Plus
Preizkusite premium račun
0   Izdelki
#
0,00 €
Prosimo dodajte izdelek v košarico za nakup
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA ZA VSA NAROČILA

Prodajni, dostavni in plačilni pogoji

1. Ponudniki in pogodbeni partnerji

Vaš pogodbeni partner za vsa naročila na naši spletni strani je

Autodoc GmbH
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlin
E-pošta: [email protected]
Spletna stran: www.autodoc.si
Poslovni vodja: Alexej Erdle, Christian Gisy, Vitalij Kungel, Max Wegner
Številka DDV: DE260634589
Sodni register: HRB 114045 B, Sodišče Amtsgericht Berlin-Charlottenburg

2. Območje veljavnosti in predmet pogodbe

2.1. Sledeči splošni pogoji poslovanja („PP“) veljajo za registracijo računa in vse nakupe blaga s strani končne stranke ("vi") preko spletne trgovine www.autodoc.si.

2.2. Ti splošni pogoji poslovanja izključno urejajo pogodbeno razmerje med vami in nami. Vaši splošni pogoji poslovanja ne bodo postali del pogodbe, tudi če izrecno ne nasprotujemo njihovi vključitvi.

2.3. Ti splošni pogoji poslovanja so na voljo kadar koli na naslovu https://www.autodoc.si/pp in jih je mogoče natisniti in prenesti s strežnika.

3. Registracija

3.1. Za nakup v spletni trgovini je potrebna registracija. To lahko opravite v okviru postopka naročanja, vendar tudi neodvisno od naročila. Po uspešni registraciji bomo za vas ustvarili račun, preko katerega lahko sami upravljate svoje podatke o stranki, na primer naslov za dostavo.

3.2. Registrirajo se lahko le posamezne polnoletne in polno poslovno sposobne fizične osebe (ne pa npr. družine ali zakonski pari), pravne osebe in osebne družbe. Ta pogoj velja tudi za izvedbo naročil. Če je podjetje registrirano kot stranka, stranka jamči, da je upravičena do zastopanja družbe.

3.3. Pri registraciji svojega računa morate navesti svoje ime, naslov za izstavitev računa in dostavo, telefonsko številko in e-poštni naslov ter izbrati geslo (v nadaljevanju „podatki za dostop‟).

3.4. Zavezujočo ponudbo za sklenitev pogodbe za registracijo računa oddate tako, da pošljete izpolnjeni obrazec za registracijo. Pred končno oddajo registracijskega obrazca se vam bo prikazal povzetek vaših vnosov. Napake pri vnosu lahko popravite tako, da se v brskalniku premikate nazaj in spremenite ustrezne vnose.

3.5. Po popolni registraciji vam bomo poslali pozdravno e-poštno sporočilo. Registracija računa je končana, ko prejmete to e-poštno sporočilo.

3.6. Odgovorni ste za to, da so podatki, ki nam jih posredujete ob registraciji, resnični in popolni. Če navedete napačne ali nepopolne podatke, smo upravičeni do preklica in brisanja vašega računa brez upoštevanja roka. Zavezujete se, da nas boste takoj in brez zahteve obvestili o vseh prihodnjih spremembah podatkov, ki ste jih navedli v okviru registracije.

3.7. Račun je mogoče preklicati v skladu s točko 12. Nato bodo vaši osebni podatki takoj izbrisani, razen če jih zaradi zakonskih predpisov ne smemo ali moramo še naprej hraniti. Več podrobnosti najdete v naši izjavi o varstvu podatkov.

3.8. V nobenem primeru niste upravičeni do posredovanja svojih podatkov za dostop in zlasti gesla za dostop tretjim osebam. Če tretje osebe kljub temu dobijo dostop do vašega računa ali če imate druge indice o zlorabi svojega računa, nas morate o tem takoj obvestiti in spremeniti svoje podatke o dostopu.

