Zavorne ploščice zadnje in sprednje za kolo
Zavorne obloge zadnje in sprednje » Izbira in nakup
Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Zavorne obloge za Top Blagovne znamke avtomobilov
Zavorne obloge za top modele avtomobilov
AUTODOC Najbolje prodajani: Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore za ugodno ceno
Najbolši rezervni deli za Zavorne ploščice sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Zavorne ploščice in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov
Avto kategorija Zavorne obloge zadnje in sprednje: Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore sprednje in zadnje naslednjih znamk:
- BREMBO
- TRW
- ATE
- BOSCH
- VALEO
Zavorne ploščice: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Zavorne ploščice znaša od 14 do 117 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Menjava Zavorne ploščice: Video vodič
Kako zamenjati zadnje zavorne ploščice OPEL ASTRA H 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 Vodič | Autodoc Na naši spletni strani boste naš...
Video vodiči, ki vas korak za korakom naučijo popravila avtomobila. Postanite amaterski mehanih z Autodoc.
Zavorne ploščice: koristne informacije
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
P 23 021 | 0 986 424 098 | P 85 020 | P 86 002 | 0 986 424 512 | 13.0460-4034.2 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
RIDEX | BREMBO | TRW | ATE | BOSCH | VALEO |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Zavorne ploščice – tehnične podrobnosti | |||||
Sirina[mm] | Visina[mm] | Debelina[mm] | |||
109 | 55 | 47 | 53 | 18 | 15 |
109,2 | 87 | 47,4 | 56 | 17 | 16,2 |
61 | 127 | 48,1 | 54,3 | 17,2 | 15,5 |
Več o Zavorne ploščice - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave
Zavorne ploščice so del zavornega sistema. V mnogih pogledih one odločajo, kako hitro se bo vozilo ustavilo. Ob pritisku na stopalko, zavorni čevelj pritisne ob disk, kar vodi k zaviranju vozila.
Tipi zavornih ploščic- Semi-kovinske. Ploščice so narejene iz železa, bakra in grafitnih prahov. Njihova prednost je dober prenos toplote, slabost pa je hitra obraba, izguba lastnosti ob padcu temperature in prisotnost hrupa pri zaviranju.
- Nizko-kovinske. To je ena izmed najboljših vrst teh komponent. Njihova sestava je enaka ploščicam organske vrste, izboljšane lastnosti pa dobimo z dodajanjem bakra ali jekla, kar omogoča boljše odstranjevanje toplote. Edina slabost je hitra obraba zavornega diska.
- Keramične. Praktično brez pomanjkljivosti: vdor vode ne vpliva na učinkovitost, obraba zavornih diskov je minimalna, prah in toplota pa se sproščata v veliko manjši meri kot v zgoraj opisanih analognih različicah.
Osnova dela je kovinska plošča s pritrjeno torno oblogo. Ploščice ponovijo obliko zavornega diska ali bobna. Ploščica je pritrjena na podlago s pomočjo zakovice in posebnega lepila. Veliko ploščic ima senzor obrabe.
Nasveti za vzdrževanje zavornih ploščicŽivljenjska doba zavornih ploščic je odvisna od sloga vožnje in prevoženih kilometrov. Nenadno pospeševanje in upočasnjevanje povzročata hitrejšo obrabo. V povprečju je njihova življenjska doba 15 000-20 000 km. Zavorne ploščice ni priporočljivo izrabljati, če se debelina obloge zmanjša na 2-3 mm, saj obstaja nevarnost poškodbe zavornega diska in vretja zavorne tekočine.
Motnje v delovanju zavornih ploščic- del je deformiran;
- pojav prostega teka;
- poškodba ali zlom torne površine;
- močna obraba ploščic.
- neenakomerna obraba delov;
- odčitek indikatorja obrabe;
- rožljanje ali cviljenje v kolesih med zaviranjem;
- za pritisk stopalke je potrebna večja sila;
- po sprostitvi se stopalka ne vrne v prvotni položaj;
- degradacija zavorne učinkovitosti.
- del ni primerno zavarovan;
- obraba zavornega diska;
- prah, umazanija in tujki v oblogi;
- nepravilna namestitev;
- agresivna vožnja;
- okvara zavornih valjev.
