Komplet batnih obrockov za kolo
Batni obročki » Izbira in nakup
Komplet batnih obrockov v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Batni obročki za Top Blagovne znamke avtomobilov
Batni obročki za top modele avtomobilov
AUTODOC Najbolje prodajani: Komplet batnih obrockov za ugodno ceno
Najbolši rezervni deli za Komplet batnih obrockov sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Komplet batnih obrockov in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov
Avto kategorija Batni obročki : Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Komplet batnih obrockov naslednjih znamk:
- GOETZE ENGINE
- MAHLE ORIGINAL
- KOLBENSCHMIDT
- HASTINGS PISTON RING
- NE
Komplet batnih obrockov: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Komplet batnih obrockov znaša od 9 do 33 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
8910430000 | 10 010 0471 | 10 010 0148 | 448 81 N0 | 015 68 N0 | RMP7279403 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
GOETZE ENGINE | MAHLE ORIGINAL | KOLBENSCHMIDT | ENGITECH | HASTINGS PISTON RING | RIDEX |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Več o Komplet batnih obrockov - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave
Batni obročki so pomembni elementi motorja. Služijo vzdrževanju kompresije v zgorevalnih komorah. Zagotavljajo odvajanje toplote od batov do sten rokavov valja, kar prepreči pregrevanje. Batni obročki prilagodijo debelino oljnega sloja. Nameščeni so z majhnim razmakom v posebne žlebove na zunanji površini bata.
Vrste
Po zasnovi:
- Kompresijski: ti obročki zagotavljajo tesnost proti puščanju zgorevalnih komor. Nameščeni so nad obročki za nadzor olja. Lahko so ploščati, zaviti ali z območjem v obliki črke L in imajo koničaste robove.
- Za nadzor olja: ti drgnejo olje iz sten rokavov valjev in batov, kar pusti oljni sloj optimalne debeline na njihovih površinah. Lahko so v enem ali več kosih.
Glede na material izdelave:
- Lito železo: ti so cenejši in se hitro in enostavno namestijo. Nameščeni so skupaj z novim rokavom, da ne pride do luščenja.
- Jekleni: ti so lahko iz nerjavečega jekla. Običajno so takšni deli dražji, vendar lahko prenesejo višje temperature. Primerni so za namestitev v rokavu z vlečno površino.
Dodaten premaz, iz molibdena na primer, se lahko nanese na površino batnih obročkov za izboljšanje delovnih lastnosti in delovne življenjske dobe.
Nasveti za delovanje
Po menjavi batnih obročkov morate zagnati motor, da se deli usedejo. Ta postopek včasih navede avtomobilski proizvajalec v tehnični dokumentaciji vozila. V večini primerov se opravi v večih korakih. Motor se ogreje na 80 °C, nato ohladi na 40 °C. Ta korak se ponovi 8-9-krat. Nato se preveri možna uhajanja ležišča motorja in se ta odpravijo. Med prvimi 1.500 kilometri je pomembno, da se izogibate prometnim zamaškom, dolinam in vzponom ter obdržite hitrost vrtenja motorja pod 2.500 vrtljaji na minuto. Prva vožnja naj bo dolga vsaj 300 kilometrov. Preostalo razdaljo se lahko prevozi v intervalih, ki ustrezajo vozniku. Olje in oljni filter se zamenjata, ko je končan dotok.
Poleg tega je priporočljivo uporabljati le visoko-kakovostno olje, da bodo batni obročki trajali. Olje naj bo viskoznosti, ki ga priporoča proizvajalec avtomobila. Ne smete preveč obremenjevati motorja: na vsak način se izogibajte pregrevanju. Prav tako je pomembno preprečiti uničenje glavnega tesnila. Če se poškoduje ta del, ga morate nemudoma zamenjati. Pravočasna menjava zračnega filtra in spremljanje celovitosti dovodnega sistema lahko prav tako podaljšata delovno življenjsko dobo delov. Če so se že pojavile težave, je lahko kratkotrajna rešitev izpiranje motorja. To se opravi z uporabo posebnih izdelkov.
Znaki okvare
Lepljenje batnih obročkov je ena najbolj pogostih okvar. Težava je v nepremičnosti delov, kar vodi v puščanje v razmaku med batom in valjem ter vdor velike količine olja v zgorevalne komore. Včasih se obročki poškodujejo ali zgorijo, kar ima enake posledice. V valjih je nizka kompresija in težave pri zagonu motorja. Pospeševanje je počasnejše. Poraba olja in goriva se poveča. Modrikast dim pride iz izpušne cevi. Črne oljne usedline nastajajo na vžigalnih svečkah.
Vzroki okvar
V večini primerov je lepljenje batnih obročkov posledica uporabe olja napačne viskoznosti ali razreda oziroma nepravočasna menjava olja. Umazanija, ki pride v motor zaradi trganja filtrirnega elementa, in puščanje v dovodnem sistemu sta prav tako nevarna. Tuji delci v motorju vodijo v praske na površinah delov. Pregrevanje motorja, ki ga povzročijo okvare v postopku oblikovanja mešanice, lahko vodijo v zgorevanje komponent.
autodoc.si: le visoko-kakovostni avtomobilski deli
Lahko kupite komplet batnih obročkov za vaš avtomobil pri nas po privlačni ceni. Registrirajte se na naši spletni strani za še večji prihanek pri vaših nakupih.