3.9. Pravice do registracije in sodelovanja v spletni trgovini ni. Niste upravičeni do večkratne registracije na www.autodoc.si.

4. Sklepanje prodajne pogodbe

4.1. Sklenitev pogodbe o nakupu izdelka se izvrši sledeče:

4.1.1. Če želite začeti postopek naročila, morate želeni izdelek najprej položiti v košarico s klikom na ustrezen gumb.

4.1.2. Preden je naročilo z vsebino nakupovalne košarice dokončno poslano, se ponovno prikaže celotna vsebina naročila. Nato lahko svoje naročilo ponovno spremenite. Vaša naročila bomo po sklenitvi pogodbe shranili, vendar pa jih po zaključku postopka naročila ne morete več priklicati. Zato vas prosimo, da svoje naročilo pred klikom gumba „Kupi zdaj‟ skrbno preverite.

4.1.3. Pri načinih plačil, ki niso povezani s takojšnjim plačilom z vaše strani, oddate zavezujočo ponudbo za sklenitev nakupne pogodbe tako, da v pogledu nakupovalne košarice kliknete na gumb „kupi zdaj‟. Postavitev izdelkov v spletno trgovino še ni zavezujoča ponudba za sklenitev pogodbe. Prejem naročila potrdimo po elektronski pošti. Potrditveno e-poštno sporočilo še ne pomeni, da je bila vaša ponudba sprejeta. Nakupna pogodba se sklene le s potrditvijo odpošiljanja. V primeru, da oddano naročilo plačate s SEPA nakazilom nakupne cene na naš bančni račun (možnost plačila „predplačilo‟), za našo izjavo o sprejemu ne velja potrditev odpošiljanja, temveč potrditev naročila, ki smo jo vnaprej izjavili tudi po elektronski pošti.

4.1.4. Pri načinih plačil, ki so povezani s takojšnjim plačilom z vaše strani (kot so PayPal, sofortueberweisung.de itd.), naša ponudba že obstaja s postavitvijo izdelkov na www.autodoc.si. To ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe sprejmete tako, da kliknete na gumb „kupi zdaj‟ v pogledu nakupovalne košarice.

4.2. Svoje podatke o naročilu lahko natisnete takoj po oddaji svojega naročila. Če želite ponovno pogledati dokumente svojih naročil, nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Z veseljem vam bomo poslali kopijo podatkov vašega naročila.

4.3. Spremembe naročila so možne, preden le-to zapusti naše skladišče oz. je predano špediterju (tj. pred dodelitvijo številke pošiljke in pošiljanjem potrditve odpošiljanja po e-pošti). To ne vpliva na vaše zakonske garancijske pravice in pravico do odstopa.

4.4. Prav tako si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe, če blago brez naše krivdne pomoči ni na zalogi s strani skrbno izbranega in zanesljivega dobavitelja (pridržek samodobave). V takem primeru se zavezujemo, da vas bomo takoj obvestili o nerazpoložljivosti blaga in po potrebi nemudoma povrnili vsa opravljena plačila.

5. Povratni artikli

5.1. Povratni artikli so blago, ki mu je v informacijah o naročilu dodeljen znesek varščine (npr. generator), ki ga morate pri nakupu dodatno plačati. Prosimo vas, da nam po prejetju povratnega artikla nazaj pošljete okvarjeni, kompletni stari del iz vašega osebnega avtomobila in nam posredujete vaše bančne podatke, zato da vam bomo plačani znesek varščine lahko povrnili. Stare avtodele nam morate poslati na svoje stroške.

5.2. Poskrbite za popolno izpraznitev tekočin pri zavornih sedlih, servokrmiljenju in servo črpalkah. Stari deli morajo biti v takšnem stanju, da jih je mogoče obnoviti. Na starih delih ne sme biti lomnih mest.

