Hladilnik za vodo / posamezni deli za avto
Kje kupiti avtodel hladilnik motorja za avto po dobri ceni? Pri podjetju AUTODOC!

Hladilnik za vodo / posamezni deli v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Hladilnik motorja za Top Blagovne znamke avtomobilov
Hladilnik motorja za top modele avtomobilov
AUTODOC Najbolje prodajani: Hladilnik za vodo / posamezni deli za ugodno ceno
Najbolši rezervni deli za Hladilnik za vodo / posamezni deli sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Hladilnik za vodo / posamezni deli in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov















Avto kategorija Hladilnik motorja : Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Hladilnik za vodo / posamezni deli naslednjih znamk:
- NRF
- NISSENS
- AKS DASIS
- MAHLE ORIGINAL
- ABAKUS
Hladilnik za vodo / posamezni deli: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Hladilnik za vodo / posamezni deli znaša od 42 do 261 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Hladilnik za vodo / posamezni deli: koristne informacije
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
1114201400 | 58067 | 506750A | 53863 | CR 340 001S | 49002037 |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Hladilnik za vodo / posamezni deli – tehnične podrobnosti | |||||
Vstop Ø [mm] | Izpust -Ø [mm] | Material | |||
32 | 28 | 32 | 28 | Aluminij | Umetna masa |
36 | 34 | 36 | 34 | Baker | mesing |
35 | 40 | 35 | 40 | - | - |
Več o Hladilnik za vodo / posamezni deli - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave
Funkcija grelca je odstranjevanje odvečne toplote iz motorja v ozračje. Element je del hladilnega sistema motorja.
Tipi vodnih grelcev- Z okroglimi cevmi. Edina prednost te vrste grelca so nizki stroški. Slabost je površina z nizkim prenosom toplote, potreba po visoko kakovostnih tesnilih in majhna stopnja varnosti.
- Z ovalnimi cevmi. Ta tip ima veliko površino za prenos toplote, zato so njegovi stroški nizki, vendar pa je število proizvajalcev tega tipa grelca omejeno. Hkrati mora biti kakovost tesnil visoka.
- Izdelani s tehnologijo sintiranja. Grelci imajo visoko stopnjo trdnosti in vzdržljivost ter večjo površino za prenos toplote. Tesnila so manj nagnjena k poškodbam. Strošek dela je precej visok.
- Aluminij. Najdražji tip grelcev. Cena je edina pomanjkljivost. Prednost je odličen prenos toplote ter trdnost in moč.
Struktura je sestavljena iz zgornjih in spodnjih rezervoarjev glave, kot tudi jedra, ki je dejansko kraj kroženja hladilne tekočine. Jedro predstavlja veliko število medeninastih ali aluminijastih cevi s tankimi stenami in plavutmi iz valovitega bakra ali aluminijastih trakov za boljši prenos toplote. Cevi povezujejo zgornje in spodnje grelne cevi. Hladilna tekočina kroži skozi mrežo kanalov v stenah motorja in pobira odvečno toploto ter se ohlaja ob prehajanju skozi cevi grelne cevi. Cikel se ponovi, medtem ko motor deluje.
Nasveti glede delovanja vodnega grelca- Zamenjavo hladilne tekočine opravite vsaj enkrat na 2-3 leti. To bo podaljšalo življenjsko dobo grelca.
- Uporabljajte samo certificirano tekočino, da bi preprečili korozijo in zamašitev cevi grelca.
- V primeru poslabšanja hladilnega sistema preverite grelec: med vožnjo padejo žuželke, umazanija, prah in tujki v rebrasto površino, ki ovira prenos toplote.
- V primeru da pod grelcem najdete oljne mehanske poškodbe, ga preverite za morebitne mehanske poškodbe.
- Ne pozabite, da bo redno vzdrževanje grelca podaljšalo njegovo življenjsko dobo.
- Pregled in diagnostiko grelca je potrebno opraviti na vsakih šest mesecev.
