Alternator za avto
Kje kupiti avtodel alternator za avto po dobri ceni? Pri podjetju AUTODOC!

Alternator v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Alternator za Top Blagovne znamke avtomobilov
Alternator za top modele avtomobilov
AUTODOC Najbolje prodajani: Alternator za ugodno ceno
Najbolši rezervni deli za Alternator sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Alternator in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov






Avto kategorija Alternator : Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Alternator naslednjih znamk:
- AS-PL
- BV PSH
- BOSCH
- HELLA
- VALEO
Alternator: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Alternator znaša od 59 do 423 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Menjava Alternator: Video vodič
Kako zamenjati alternator na MERCEDES-BENZ 190 W201 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 [VODIČ] | AUTODOC Na naši...
Video vodiči, ki vas korak za korakom naučijo popravila avtomobila. Postanite amaterski mehanih z Autodoc.
Alternator: koristne informacije
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
STX102146 | STX102240 | 3126493 | STX100494 | 695.002.035.050 | LRA00471 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
RIDEX | AS-PL | BV PSH | BOSCH | HELLA | VALEO |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Alternator – tehnične podrobnosti | |||||
Jermenice -Ø [mm] | Polnilni tok alternatorja[A] | Stevilo reber | |||
67 | 57 | 80 | 65 | 6 | 2 |
58 | 70 | 70 | 120 | 4 | 1 |
75 | 56 | 35 | 50 | 5 | 7 |
Več o Alternator - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave
Avtomobilski alternator je naprava, ki pretvarja mehansko moč vrtenja ročične gredi v električni tok. Energija, ki jo proizvede, se uporabi za napajanje akumulatorja in napajanje različnih električnih naprav med delovanjem motorja. V nekaterih avtomobilih se ta enota uporabi tudi za zagon motorja.
Vrste
- Z oglenimi krtačkami. To so najbolj pogosti alternatorji. V takšnih napravah je pobudno navitje nameščeno na gred rotorja. Pobudni tok teče do rotorja prek oglenih krtačk.
- Brezkrtačni. Ti so manj pogosti. So zanesljivi in obstojni. Ti alternatorji imajo pobudno navitje nameščeno neposredno na stator. Elektromotorna sila se oblikuje zaradi sprememb pri magnetni prevodnosti zračnega razmika med rotorjem in statorjem.
Poleg tega se naprave razlikujejo v velikosti, relativnih položajih nekaterih njihovih elementov, moči in zmogljivosti.
Poleg običajnih alternatorjev obstajajo tudi sestavi zaganjalnik/alternator. Običajno so nameščeni na hibridnih vozilih ali avtomobilih opremljenimi s sistemom “Start-Stop”.
Nasveti za delovanje
Po opravljenem popravilu ali pregledu enote se prepričajte, da so žice pravilno povezane. Obratna polarnost povezave lahko vodi v okvaro usmerjevalnih diod in regulatorja napetosti. Ne pozabite, če odklopite alternator iz akumulatorja med delovanjem motorja, lahko to poškoduje električni sistem vozila. Nikoli ne skušajte preveriti, če enota deluje, s pomočjo iskre s povezovanjem pozitivnega terminala enote na avtomobilsko karoserijo. Ne zaženite drugega avtomobila s kabli za zagone med delovanjem motorja v vašem avtomobilu.
Naj bo prostor za vaš motor čist. Umazanje je nevarno tako za ohišje enote, ker to lahko vodi v njegovo korozijo, kot za električne kontakte, saj lahko oksidirajo. Ne pozabite zaščititi alternator pred brizganjem, ko perete motor, na primer, pokrijte ga z obstojno plastično vrečko.
Redno preverjajte pogonski mehanizem. Preveč zategnjen jermen ali napačno nameščeni valji lahko povzročijo prezgodnjo okvaro ležaja jermenice. Ne pozabite, da je tudi jermenica potrošni material. Avtomobilski proizvajalci navajajo njeno servisno dobo v priročniku za lastnike. Ko se ta konča, zamenjajte jermenico.
Izogibajte se vožnji po globokih lužah. Če ni druge poti, jih skušajte prečiti previdno in z nizko hitrostjo. Temperaturne spremembe lahko poškodujejo enoto.