5.3. Če so nazaj poslani stari deli, ki imajo zlomljeno ohišje, zlomljeno kardansko gred ali razlike v jakosti toka/proizvedeni električni energiji, vračila varščine ni mogoče plačati. Povratni artikli so npr:

- Servo črpalka
- Krmilno gonilo
- Zaganjalnik
- Generator
- Zavorno sedlo
- Pogonska gred
- Šoba za vbrizgavanje
- Visokotlačna črpalka
- Akumulator

6. Pošiljanje in dostava

6.1. Stroški znotraj Sloveniji:

Pri naročilih pod vrednostjo blaga 110,00 € nastanejo stroški pošiljanja v vrednosti 9,95 €. Nad vrednostjo blaga 110,00 € (razen pošiljanja v tujino in posebnega pošiljanja – veliki izdelki, izdelki, ki so predmet varščine, in pnevmatike) stroškov pošiljanja ni.

Pri plačilih s PayPalom, kreditno kartico ali z bančnim nakazilom, vam ne bomo zaračunali dodatnih transakcijskih stroškov.

Stroški pošiljanja zunaj Sloveniji:

Navedeni stroški pošiljanja v tujino veljajo ne glede na vrednost naročila in jih je treba vedno plačati.

  • 35,00 €
  • 165,00 €
  • 165,00 €
  • 9,95 €
  • 9,95 €
  • 40,00 €
  • 165,00 €
  • 9,83 €
  • 10,49 €
  • 185,00 €
  • 35,00 €
  • 10,21 €
  • 165,00 €
  • 75,00 €
  • 165,00 €
  • 15,95 €
  • 20,04 €
  • 10,95 €
  • 9,95 €
  • 9,95 €
  • 15,00 €
  • 120,00 €
  • 30,00 €
  • 40,00 €
  • 9,95 €
  • 75,00 €
  • 1000,00 €
  • 120,00 €
  • 200,00 €
  • 165,00 €
  • 15,95 €
  • 30,00 €
  • 15,95 €
  • 9,95 €
  • 8,37 €
  • 40,00 €
  • 30,00 €
  • 120,00 €
  • 40,00 €
  • 40,00 €
  • 200,00 €
  • 6,95 €
  • 9,95 €
  • 20,29 €
  • 185,00 €
  • 500,00 €
  • 6,07 €
  • 120,00 €
  • 9,95 €
  • 9,78 €
  • 20,00 €
  • 9,95 €
  • 9,95 €
  • 9,95 €
  • 40,00 €
  • 9,35 €
  • 31,13 €
  • 75,00 €
  • 165,00 €
  • 9,51 €
  • 165,00 €
  • 120,00 €
  • 120,00 €

Izberite svojo državo

9,95 € za Slovenija

Pribitek za velike izdelke:

Za velike izdelke veljajo sledeči nadomestni deli:
Akumulator, katalizator, kolektor, dušilec zvoka, športni dušilec zvoka, vstopni prag, blatnik, rezervoar za gorivo, stranska stena, spojler, vlečna naprava, sprednja obloga, pokrivalo motorja, pokrov motorja, protihrupna izolacija motornega prostora, odbijač.

Dostava velikih izdelkov v Slovenijo ni mogoča!

Pošiljanje velikih izdelkov znotraj Nemčije:
1) Pri pošiljanju kolektorja, katalizatorja, dušilca zvoka in športnega dušilca zvoka bo zaračunan dodaten pribitek za velike izdelke v vrednosti 5,00 €
2) Za pošiljanje akumulatorja, blatnika, vstopnega praga, rezervoarja za gorivo, stranske stene, spojlerja in nosilca odbijača je potrebno dodatno plačati pribitek za velike izdelke v vrednosti 10,00 €
3) Za sprednjo oblogo, vlečno napravo, pokrivalo motorja, pokrov motorja, protihrupno izolacijo motornega prostora in odbijač se pri pošiljanju znotraj Nemčije zaračuna dodatnih 15,00 € pribitka za velike izdelke.

