles. Avtomobil lahko zanaša na eno stran, kar je pogosto znak zagozdenega sedla. Podobni simptomi se pojavijo, ko olje pride na ploščice, medtem ko podaljšana pot pedala ali slab upor pedala običajno kažeta na zrak v sistemu.
Vzroki za okvaro
Najpogosteje se te težave pojavijo, ko voznik zanemari pravočasno menjavo komponent zavornega sistema. Na primer zagozditev sedla lahko povzroči neenakomerna obraba ploščic in obraba zavornega koluta. Stara tesnila in cevi izgubijo elastičnost in razpokajo, kar povzroči uhajanje v sistemu. Obraba pokrovov vodilnih zatičev pogosto vodi v vdor umazanije in vlage med stične dele, kar vodi v korozijo in zagozditev. Agresivna vožnja lahko vodi v deformacijo kolutov.
Autodoc.si: le visoko kakovostni avtomobilski izdelki
V naši spletni trgovini lahko vedno kupite visoko-kakovostne komponente zavornega sistema po razumnih cenah.