- zamašitev jedra;
- zamašitev cevi v jedru;
- razpadanje.
- puščanje v jedru;
- pregrevanje motorja;
- pretirana poraba hladilne tekočine.
- vdor tujkov v jedro grelca;
- mehanska poškodba;
- korozija;
- stik površine grelca z ventilatorjem;
- obraba;
- uporaba hladilne tekočine nizke kakovosti;
- odlaganje mineralov na notranjih stenah grelnih cevi;
- puščanje rezervoarja glave ali jedra;
- dolgo obdobje prostega teka;
- prevelik tlak v hladilnem sistemu.
Puščanje grelca je najpogostejši problem, povezan z delom. Manjše puščanje je mogoče odpraviti s pomočjo posebnih tekočin, z zapiranjem mikro razpok. Velike odprtine se odpravljajo s spajkanjem ali varjenjem. Če nimate izkušenj, tega ne delajte sami. Najboljša možnost je, da se obrnete na servisni center.
Notranje obloge se odstranijo z umivanjem dela s posebnimi sredstvi. Pranje je potrebno izvesti v nasprotni smeri kroženja hladilne tekočine.
V primeru manjših mehanskih poškodb grelca bodo strokovnjaki servisnega centra del uravnali. Če to ni mogoče, bo potrebno grelec zamenjati.
Zamenjava grelcaPoškodovanih cevi grelca skoraj ni mogoče popraviti. Če je poškodovano mesto veliko, bo težavo rešila le zamenjava dela. Ko so cevi zamašene, jih lahko speremo z vodo ali s vpihavanjem curka zraka pod tlakom. To lahko storite sami.
Kupovanje rezervnih delov pri Autodoc-u je dobičkonosnoNudimo ne le široko paleto avtomobilskih delov svetovno znanih blagovnih znamk, temveč tudi odlično priložnost za prihranek. Izmed več kot milijon predlogov morate le izbrati najbolj primernega in oddati naročilo z nekaj kliki. Kupujte pri nas - kupujte z nami!
FAQ
Del se uporablja v sistemih hlajenja motorja in mazalnih sistemih, hidravličnem servo volanu in menjalniku. Zasnovan je za nižanje temperature hladilne tekočine ali olja. Hladilnik sestoji iz dveh rezervoarjev in jedra med njima. Jedro je izdelano iz večih cevi, skozi katere teče tekočina. Spajkani so na ploščata ali narebrena rebra, ki pridejo v stik z zrakom in zagotavljajo odvajanje toplote. Hlajenje je doseženo zaradi pritoka zraka zaradi gibanja avtomobila. Včasih se dodatno uporablja ventilator.
Ko zaženete hladen motor, zlasti v hladnem vremenu, je ventil termostata zaprt, zato se hladilna tekočina pretaka v majhnem krogu in obide hladilnik. To motorju pomaga, da hitreje doseže svojo delovno temperaturo. To razloži, zakaj je spodnja cev hladna - ogreta hladilna tekočina ne potuje skozi njo.
Takoj, ko motor doseže svojo delovno temperaturo, se ventil termostata odpre v celoti ali delno. Vroča hladilna tekočina teče skozi hladilnik in spodnja cev bi morala postati topla. Če do tega ne pride, ima vaš avtomobil morda sledeče težave:
- zamašene cevi;
- zračne zapore v ceveh;
- okvara zračne črpalke;
- zagozden termostat.
Obiščite servisno postajo za avtomobile za temeljito diagnostiko.
V večini primerov so zračne zapore posledica:
- Zagozdenega dovodnega ventila pokrova radiatorja ali pokrova ekspanzijske posode.
- Majhne razpoke na ceveh, uhajanje na spojih, slabo stikanje pokrova ekspanzijske posode.
- Vretje hladilne tekočine, ki pride z izpustom zraka.
- Poškodovano tesnilo glave valja, kar vodi v vdor izpušnih plinov v sistem.
- Napačno odzračevanje enote po popravilu.