Lambda sonda za kolo
Zaznavalo lamda » Izbira in nakup
Senzor kisika v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Zaznavalo lamda za Top Blagovne znamke avtomobilov
Zaznavalo lamda za top modele avtomobilov
AUTODOC Najbolje prodajani: Senzor kisika za ugodno ceno
Najbolši rezervni deli za Lambda sonda sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Lambda sonda in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov
Avto kategorija Zaznavalo lamda : Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Senzor kisika naslednjih znamk:
- BOSCH
- NTY
- DELPHI
- DENSO
- NGK
Lambda sonda: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Lambda sonda znaša od 4 do 152 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
YT-1753 | YT-1754 | UR-085 | UR-082 | 77030 | ES10966-12B1 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
YATO | RIDEX | BOSCH | NTY | RIDEX PLUS | DELPHI |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Lambda sonda – tehnične podrobnosti | |||||
Dolzina preko vsega [mm] | Lamda-sonda | Stevilo vodov | |||
450 | 440 | prstna sonda | neogrevan | 2 | 1 |
510 | 325 | Sonda za diagnozo | Navoj prednamazan | 67 | 4 |
565 | 775 | ogrevan | regulacijska sonda | 3 | 5 |
Več o Lambda sonda - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave
Lambda sonda je senzor, ki meri preostalo količino kisika v izpušnih plinih. Omogoči določanje razmerja mešanice zraka in goriva. Nadzorna enota motorja uporablja podatke tega senzorja za prilagoditev postopka oblikovanja mešanice v realnem času.
Vrste
Po zasnovi delimo te dele na:
- Binarne. Ti senzorji so lahko izdelani iz cirkonija ali titanium titanija. Prva vrsta je bolj pogosta. Njihova delovna temperatura je 300 °С. Zato takšne naprave potrebujejo več časa, da se segrejejo in ne začnejo delovati takoj po zagonu motorja. Slednja vrsta dolgotrajno obstojna in ne zahteva atmosferskega zraka za delovanje. Zato so pogosto nameščene na terencih, saj lahko delujejo tudi pod vodo, na primer pri prečkanju vode.
- Širokopasovne. Njihova zasnova vključuje dva občutljiva elementa. Takšni senzorji zagotavljajo bolj natančne odčitke. Vendar so temperaturna nihanja in vodni kondenz za njih škodljiva. OBD sistem vozila nadzira tovrstne senzorje; kode okvar lahko preberete s posebnim skenerjem.
Glede na prisotnost grelnega elementa obstajajo sledeče vrste lambda sond:
- Z grelnim elementov. Obstojni so okoli 100.000 kilometrov. Za njih je značilen vgrajen grelnik, zato so bolj učinkoviti in začnejo delovati hitreje.
- Brez grelnega elementa. Takšne sonde so zasnovane za 50.000-80.000 prevoženih kilometrov. Dosežejo delovno temperaturo zaradi stika z vročimi izpušnimi plini. Danes se jih uporablja manj pogosto, saj potrebujejo dokaj veliko časa, da se ogrejejo.
Odvisno od vste ohišja so lahko te komponente navojne ali s prirobnico. Poleg tega so nekatere od njih trdne s konektorjem, medtem ko durge uporabijo konektor starega dela.
Nasveti za delovanje
V izogib okvaram motorja je priporočljivo preveriti lambda sondo vsakih 30.000 prevoženih kilometrov ali vsakič, ko vam avtomobil servisirajo ali testirajo emisije. Gorivo polnite le na preverjenih bencinskih črpalkah: hlapi svinčevega bencina poškodujejo občutljivi element naprave. Iz istega razloga ni priporočljivo uporabljati tesnil na osnovi silikona za nameščanje elementov izpušnega sistema.
Prav tako se skušajte izogibati pregrevanju sistema. Dobro nastavljen in pravilno delujoč vžigalni sistem je nujen za to.