Dodatno nastali stroški pošiljanja velikih izdelkov v druge države:
Avstrija: 26,95 €
Belgija: 26,95 €
Češka: 20,95 €
Danska: 36,95 €
Francija: 36,95 €
Italija: 46,95 €
Luksemburg: 26,95 €
Nizozemska: 26,95 €
Slovaška: 30,95 €
Švedska: 46,95 €
Švica: 26,95 €

Pribitek za velike izdelke velja na izdelek.

Pozor: Pošiljanje velikih izdelkov v druge države, ki tu niso navedene, ni mogoče. Vse navedene cene vključujejo trenutno zakonsko določen DDV v višini 22.00%.

Časi dostave:

Na zalogi
izdelek je na zalogi. Artikli s tem statusom razpoložljivosti bodo poslani v 1–2 delovnih dneh po prejemu plačila.
Trenutno ni na zalogi
Izdelka ni mogoče naročiti: Ni več na zalogi ali pa je bil odstranjen iz asortimenta. Naročite lahko podoben izdelek drugega proizvajalca.

Čas dostave je odvisen od razpoložljivosti blaga. Prosimo, da upoštevate status na ustrezni strani izdelka. Informacije o morebitnih carinah najdete tu.

Dostava na državne praznike ni mogoča.

6.2. Dodatna možnost „varno naročilo“:

Z dodatno možnostjo „varno naročilo“ imate možnost podaljšanja zakonske pravice do odstopa od pogodbe. V prvih 200 dneh vam po ugodni pavšalni ceni za 2,99 € na naročilo ponujamo popolno vračilo in brezplačno povratno pošiljanje, ne da bi vam bilo treba navesti razlog. V zvezi z izvedbo se sklicujemo na zakonsko pravico do odstopa. To možnost lahko rezervirate v zadnjem koraku postopka naročila, v kolikor je na voljo. Pogoj je, da je izdelek v prvotnem stanju in da ni bil poškodovan ali nameščen. Prosimo, upoštevajte, da možnost „varno naročilo“ ne nadomešča niti ne vpliva na vašo zakonsko pravico do odstopa od pogodbe.

POGOJ ZA VRAČILO Z MOŽNOSTJO „VARNO NAROČILO“: - Vračilo pošiljke opravite na svojem osebnem računu na spletni strani www.autodoc.si ali pa kontaktirajte našo ekipo za podporo strankam.
- Vračilo originalno zapakiranih izdelkov in priloženega računa.
- Rezervni deli ne smejo biti uporabljeni, poškodovani ali nameščeni.

Možnost varnega naročila velja le za eno vračilo na naročilo.
Ko bomo z vaše strani nazaj prejeli nadomestni del, ga bomo skrbno pregledali. Če avtodel izpolnjuje zgoraj navedene kriterije, vam bomo, glede na vaše želje, povrnili denar ali pa del zamenjali z drugim.

Pomemben napotek:

Pogoji možnosti varnega naročila ne veljajo za velike izdelke, stare povratne artikle in pnevmatike. Poleg tega pogoji varnega naročila ne veljajo za izdelke vaših drugih naročilih, za katere ta možnost ni bila izbrana.

7. Prehod nevarnosti, prevozno tveganje – za poslovne stranke velja:

Tveganje nenamerne izgube in nenamernega poslabšanja izdelka se pri pošiljanju le-tega prenese na vas, ko je izdelek predan osebi, ki izvaja prevoz oz. ko je blago zapustilo naše skladišče v namen odpošiljanja. Odločilen je prejšnji dogodek.

8. Sprejem blaga/škoda pri prevozu

8.1. Za odpošiljanje vašega naročila med drugim uporabljamo paketne službe. Če pošiljka blaga do vas prispe poškodovana, vas prosimo sledeče: Če je mogoče, se v zvezi s poškodovanim blagom pritožite neposredno zaposlenemu paketne službe in dokumentirajte stopnjo in obseg škode. To ne bo omejilo ali vplivalo na vaše garancijske pravice.

