Vzigalna tuljava za avto
Kje kupiti avtodel vzigalna tuljava za avto po dobri ceni? Pri podjetju AUTODOC!

Vzigalna tuljava v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Vzigalna tuljava za Top Blagovne znamke avtomobilov
Vzigalna tuljava za top modele avtomobilov
AUTODOC Najbolje prodajani: Vzigalna tuljava za ugodno ceno
Najbolši rezervni deli za Vzigalna tuljava sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Vzigalna tuljava in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov




















Avto kategorija Vzigalna tuljava : Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Vzigalna tuljava naslednjih znamk:
- DELPHI
- MEAT & DORIA
- BOSCH
- MEYLE
- HITACHI
Vzigalna tuljava: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Vzigalna tuljava znaša od 17 do 71 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Menjava Vzigalna tuljava: Video vodič
Kako zamenjati vžigalne tuljave in vžigalne svečke na LEXUS GS 2 VODIČ | AUTODOC Top znamke, ki proizvajajo vžigalne tuljave in vžigalne svečke: BOSCH...
Video vodiči, ki vas korak za korakom naučijo popravila avtomobila. Postanite amaterski mehanih z Autodoc.
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
2324011 | 24 601 0040 | 51277179 | 103 240 | 10757 | 880111A |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Vzigalna tuljava – tehnične podrobnosti | |||||
Vzigalna tuljava | priključna tehnika | Število vtičnih kontaktov | |||
vżigalna tuljava blok | izvedba priključka DIN | DIN | Spark Spring | 2 | 4 |
izvedba priključka SAE | vkl. vtikac za svecke | SAE | DIN+Bracket | 3 | 6 |
vżigalna tuljava svečna | razdelilna vzżigalna tuljava | SAE+Spark Spring | SAE-Kontaktfeder | 7 | - |
Več o Vzigalna tuljava - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave
Vžigalna tuljava je enota zasnovana za pretvorbo nizkonapetostnega toka v visokonapetostni. Visokonapetostni tok se nato dovaja do vžigalne svečke, ki ustvari iskro med elektrodami in vžge mešanico zraka in goriva.
Vrste
- Tuljave z razdelilnikom v pločevinki. Oblikujejo eno iskro ob eni rotaciji ročične gredi. Ta se dovaja do vžigalne svečke v ustreznem valju s pomočjo razdelilnika vžiga. Ti deli so poceni in zanesljivi. Lahko so opremljeni z vgrajeno izhodno fazo, ki lahko omeji tok, ki ga dovaja tuljava, ga omeji, ko se pregreva, zazna kratek stik in izvaja računalniško diagnostiko enote.
- Z dvojno iskro (brez razdelilnika). Ustvarijo dve iskri za par valjev naenkrat. Vendar mešanica zraka in goriva se vžge samo v enem valju, druga iskra se “zapravi”. Takšne naprave so bolj kompaktne. Delujejo brez razdelilnika in ne zahtevajo sinhronizacije z odmično gredjo. Vendar so primerne le za motorje s sodim številom valjev.
- Posamezna (v obliki svinčnika). Za vsako vžigalno svečko je samo ena tuljava, običajno nameščena neposredno nanjo. Vendar je v nekaterih motorjih lahko povezana prek visokonapetostnih kablov. Omogočajo stabilno in močno formacijo iskre, kar zagotavlja popolno in enakomerno izgorevanj goriva. Omogočajo izklop enega od valjev, če je to potrebno, v izogib poškodbam senzorjev in drugih enot. Zahtevajo sinhronizacijo z odmično gredjo. Več tuljav je lahko kombiniranih v tako imenovanem paketu tuljav. Zagotavljajo najnižjo izgubo napetosti vžiga.
- Dvojna tuljava. Takšne naprave kombinirajo dve vžigalni tuljavi v enem ohišju. Povezane so neposredno na ustrezno vžigalno svečko. Omogočajo skrajšanje zamude vžiga in prilagoditev časa vžiga bolj natančno.
Nasveti za delovanje
Nikoli ne obešajte vžigalne tuljave za njene žice med pregledom ali zamenjavo komponent vžigalnega sistema. Ne skušajte razstavljati ali odklopiti konektorja. Ne uporabite dodatne sile, ko pritrdite električne povezave. Najprej se prepričajte, da ste povezali vse žice pravilno. Nikoli ne udarjajte po ohišju vžigalne tuljave. Zategnite navojne spoje z navorom, ki je naveden s strani proizvajalca avtomobila. Ni priporočljivo uporabiti olja in sprejev na električnih kontaktih: to lahko poveča upor povezave ali povzroči kratek stik.