Pri namestitvi novega senzorja za kisik previdno sledite navodilom njegovega proizvajalca in pripročilom proizvajalca avtomobila. Vedno očistite mesto za namestitev. Zategnite navojni spoj z navornim ključem in upoštevajte zahtevan zatezni navor. Nekateri proizvajalci priporočajo namastitev navoja. Ne pustite, da mazivo pride na občutljivi element dela.
Simptomi okvar
Običajno imajo vse okvare senzorjev kisika enake simptome. To so zmanjšana moč motorja in zmogljivost, slabo pospeševanje, povečana poraba goriva, nestabilen prosti tok. Včasih lahko celo slišite poseben pokajoč zvok v bližini lokacije dela, ko ustavite avtomobil
Vzroki za okvare
Okvara občutljivega elementa je običajno posledica nalaganja ogljikovih usedlin na njegovi površini. Do tega pride, ko uporabite dodatke, ki jih ne dovoli proizvajalec vozila, ali če je sestav vrtenja motorja obrabljen, so poškodovani batni obročki in tesnila ventila za olje ali je zamašen prezračevalni sistem bloka motorja. Poleg tega lahko občutljivi element lambda sonde pregori, če gorivo nenehno izgoreva v izpušnem sistemu. Okvare ožičenja so pogosto posledica nihanja napetosti v omrežju vozila. Prav tako se žice sčasoma okrušijo.
autodoc.si: le visoko-kakovostni avtomobilski izdelki
Lahko kupite lambda sondo in druge rezervne dele po dobri ceni pri nas. Širok izbor izdelkov in priročen katalog vam bo pomagal izbrati komponente, ki jih potrebujete, hitro.
FAQ
Znaki, ki vam pomagajo zaznati okvaro lambda sonde:
- vozilo porabi več goriva;
- indikator “Check Engine” na armaturni plošči je pogosto prižgan;
- motor v prostem teku ni stabilen;
- motor izgubi moč in se pogosto pregreva;
- počasnejša reakcija avtomobila na pedal za plin;
- vozilo trza pri gibanju;
- pokanje se sliši pri delujočem motorju;
- izpušni plini imajo bolj očiten neprijeten vonj.
Odvisno od znamke in modela vozila, leta proizvodnje in prostornine motorja, njihov proizvajalec namesti 1 do 4 naprave. Nameščene so pred in za katalizatorjem. Običajno je njihova točna lokacija navedena v priročniku za servis in popravilo vozila.
DIY diagnostiko lahko napravite sami v navzgor vodenem lambda senzorju. Priporočamo vam, da za test ostalih senzorjev obiščete delavnico.
Najprej poiščite sondo z uporabo priročnika za servis in popravilo vozila. Preglejte del. Za to odvijte pritrdilne elemente in izključite kontakte ter odstranite senzor. Del v dobrem stanju ne sme imeti mehanskih okvar in usedlin, njegovo ožičenje ne sme imeti raztrganin, sledi taljenja in korozije.
Če imate VOM (volt-ohm-miliameter), preverite del z merjenjem njegovih glavnih delovnih vrednosti. Priporočamo ogled video vodičev in učenje diagrama povezav senzorja. Storili boste naslednje:
- Zaženite motor in ga pustite delovati nekaj minut.
- Ugasnite ga in odprite pokrov motorja.
- Vklopite vžig.
- Povežite VOM sonde na žice ogrevalnega tokokroga lambda sonde in izmerite vhodno napetost. Mora biti 12 V.
- Preverite referenčno napetost s povezavo sonde na signalne žice senzorja. Povežite negativno sondo na karoserijo avtomobila. Prejeta vrednost mora biti manj kot 0,45 V.
- Preverite upor grelnika senzorja na izključeni vtičnici. Njegova delovna vrednost je med 2-10 Ohm. Natančne vrednosti za vaš avtomobil so navedene v priročniku za servis in popravilo vozila.
- Zaženite motor in povežite VOM sonde na vtičnico senzorja. Povečajte hitrost vrtenja motorja na približno 3.000 vrtljajev na minuto. Izmerite napetost. Povečati se mora za 0,1-0,9 V.