8.2. Sprejetje poškodovanega blaga lahko zavrnete. V primeru dostave poškodovanega izdelka nas kontaktirajte po telefonu, e-pošti ali osebno na zgoraj omenjene naslove. S tem nam pomagate uveljavljati naše zahtevke do paketne službe in hkrati izboljšati storitev za vas.

9. Cene in načini plačila

9.1. Za plačilo kupljenega blaga vam ponujamo različne načine plačila. Konkretne načine plačila najdete na ustrezni strani izdelka.

9.2. Vse cene v naši spletni trgovini so navedene v EUR in vključujejo zakonsko določen prometni davek. Vse cene so iz zaloge, vključno z embalažo, plus z vsemi nastalimi stroški pošiljanja in po potrebi s stroški plačila po povzetju.

9.3. Cena blaga velja v trenutku naročilu in je navedena v potrditvi naročila, ki jo boste takoj po naročilu prejeli po elektronski pošti. Če so izdelki shranjeni v nakupovalni košarici, se njihova celotna cena med postopkom naročanja posodobi na aktualno dnevno ceno.

9.4. V primeru prodajnih pogodb med vami in nami je skupni znesek, vključno s stroški pošiljanja, ki mora biti plačan, potrebno plačati takoj. Strinjate se s tem, da račune prejmete izključno v elektronski obliki.

9.5.

9.5.1. Kreditna kartica:
Ko za način plačila izberete kreditno kartico, vas prosimo, da pritisnete na „kupi‟. S tem boste preusmerjeni na varno stran, kjer boste lahko izbrali vrsto kreditne kartice. Za izvedbo plačila morate vnesti pravilne podatke kartice in potrditi plačilo. Vaša kartica bo bremenjena ob zaključku vašega naročila.

9.5.2. PayPal:
Po oddaji naročila boste preusmerjeni na PayPalovo spletno stran. Prosimo, vpišite se in izvedite plačilo. Plačilo s PayPalom pomeni, da morate imeti PayPal račun. Dodatnih tarif ni.

9.5.3. Nakazilo:
Količina za plačilo bo prenesena na naš bančni račun. Sklic: številka naročila. Številko naročila boste takoj po naročilu prejeli na svoj e-poštni naslov. Številka naročila, ki jo boste ob oddanem naročilu prejeli na e-poštni naslov, bo pri naročilu takoj še enkrat prikazana. Blago bo poslano takoj po prejetem plačilu na naš bančni račun. V tem primeru lahko prenos na banko traja do 3 dni.

9.6. Upoštevajte, da so za varno plačilo lahko zahtevani za to potrebni osebni dokumenti, podatki o vašem računu/kreditni kartic, kot tudi ujemanje naslova za dostavo. To služi izključno vaši varnosti, pri čemer so podatki preusmerjeni preko varne povezave in niso posredovani tretjim osebam. Čas obdelave vašega naročila se lahko v tem primeru podaljša. Če zahtevane informacije niso predložene, bo naročilo preklicano, stroški pa povrnjeni na isto plačilno sredstvo, ki ste ga izbrali pri oddaji naročila. V takem primeru blago ne bo odposlano in ponudba, ki ste jo oddali, se šteje za zavrnjeno.

10. Zamuda/pravica zadržanja

10.1. Če zamujate s plačilom, si pridržujemo pravico, da vam za potrebne opomine zaračunamo stroške opominov, razen če dokažete, da stroškov z opomini sploh nismo imeli ali da so bistveno nižji od zahtevanih stroškov opominov. Stroški opominov znašajo 2,50 € na opomin. V kolikor opomin ni potreben v skladu s členom 286, odstavkom 2 nemškega civilnega zakonika, pri prvem opominu za vas ne bodo nastali stroški.

