Kolesni lezaj zadaj in spredaj za kolo
Kolesni lezaj zadaj in spredaj » Izbira in nakup
Kolesni lezaj v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Kolesni lezaj za Top Blagovne znamke avtomobilov
Kolesni lezaj za top modele avtomobilov
AUTODOC Najbolje prodajani: Kolesni lezaj za ugodno ceno
Najbolši rezervni deli za Kolesni lezaj sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Kolesni lezaj in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov
Avto kategorija Kolesni lezaj zadaj in spredaj: Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Kolesni lezaj zadaj levi desni naslednjih znamk:
- FAG
- SKF
- FEBI BILSTEIN
- METZGER
- JPN
Kolesni lezaj: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Kolesni lezaj znaša od 11 do 280 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Menjava Kolesni lezaj: Video vodič
Kako zamenjati prednji kolesni ležaji na VW GOLF 4 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 [VODIČ] | AUTODOC Na naši spletni stran...
Video vodiči, ki vas korak za korakom naučijo popravila avtomobila. Postanite amaterski mehanih z Autodoc.
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
04947 | 100 598 0101 | 05386 | 12934 | GK3666 | 200032 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
RIDEX | FAG | SKF | FEBI BILSTEIN | METZGER | STARK |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Kolesni lezaj – tehnične podrobnosti | |||||
Notranji premer[mm] | Notranji premer2[mm] | Vgradnja stran | |||
40 | 34 | 17,5 | 29 | Zadnja prema | zadnja os levo |
25 | 42 | 19 | 39 | zadnja os desno | Sprednja os levo |
28 | 30 | 19,1 | 31,8 | prva os desno | sprednja os |
Več o Kolesni lezaj - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave
Kolesni ležaj je osrednji element sistema podvozja; radialni ležaj je odgovoren za pritrditev kolesa na volanski zglob in pesto. Od kakovosti tega dela in rednega vzdrževanja je odvisno delovanje avtomobila.
Tipi kolesnih ležajev- Enovrstni radialni kroglični ležaji. Ti zahtevajo skrbno nameščanje, saj lahko napačna namestitev povzroči hitro odpoved dela.
- Radialni valjčni ali dvoredni ležaji. Zmorejo dvakratno obremenitev v primerjavi z enovrstnimi ležaji. Zaradi konstrukcijskih lastnosti ne potrebujejo rednega vzdrževanja.
- Stožčasti valjčni ležaji (radialni potisk). Vzdržijo aksialno in radialno obremenitev zaradi premika v smeri vrtljivih elementov.
- Zunanji obroč.
- Vrtljivi element.
- Notranji obroč.
- Ohišje (polimer, jeklo, žigosano, medeninasto ali strojno).
Komponente sprednjega pesta so bolj nagnjene k obrabi in trganju, zato zahtevajo redno zamenjavo. Ležaj zadnjega kolesa se manj pogosto pokvari. Če želite podaljšati življenjsko dobo delov, morate upoštevati pravila o delovanju vozila ter redno preverjati prisotnost maščobe in umazanije.
Okvare kolesnih ležajev- pregrevanje komponente;
- poškodovanje ali uničenje zunanjega obroča;
- premik ležaja ali sprememba naklonskega kota;
- nesprejemljivo tesno prileganje;
- pojav opilkov;
- deformacije dela.
- brenčanje pri zavijanju in vožnji v ravni črti;
- nenadno škripanje, ki mu sledi iztirjanje avtomobila iz smeri vožnje;
- tresljaji v krmilnem sistemu;
- med močnim zaviranjem in zavijanjem avtomobil zaniha;
- kolesa postanejo zelo vroča;
- nepravočasna in pretirana obraba pnevmatik.
- neupoštevanje navodil v zvezi z delovanjem;
- neenakomerna obremenitev na sprednji in zadnji osi;
- neupoštevanje vrednosti razdalje ležaja;
- deformacija kolesa ali elementi trenja;
- nezadostno mazanje;
- prah in umazanija;
- uporaba maziv nizke kakovosti;
- nepravilna namestitev.