Popravilo in obnova ploščic nista priporočljivi. V primeru okvare jih je potrebno zamenjati, še posebej, ker je strošek zamenjave relativno nizek. Nadomestni deli bodo podaljšali življenjsko dobo zavornega diska in celotnega zavornega sistema. Ploščico lahko zamenjate sami z minimalnim orodjem. Če želite to storiti, sledite naslednjim korakom:
- zaklenite avtomobil s pomočjo ročne zavore in ga dvignite;
- odstranite kolo;
- izbijte čepke in vodilne zatiče;
- s pomočjo klešč ali izvijača potopite bate v valju čeljusti in odstranite stare dele;
- vodilne zatiče premažite z oljem in opravite zgornje korake v obratnem vrstnem redu.
- Varčevanje s časom. Naročilo lahko oddate v le nekaj minutah.
- Možnost brezplačne dostave.
- Zaupanje. Vsi nadomestni deli imajo zagotovljeno kakovost.
- Kakovostna podpora. Informacije vam lahko v vsakem trenutku posreduje usposobljeno podporno osebje.
- Hitra odprema.
Koristne informacije o funkcijah, vzrokih za okvare, diagnostiki in intervalih zamenjave
FAQ
V povprečju deli trajajo 30.000-50.000 kilometrov na avtomobilih, ki so opremljeni z ročnim menjalnikom in 25.000-30.000 kilometrov na tistih z avtomatskim menjalnikom. Delovna življenjska doba je odvisna od nekaj dejavnikov:
- Individualni način vožnje. Če pogosto uporabljate zavore pri visokih hitrostih, se lahko deli obrabijo že po 5.000 kilometrih rabe.
- Vrsta vozila. Težki avtomobili zahtevajo bolj pogosto menjavo teh komponent.
- Stopnja obrabe zavornih kolutov. Neenakomerna površina poškodovanega dela ima negativen vpliv na ploščice.
- Zagozditev batov okvirja kolutne zavore, kar vodi v neenakomerno obrabo teh delov.
- Kompozicija tornega materiala. Delovna življenjska doba keramičnih delov je daljša kot organskih.
Običajno komplet vsebuje 4 dele - 2 za vsako kolo na osi. Nekateri kompleti vsebujejo 8 delov za eno os. To je odvisno od zasnove avtomobila.
Sodobni avtomobili so opremljeni z elektronskimi ali mehanskimi senzorji obrabe. Kažejo na potrebo po menjavi delov z opozorilno lučjo na instrumentalni plošči, ki se prižge, ali s cvilečim hrupom med zaviranjem. Prav tako lahko izmerite debelino torne obloge s kljunastim merilom in jo primerjate s tisto, ki jo avtomobilski proizvajalec navaja kot minimalno dovoljeno. Poleg tega lahko zaznate obrabo s sledečimi znaki:
- povečana zavorna pot;
- znižanje nivoja delovne tekočine;
- kovinski prah na kolesnem obroču;
- nenavadni zvoki in trkanje, ko nenadoma ustavite avtomobil.
Za to delo boste potrebovali:
- ploščat izvijač;
- komplet viličastih in obročastih ključev;
- dvigalko.
Oglejte si vodič za popravilo vozila za podrobna navodila. Na splošno ta postopek vključuje sledeče korake:
- Prepričajte se, da so se mehanizmi ohladili.
- Odprite pokrov motorja in odstranite pokrov posode za zavorno tekočino.
- Namestite zagozde za kolesa.
- Sprostite kolesne vijake.
- Dvignite avtomobil.
- Odstranite kolesne vijake in kolo samo.
- Odstranite pritrdilne elemente okvirja kolutne zavore.
- Odstranite zadrževalne sponke in izklopite indikator obrabe (če je nameščen).
- Pritisnite bate okvirja kolutne zavore.
- Odstranite obrabljene dele.
Ne pozabite, da boste po končanem delu morda morali doliti zavorno tekočino in odzračiti sistem. Pritisnite na zavorni pedal nekajkrat, preden začnete uporabljati avtomobil.
Tuji zvoki pri zaviranju so lahko posledica sledečih vzrokov:
- Slaba kakovost ploščic.
- Deli se ulegajo in se njihov tovarniški premaz še ni obrabil.
- Napačna namestitev delov.
- Nezdružljivost komponent sestava.
- Pregrevanje sistema ali vožnja v dežju.
- Tuji delci pridejo v mehanizem.
- Okvir kolutne zavore se zatakne.