10.2. Poleg tega smo upravičeni od potrošnikov zahtevati obresti v višini petih (5) odstotnih točk in od podjetnikov v višini devetih (9) odstotnih točk nad veljavno temeljno obrestno mero.

10.3. Zaradi uveljavljanja stroškov opominov in/ali obrestnih zahtevkov uveljavljanje nadaljnjih škod zaradi zamude ni izključeno.

10.4. Pripadajoče zahtevke proti nam lahko pobotate ali zahtevate pravico do pridržanja le v primeru, če je vaš nasprotni zahtevek nesporen, je na voljo pravno zavezujoč naslov ali je če nasprotni zahtevek v vzajemnem odnosu do zadevne pravice.

11. Lastninski pridržek

11.1. Da bi proti vam zavarovali naš zahtevek za nakupno ceno, si do popolnega plačila nakupne cene pridržujemo lastništvo nad vsemi izdelki za dostavo.

11.2. Z blagom, ki je predmet lastninskega pridržka, ste dolžni skrbno ravnati.

11.3. Blaga, ki je predmet lastninskega pridržka, se pred popolnim plačilom zavarovanih terjatev ne sme zastaviti tretjim osebam ali zaradi varnosti izročiti v last. Takoj nas morate pisno obvestiti, če in v kolikor tretje osebe dostopajo do blaga, ki nam pripada.

11.4. Če ste podjetje, dodatno velja naslednje:

11.4.1. Do popolnega plačila vseh naših zdajšnjih in prihodnjih terjatev iz kupoprodajne pogodbe in iz tekočega poslovnega odnosa z vami („zagotovljene terjatve“) si pridržujemo lastništvo nad vsemi izdelki za dostavo.

11.4.2. Če iztržljiva vrednost naše varščine presega zavarovane terjatve za več kot 10 %, smo na vašo zahtevo dolžni varščino sprostiti. O izbiri varščine, ki jo je potrebno sprostiti, odločamo mi.

11.4.3. Vaša obdelava ali preoblikovanje dobavljenega blaga z vaše strani se vedno izvaja za nas. Če je dobavljeno blago predelano z drugimi izdelki, ki nam ne pripadajo, tako pridobimo solastništvo novega izdelka v razmerju vrednosti dobavljenega blaga (končni znesek računa vključno z DDV) s predelanimi izdelki v času predelave. Za izdelek, ustvarjen s predelavo, velja med drugim enako kot za blago, dostavljeno s pridržkom.

11.4.4. Če je dobavljeno blago neločljivo zmešano z drugimi izdelki, ki nam ne pripadajo, tako pridobimo solastništvo novega izdelka v razmerju vrednosti dobavljenega blaga (končni znesek računa vključno z DDV) z drugimi zmešanimi izdelki v trenutku mešanja. Če se mešanje izvede tako, da je vaš izdelek treba obravnavati kot glavni izdelek, velja za dogovorjeno, da na nas prenesete sorazmerno solastništvo. Tako nastalo popolno lastništvo ali solastništvo hranite za nas.

12. Trajanje, blokiranje in ukinitev računa

12.1. Pogodba o registraciji računa se sklene za nedoločen čas.

12.2. Pogodbo o registraciji računa lahko odpoveste kadar koli brez spoštovanja roka.

12.3. Pogodbo o registraciji računa lahko redno odpovemo z dvotedenskim rokom.

12.4. To ne posega v pravico do odpovedi pogodbe brez odpovednega roka zaradi pomembnega razloga. Pogodbo o registraciji računa lahko brez odpovednega roka odpovemo zlasti, če:

- Pri registraciji navedete napačne ali nepopolne podatke,
- Ponavljajoče kršite druge pogodbene dolžnosti in se tudi po pozivu z naše strani ne vdržite kršitve obveznosti.

12.5. Če smo odpovedali pogodbo, nimate pravice do odprtja novega računa, tudi ne pod drugim imenom ali oznako.