Ob odpovedi kolesnih ležajev ni priporočljivo samostojno opraviti popravila. Zamenjavo ležajev naj opravijo strokovnjaki. Če se boste sami lotili zamenjave, sledite navodilom:
- Pod kolesa namestite podporo, na kateri boste delali.
- Z uporabo dvigalke dvignite avtomobil na tisti strani, kjer boste zamenjali del.
- Odstranite kolo, zavorne čeljusti in disk.
- Odvijte vijake na pestu in ga razstavite.
- Odstranite del in preverite pritrdilno mesto.
- Namestite nov ležaj in ga podmažite.
- Sestavite sistem, tako da sledite korakom v obratnem vrstnem redu, in namestite kolo
- Preverite delovanje.
- Kupujte z dobičkom. V naši trgovini imamo vse za vaš avto po najnižjih cenah.
- Hitra odprema. Nudimo dostavo kupljenih rezervnih delov v katerokoli mesto, v najkrajšem času in brezplačno.
- Posebne ponudbe.
- Zagotavljamo kakovost. Zagotavljamo visoko kakovost posameznih komponent.
FAQ
Povprečna servisna doba teh komponent je 100.000-150.000 kilometrov. Vzrok za njihovo okvaro je lahko sledeči:
- Napačna namestitev, ki je posledica uporabe napačnega orodja ali zanemarjanje predpisanega zateznega navora za osno matico.
- Neporavnana kolesa.
- Okvara komponent vzmetenja in zavornih sistemov.
- Vožnja po cestah slabe kakovosti ali v terenskih pogojih.
- Izguba tesnosti sestava pesta kolesa.
- Kolesna platišča z večjim premerom in odmikom kot običajno ter pnevmatike s parametri, ki ne ustrezajo specifikacijam vašega avtomobila.
- Agresiven način vožnje.
- Prometna nesreča.
Upoštevajte, da se deli na sprednji osi obrabijo hitreje kot tisti na zadnji. Do tega pride zaradi dejstva, da so prvi izpostavljeni večjim obremenitvam.
Znaki slabega stanja komponente:
- pregrevanje zavornega koluta, ki ga povzroči zagozden ležaj;
- nenavadni zvoki pri pospeševanju in zavijanju;
- Vibracije komponent vzmetenja in osi;
- prosto premikanje volana;
- povečana poraba goriva;
- avtomobil se nagiba na eno stran.
Orodja in oprema, ki jo potrebujete:
- dvigalka ali dvigalo za avtomobil;
- kolesne zagozde.
Stanje delov se lahko preveri na stoječem ali premikajočem avtomobilu. Pri stoječem:
- Preverite vaš avtomobil v zaprti delavnici, kjer se ne sliši zvokov iz ulice.
- Uporabite parkirno zavoro.
- Pod kolesa postavite kolesne zagozde.
- Dvignite avtomobil in zazibajte vsako kolo posebej.
- Hrup, prosto premikanje in omejeno vrtenje so znaki okvare.
Za pregled delov na premičnem avtomobilu:
- Izberite tlakovani del ceste, kjer ni drugih uporabnikov ceste.
- Vaš avtomobil pospešite na okoli 40-50 km/h in gladko zavijte. Ko obrnete volan na desno se sredina težišča vašega avtomobila premakne na nasprotno stran in obremenitev na levi kolesni ležaj se poveča. Mrmrajoč hrup, ki pride iz komponente v tem trenutku, je znak njene okvare. Za pregled stanja dela na desni strani, zavijte v levo.
- Preverite komponente tudi na ravnem delu ceste. Pospešite avtomobil na 60 km/h. Če so deli okvarjeni, boste slišali nenavaden hrup.
Za menjavo delov morate imeti določene izkušnje in posebna orodja. Med namestitvijo obstaja tveganje za poškodbo komponente in vdor peska ali ostankov v pesto. To znatno skrajša servisno dobo novega dela. Zato priporočamo, da vam to delo opravijo samo v delavnici.