Preden operete predel motorja, prekrijte vse električne komponente s plastičnimi vrečkami. Odpravite uhajanje iz motorja in ekspanzijskih posod za tehnične tekočine.
Simptomi okvar
Enostavno lahko opazite znake kratkega stika vžigalne tuljave med vizualnim pregledom. Praviloma se lahko na njeni površini opazijo črne pike, razpoke in vzdolžni madeži. V tem primeru se bo del toka prevajal do ohišja, zato ne bo prišlo do ustvarjanja iskre v enem od valjev. Pojavi se neuspešen vžig motorja, zlasti v deževnem vremenu. Ko se del popolnoma okvari, se neuspešen vžig pojavi ne glede na nivo vlažnosti v okolju. Dinamika vozila se poslabša. V avtomobilih z enojno tuljavo v obliki pločevinke ali z razdelilnikom, morda motor sploh ne bo vžgal, ko se okvari.
Vzroki okvar
Vžigalna tuljava se pogosto okvari zaradi pregrevanja. To je lahko posledica okvar hladilnega sistema, napačne nastavitve časa vžiga, prekomerne obremenitve vozila. Ekstremne temperature lahko stopijo ohišje in povzročijo izgorevanje kontaktov ali kratek stik.
autodoc.si: le visoko-kakovostni avtomobilski izdelki
Naša spletna trgovina je najboljše mesto za nakup vžigalnih tuljav in drugih rezervnih delov. Nudimo pomoč strokovnjakov, ugodne cene, hitro obdelavo in pošiljanje naročila, širok izbor izdelkov, garancijo kakovosti na izdelke in veliko več.
FAQ
Običajno se ob okvari komponente pojavijo sledeči znaki:
- Motor deluje nestabilno, zlasti v hladnem vremenu.
- Močan vonj po zažganem od komponente.
- Indikator “Check Engine” na armaturni plošči se prižge.
- Znatno se zmanjša moč motorja ob pritisku na pedal za plin.
- Poveča se poraba goriva.
- Motor se težko zažene in med vožnjo pride do zamika.
- V prostem teku pride do vibracij motorja.
- Črn dim z vonjem po gorivu pride iz izpušne cevi.
Vsi ti znaki lahko kažejo tudi na okvaro drugih delov, kot so visokonapetostni kabli in drugi. Preglejte celoten vžigalni sistem, če opazite te znake.
Najprej preglejte komponento. Ne sme imeti razpok, vdolbin, črnih pik in drugih okvar. Potem preverite pravilnost povezav žic z uporabo diagrama na priročniku za servis in popravilo vozila.
Nato izmerite upor navitja, tako da ga povežete na sonde multimetra na ustrezne terminale. Ne pozabite preveriti priročnik avtomobilske delavnice, saj se številčne vrednosti za vžigalno tuljavo lahko razlikujejo pri različnih modelih avtomobilov. Običajno ima na večini avtomobilov osnovno navitje standardne meritve upora v razponu 0,5-3,5 kOhm, sekundarno navitje pa naj ima 5-16 k Ohm.
Za natančno diagnozo boste potrebovali oscilograf. Zato je bolje obiskati avtomobilsko delavnico, če ne uspete zaznati okvare sami.
Podrobno preberite priročnik za servis in popravilo vozila, pred zamenjavo. Potrebovali boste:
- ključi pravilnih velikosti za odvijanje pritrdilnih elementov:
- orodje za odstranjevanje vžigalne tuljave;
- mast za električne kontakte;
- čista krpa za brisanje umazanije;
- navorni ključ za privijanje pritrdilnih elementov.
Algoritem zamenjave:
- Ugasnite motor in počakajte, da se ohladi.
- Izključite negativni terminal iz akumulatorja.
- Odstranite plastični pokrov za zaščito dela.
- Fotografirajte oznake na kabelski povezavi.
- Izključite kable iz komponente.
- Odvijte pritrdilne elemente in odstranite del.
- Očistite njeno mesto za namestitev umazanije.
- Nanesite posebno mast na konektor dela.
- Namestite nov del in privijte pritrdilne elemente z navorom, ki ga priporoča avtomobilski proizvajalec.
- Priključite kable z uporabo fotografije, ki ste jo predtem naredili, ali sledite oznakam.
- Povežite negativni terminal akumulatorja.
- Prepričajte se, da del pravilno deluje.