12.6. Vsaka odpoved mora biti pisna. Odpovedi po e-pošti veljajo za pisno obliko.

13. Jamstvo

13.1. Za vaše pravice v primeru stvarnih in pravnih napak veljajo zakonski predpisi, razen če je v nadaljevanju določeno drugače.

13.2. Garancijske pravice potrošnikov za nove izdelke zastarajo v dveh letih, za rabljene izdelke pa v enem letu od prenosa nevarnosti. Zastaralni rok za izdelke z blagovno znamko „Stark“ znaša tri leta.

13.3. V primeru garancije ste po svoji izbiri upravičeni do uveljavljanja pravice odprave napak ali dostavo blaga brez napak (naknadna izpolnitev). V kolikor je izbrana vrsta naknadne izpolnitve povezana z nesorazmerno visokimi stroški, je zahtevek omejen na preostalo vrsto naknadne izpolnitve. Na to vas bomo po potrebi opozorili.

13.4. V kolikor uveljavljate stroške namestitve in odstranitve v zvezi z zamenjavo dela v delavnici, ki smo ga na novo dostavili v okviru odgovornosti za stvarne napake, vas prosimo, da nam predložite originalne dokumente, saj v primeru priznane garancije povrnemo storitve servisne delavnice. Pazite, da so na računu navedena samo dela, ki so neposredno povezana z odpravljanjem napak (tj. na računu ni zunanjih storitev). Poleg tega je treba vrednosti dela izkazati z razčlenitvijo ur.

13.5. V primeru, ko so kupci podjetniki, je odgovornost za napake na rabljenih izdelkih izključena. To ne velja za hudo malomarnost ali namero. Za nove izdelke zastarajo garancijske pravice v enem letu od prenosa nevarnosti.

13.6. Zaradi jasnosti želimo opozoriti, da naslednje okoliščine ne utemeljujejo stvarne napake, če so vzrok za napako:

- Naravna obraba,
- Napačna uporaba,
- Pomanjkljiva ali napačna nega blaga,
- Neprimerna ali napačna uporaba,
- Napačna montaža, še posebej, če naročeni del očitno ni ustrezen
- Neupoštevanje navodil za uporabo,
- Nepravilna obdelava.

14. Preverjanje točnosti prileganja

Opozarjamo, da so lahko kljub vsej pazljivosti v posameznih primerih izdelki napačno dostavljeni. Zato ste zavezani, da pred vgradnjo kupljenega blaga na pogled s primerjavo z zamenjanim originalnim delom preverite, ali je naročeni del dejansko pravi za vaše vozilo (npr. ujemanje vrtin in priključkov). Če kupljeni del po svojih merah, obliki ali materialu vidno odstopa od zamenjanega originalnega dela, nas pred vgradnjo, prilagoditvijo ali preoblikovanjem (npr. lakiranje) kupljenega dela najprej kontaktirajte za nadaljnja pojasnila. Ta uredba ne vpliva na vaše garancijske zahtevke.

15. Garancije proizvajalca

Če obstaja posebna garancija proizvajalca, ki jo lahko uveljavljate poleg garancije, bo to navedeno v ustreznem opisu izdelka. Ta garancija velja samo za zadevni izdelek, vaši zahtevki pa se ravnajo po ustreznih garancijskih pogojih proizvajalca in obstajajo izključno zoper njega.

16. Odgovornost prodajalca za škodo

16.1. Brezpogojno smo odgovorni za naklep in hudo malomarnost kot tudi za škodo, ki je posledica poškodb življenja, telesa ali zdravja.

16.2. V primerih lažje malomarnosti smo odgovorni za kršitev bistvene pogodbene obveznosti. Bistvena pogodbena obveznost v smislu te klavzule je obveznost, katere izpolnitev šele omogoča izvedbo pogodbe in na izpolnitev katere se pogodbeni partner zato lahko redno zanaša.

