Aksialni zgib, jarmski drog za vaš avtomobil
Aksialni zgib, jarmski drog naročite poceni
-
Varno Naročilo 200 dni
-
Priročna aplikacija za nakup avtodelov
-
Videi o popravilu avta

Kako zamenjati končnik na BMW 7 E38 VODIČ | AUTODOC Top znamke, ki proizvajajo končnik: BOSCH, STARK, SACHS, SKF, VAN WEZEL, VALEO, LuK, MAPCO,...
Video vodiči, ki vas korak za korakom naučijo popravila avtomobila. Postanite amaterski mehanih z Autodoc.
Aksialni zgib, jarmski drog za Top Avtomobilska znamka
Aksialni zgib, jarmski drog v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Najbolj prodajani izdelki: Aksialni zgib, jarmski drog
Aksialni zgib, jarmski drog od 101 proizvajalcev po ceni od 1,83€ do 976,40€
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
16400 | 0501200 | BM-AX-3683 | 0502000 | G2-1000 | 0501120 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
RIDEX | FEBI BILSTEIN | TRW | MOOG | SKF | LEMFÖRDER |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Aksialni zgib, jarmski drog – tehnične podrobnosti: | |||||
---|---|---|---|---|---|
Dolzina [mm]: | Mera navoja 1: | Vgradnja stran: | |||
262 | 194 | M18X1.5 | M14x1,5 A | sprednja os | obojestranski |
266 | 340 | M14x1,5 | M12x1,5 | prva os desno | Sprednja os levo |
394 | 317 | M16x1,5 | M14x1.5 | znotraj | zunaj |
Več o Aksialni zgib, jarmski drog - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave.
Krmilni členek volanskega končnika služi kot povezava med krmilnim mehanizmom in volanom. Komponenta zagotavlja prilagodljiv spoj krmilne naprave in krmilnega členka.
Tipi volanskih končnikovGlede na zasnovo:
- Vijačni priključek na obeh straneh.
- Povezava s tečaji:
- Z enim tečajem. Z enim tečajem. Uporablja se v sistemih, ki temeljijo na krmilni napravi in krmiljenju.
- Z dvema tečajema. Postavljeni v sistemih z zobato letvijo in vretenom krmilne naprave.
Del je ravna ali ukrivljena palica, ki povezuje krmilno palico s pomočjo matice. Njeni tečaji so sestavljeni iz premičnega sornika, vzmeti, tesnila, podpornih podložk in puš. Krmilna palica ima odebeljen konec in je hkrati nosilec zatiča. Ta enota je lahko sestavljena in trdna.
Nasveti glede delovanja volanskih končnikov- Ta del je izpostavljen težkemu bremenu, ki je posledica vpliva izravnalnih sil, zato ga je potrebno redno pregledovati.
- Raztrgano tesnilo lahko povzroči nepravilno delovanje celotnega sklopa. Ob zaznavi napake je potrebno tesnilo takoj zamenjati.
- Po odstranitvi ali zamenjavi volanskega končnika je obvezna nastavitev volana.
- Previdna vožnja bo znatno podaljšala življenjsko dobo dela.
- mehanska poškodba dela;
- odstranitev sornika iz tečaja;
- obraba dela;
- korozija;
- poškodba, zlom tesnila ali gume;
- deformacija vzmeti.
- krmilo ni na sredini;
- prisotnost nenormalnih zvokov pri zavijanju;
- vibriranje krmila;
- vrtenje volana zahteva večji napor;
- zmanjšanje voznih lastnosti.
- izpostavljenost vlagi ali umazaniji;
- agresivna vožnja;
- drsenje;
- vožnja po voziščih nizke kakovosti;
- nepravočasen servis.
Popravila volanskega končnika se izvajajo v servisnih centrih s posebno opremo. V primeru resne poškodbe ali deformacije je del potrebno zamenjati. To lahko storite sami:
- zagotovite zanesljivo podporo sprednjega dela vozila v dvignjenem položaju;
- odstranite razcepke in odvijte matico;
- nastavite snemalec in s kladivom potolcite držalo tečaja palice, potem ko ste zategnili njegovo matico;
- odstranite volanski končnik s sklopke;
- namestite nov del in opravite zgornje korake v obratnem vrstnem redu.
Če imate kakršnakoli vprašanja, nas lahko kontaktirate za nasvet. Naša ekipa za tehnično podporo vam bo z veseljem svetovala in vam zagotovila veliko koristnih informacij. Autodoc je vaša kvalificirana informacijska podpora!