Motor rezervni deli

Bat
Blazinica glavnega ojnicnega lezaja
Drocnik ventila
Drsna tirnica (vodilo)
Dusilnik vibracij / nihanj, zobati jermen
Elektrika motorja
Glava valja (cilindra motorja)
Jermenica
Jermenica na rocicni gredi
Komplet (kit) zobatega jermena
Komplet batnih obrockov
Komplet tesnil glava cilindra
Komplet za montazo, polnilnik
Krmilni ventil, nastavitev odmikalne gredi
Lezaj (glavni) rocicne gredi
Lezaj odmikalne gredi
Napenjalec verige
Nastavitev odmikalne gredi
Nihajni vzvod / vlecna rocica
Odmikalna gred
Ojnica
Ojnicna lezajna pusa
Ojnicni vijak / -matica
Oljna crpalka
Oljna kad
Oljna tesnilka za gred / -komplet
Orodje za motor
Pogonska veriga
Pokrov glave valja / tesnilo
Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
Popoln komplet tesnil, motor
Potezna zica za plin / vzvodje
Prezracevalni ventil, polnilec
Puse valja / -komplet
Radialna oljna tesnilka za gred / -komplet
Radialna tesnilka za gred, oljna crpalka
Rebrasti jermen
Rocicna gred
Senzor, temperatura olja
Sesalna cev, oljna crpalka
Sesalni razdelilnik / sesalna cev
Sesalni ventil
Sipka za merjenje olja
Stikalo pritiska olja / -senzor / -ventil
Tesnilka glave valja (motorja)
Tesnilka pokrova ventila
Tesnilka stebla ventila
Tesnilka turbinskega polnilnika
Tesnilni obroc, cep za izpust olja
Tesnilo
Tesnilo sesalnega zbiralnika
Tesnilo za blok motorja
Tesnilo, odzracevalnik ohisja motorja
Tesnilo, oljna crpalka
Tesnilo, oljna kad (karter)
Tesnilo, zapiralo cevnega prikljucka za polnenje olja
Tlacni polnilnik
Transduktor (pretvornik) tlaka
Varovalni klin ventila
Ventil za izpust
Ventil, krmiljenje zraka-sesalni zrak
Vijak, lezajnik rocicne gredi
Vijaki glave valja (motorja)
Vlezajenje motorja
Vmesna gred / gred za uravnotezenje prostih sil
Vodilo ventila / -tesnilka / -nastavitev
Vodna crpalka
Zapiralni cep, oljna kad
Zobnik, odmikalna gred
Zobnik, rocicna gred
Zracnik
Motor avto deli za Top Avtomobilska znamka
Motor rezervni deli - vse pomembne informacije o načinu delovanja, nastavitvi, diagnostiki in servisu
Motor je enota, ki proizvaja navor, ki je potreben za premik avtomobila. Tam gorivo izgoreva, kar ustvari silo potrebno za vrtenje koles. Motor prav tako poganja druge pomembne naprave, kot so alternator, hladilno tekočino in oljne črpalke.
Zasnova motorja
Glavni elementi povratnih motorjev, ki so danes najbolj pogosti, vključujejo:
- Blok motorja - poleg glave valja in ohišja motorja, to tvori telo motorne enote. V valjih so nameščeni rokavi. Blok motorja vsebuje tudi prehode za hladilno tekočino.
- Glava valja - ta pokriva valje od strani, kjer so krone batov. Vsebuje zgorevalne komore, dovodne in izhodne kanale z ventili in pogosto odmikalno gred; včasih so tam nameščene tudi vbrizgalniki goriva in vžigalne svečke.
- Glavno tesnilo - ta tesni spoj med glavo valja in blokom motorja. Preprečuje uhajanje in mešanje hladilne tekočine in olja.
- Ohišje motorja - to je nameščeno na dno bloka motorja. To je prostor, kjer se nahaja ohišje motorja. Oljno korito je nameščeno na spodnjo stran ohišja motorja.
- Vrteči sestav - ta sestoji iz batov, ki so povezani na ročično gred prek drogov, opornikov in jih poganjajo. Bati so opremljeni z obročki za nadzor olja in kompresijo. Prvi preprečijo vdor olja v zgorevalne komore, slednji pa držijo pline stran od ohišja motorja.
- Sistem ventilov - ta vključuje odmikalno gred z ventili in njihove sprožilce, jermenice in verigo ali jermen. Slednji zagotavlja razporeditev navora med ročično gredjo in odmikalnimi gredmi.
Vzdrževalni nasvet
- Pravočasno zamenjajte ves potrošni material. To bo pomagalo preprečiti nalaganje ogljika na komponentah motorja. Batni obročki morajo prav tako biti zamenjani, drugače lahko bati začnejo goreti zaradi uhajanja plinov in lokalnega pregrevanja.
- Uporabite le visoko-kakovostno gorivo. V nasprotnem primeru lahko pride do trkanja motorja, kar drastično skrajša servisno dobo.
- Izogibajte se pregrevanju motorja. Zelo visoke temperature so zanj nevarne.
- Prepričajte se, da sistem za vbrizgavanje goriva in vžigalni sistem pravilno delujeta. Preveč ali premalo bogato gorivo povzroči trkanje motorja, uhajanje plina v izpušni zbiralnik, pregrevanje motorja in druge težave.
- Ko je zunaj mrzlo, ne obremenjujte preveč komponent motorja prvih nekaj minut po vžigu. Bolje je, da počakate, da se olje segreje in se zmanjša njegova viskoznost, da preprečite pomanjkanje olja.
Simptomi okvar
Večina okvar ima podobne simptome in jim sledi zmanjšana moč motorja in nenavadni zvoki, ki nastajajo med delovanjem avtomobila. Okvara ventilov in okvara batov z drogi, oporniki lahko tudi proizvaja trkajoče zvoke. Motor običajno začne porabljati več goriva in poveča se poraba olja, medtem ko se dinamika vozila znatno poslabša. Ko glavno tesnilo zgori, iz izpušne cevi pride veliko belega dima. Včasih lahko celo opazite mokre madeže na telesu motorja.
Vzroki za okvare
Izvor večine problemov je pregrevanje motorja. Ta povzroči zgorevanje glavnega tesnila, deformacijo glave valja in bloka motorja in celo uničenje batov. Nezadostno mazivo vodi v številne težave vključno s poškodbo različnih ležajev motorja, batnih palic in drugih komponent. Pretrgan zobati jermen pogosto povzroči poškodbo ventilov in deformacijo.
Autodoc.si: le visoko-kakovostni avtomobilski izdelki
V naši spletni trgovini lahko kupite komponente motorja za vsako vozilo. Prav tako imamo motorna olja in druge servisne tekočine v našem katalogu. Vse nudimo po ugodnih cenah. Vprašajte naše strokovnjake za več informacij o najnovejših promocijah.