Simptomi in okvare
Okvare diodnih mostov, okvare regulatorja napetosti, pretrgan ali zrahljan pogonski jermen skoraj vedno vodijo do nepopolnega polnjenja akumulatorja. Če vaša opozorilna lučka akumulatorja ves čas utripa med vožnjo, boste običajno morali preveriti vaš alternator. Če so vaši žarometi zatemnjeni in fanfara ropota med vožnjo, lahko to kaže na okvare enote. Morda boste opazili določen brneč zvok izpod pokrova motorja v primeru obrabe ležaja. Žvižgajoč zvok običajno kaže, da je jermen pretrgan ali ima na sebi olje.
Vzroki za okvare
Voda ali mešanica olja in umazanije pride na vezje diodnega mostu ali obratna polarnost lahko povzroči pregorevanje mostu. Obratna polarnost je nevarna tudi za druge dele alternatorja, vključno z regulatorjem napetosti, ki se lahko prav tako okvari po kratkem stiku v omrežju vozila. Napačno nameščeni valji in napenjalci ter napake v namestitvi jermena lahko vodijo v okvaro jermenice. Krtačke se okvarijo zaradi normalne obrabe in uničenja.
autodoc.si: le visoko-kakovostni avtomobilski izdelki
V naši spletni trgovini lahko vedno kupite alternator za vaš avtomobil po ugodni ceni. Naročite se na naše novice za prejemanje svežih informacij glede komponent za vaš avtomobil.
FAQ
Sledite tem enostavnim priporočilom, da se izognete prezgodnji okvari te komponente:
- Poskušajte se izogibati globokim lužam ali zmanjšajte hitrost, preden peljete čez njih. Vlaga, ki pride do komponente, lahko povzroči njeno okvaro.
- Pri čiščenju prostora pod pokrovom motorja, zaščitite alternator in druge električne komponente pred vodo s polietilenskim slojem.
- Enoto očistite s stisnjenim zrakom med vsakim načrtovanim vzdrževanjem motorja.
- Redno preverjajte in nastavljajte napetost rebrastega jermena.
- Uporabite navorni ključ za privijanje pritrdilnih elementov.
- Izogibajte se nameščanju dodatne opreme, da zaščitite električni sistem avtomobila pred preveliko obremenitvijo.
Prvi korak pri pregledu enote je vizualna ocena njenega stanja. Njeno ohišje ne sme imeti razpok in vdolbin, njen pas ne sme imeti kritične abrazije ali poškodovanih delov. Na mestu njenih povezav s terminali ne sme biti ukrivljenih žic in isker.
Naslednji korak je merjenje napetosti terminalov akumulatorja, za katerega potrebujete multimeter. Mora biti 12,5-12,7 V z ugasnjenim motorjem in 13,8-14,5 V z delujočim motorjem in ugasnjenimi električnimi komponentami. Pod obremenitvijo, s prižgano klimatsko napravo, žarometi in grelnikom ter grelnikom oken, ne sme biti manj kot 13,7-14,0 V.
Če pride do okvare, odstranite in razstavite komponento. Lahko ocenite stopnjo obrabe krtačk, tako da preverite njihovo višino, obrabo obročkov kontaktov z oceno njihovega premera. Izmerite upor navitja rotorja in statorja in diodnega mostu, da določite, ali obstaja prekinitev krogotoka. Primerjajte prejete podatke s tistimi, ki so navedeni v tehnični opremi vozila.
Postopek se lahko razlikuje za avtomobile različnih znamk in modelov. Večinoma je odvisen od postavitve komponent pod pokrovom motorja. Na nekaterih avtomobilih na primer se do enote lahko dostopa po odprtju pokrova motorja, medtem ko pri drugih - pod dvignjenim avtomobilom. Običajno zamenjava zahteva sledeče korake:
- Izključite negativni terminal iz akumulatorja.
- Odstranite komponente, ki blokirajo dostop do alternatorja.
- Odstranite pogonski jermen.
- Naredite fotografijo ali označite žice, da se izognete napakam pri ponovnem sestavljanju. Izključite jih.
- Odvijte vse pritrdilne elemente in odstranite enoto.
- Namestite nov del.
- Preglejte jermen in jermenice vizualno. Po potrebi jih zamenjajte.
- Povežite vse kontakte in namestite odstranjene komponente nazaja na njihova mesta.
Popravilo alternatorja sestoji iz menjave obročkov kontaktov in krtačk, ležajev, prostega teka alternatorja in diodnega mostu. Če imate izkušnje s takšnimi popravili, lahko to opravite sami. V nasprotnem primeru poiščite pomoč elektrotehnika v avtomobilski delavnici.