16.3. V primeru klavzule 16.2. ne odgovarjamo za pomanjkljivi gospodarski uspeh, izgubljeni dobiček in posredno škodo.

16.4. Odgovornost v skladu z zgoraj omenjeno klavzulo 16.2. je omejena na tipično in predvidljivo škodo v času sklenitve pogodbe.

16.5. Omejitve odgovornosti veljajo v korist naših zaposlenih, pooblaščencev in agentov.

16.6. Odgovornost za garancije, dane z naše strani, in za zahtevke na podlagi zakona o jamstvu za proizvode, ostaja nedotaknjena.

16.7. Razen tega pa je odgovornost z naše strani izključena.

17. Spletno reševanje sporov Informacija na podlagi člena 14, odstavka 1, Uredbe o spletnem reševanju potrošniških sporov št. 2013/524/EU

Za spletno reševanje sporov nudi Evropska komisija platformo, ki jo najdete na povezavi http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Naše podjetje načeloma ni pripravljeno in ni dolžno sodelovati v postopku reševanja sporov pred arbitražnim odborom za pritožbe potrošnikov.

18. Reševanje potrošniških sporov: Informacija na podlagi člena 36 nemškega zakona o reševanju potrošniških sporov

18.1. Ne sodelujemo v postopku reševanja sporov pred arbitražnim odborom za pritožbe potrošnikov. Kljub temu pa smo pravno zavezani, da vas napotimo do za vas pristojnega arbitražnega odbora za pritožbe potrošnikov:

18.2. Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, Telefon: 07851 / 795 79 40, Faks: 07851 / 795 79 41, E-pošta: [email protected], Spletna stran: https://www.verbraucher-schlichter.de

19. Končne določbe

19.1. Za to pogodbo velja pravo Zvezne republike Nemčije, z izvzetjem prodajnega prava ZN. To pri potrošnikih ne velja v zvezi s tistimi določbami, ki so po zakonu, ki bi bil uporabljiv brez te klavzule (praviloma države v kateri ima potrošnik glavno prebivališče), obvezno uporabljive in od katerih se ne sme odstopiti s sporazumom.

19.2. Izključni kraj sodne pristojnosti za vse spore, ki izhajajo iz te pogodbe o uporabi ali ki so povezani z njo, je Berlin, pod pogojem, da so pogodbene stranke trgovci ali če nimajo splošnega pristojnega sodišča v Nemčiji ali drugi državi članici EU ali če imajo po začetku veljavnosti teh pogojev uporabe stalno prebivališče v tujini ali če kraj bivanja ali običajno prebivališče v času vložitve tožbe ni znan/o.

19.3. Upravičeni smo, da te pogoje med trajanjem pogodbe z veljavnostjo v prihodnosti spremenimo ali prilagodimo, v kolikor je to potrebno iz nujnega razloga, kot je denimo sprememba zakonodaje ali sodne prakse. Spremenjene pogoje vam bomo v besedilni obliki posredovali pred načrtovanim začetkom veljavnosti in posebej opozorili na nove predpise in datum začetka veljavnosti. Hkrati vam bomo priznali primerni rok najmanj štirih (4) tednov za izjavo, ali sprejemate spremenjene pogoje uporabe za nadaljnjo uporabo storitev. Če v tem roku, ki začne teči takoj po prejemu sporočila v pisni obliki, ni podana nobena izjava, veljajo spremenjeni pogoji za dogovorjene. Ob začetku roka vas bomo o tej pravni posledici obvestili posebej, tj. o pravici do ugovora, roku za ugovor in pomenu molka. Ta mehanizem sprememb ne velja za spremembe pogodbenih glavnih obveznosti strank.

19.4. Pravna neveljavnost posameznih določb ne vpliva na obveznost preostalih klavzul.

19.5. Jezik pogodbe je nemščina.

Berlin, 19.04.2021