Okvir kolutne zavore zadaj in spredaj za vaš avtomobil
Okvir kolutne zavore zadaj in spredaj naročite poceni

Okvir kolutne zavore v kakovost znamke: vrhunski izdelovalci
Okvir kolutne zavore za Top Blagovne znamke avtomobilov
Okvir kolutne zavore za top modele avtomobilov
Najbolj prodajani izdelki: Okvir kolutne zavore
Najbolši rezervni deli za Okvir kolutne zavore sekcijo. Imamo veliko izbiro rezervnih delov za Okvir kolutne zavore in nadalne nizke cenovne ponudbe v našem razponu delov





Avto kategorija Okvir kolutne zavore: Katera znamka je boljša?
Po mnenju naših strank so najboljši rezervni deli v kategoriji izdelkov Okvir kolutne zavore naslednjih znamk:
- RIDEX
- TRW
- STARK
- A.B.S.
- NTY
Okvir kolutne zavore: Koliko stane ta izdelek?
Cena avtodelov v kategoriji Okvir kolutne zavore znaša od 41 do 181 €, odvisno od vrste vozila, proizvajalca in specifikacij izdelka.
Menjava Okvir kolutne zavore: Video vodič
Kako zamenjati prednjo zavorno čeljust na VW GOLF 4 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 [VODIČ] | AUTODOC Na naši spletni stra...
Video vodiči, ki vas korak za korakom naučijo popravila avtomobila. Postanite amaterski mehanih z Autodoc.
Najbolj prodajani artikli: | |||||
---|---|---|---|---|---|
BHN183E | BHW676E | BHS1371E | BHN317 | BHQ248E | 2136234 |
Od popularnih proizvajalcev: | |||||
RIDEX | TRW | STARK | A.B.S. | DACO Germany | NTY |
Za popularne avtomobilske znamke: | |||||
VW | BMW | RENAULT | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL |
Okvir kolutne zavore – tehnične podrobnosti | |||||
Vgradnja stran | Izvedba sedla kolutne zavore | za debelino zavorne plosce (diska) [mm] | |||
Sprednja os levo | prva os desno | Sedlo zavore (1bat) | Ojacana celjust | 25 | 12 |
zadnja os levo | sprednja os | Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro | Sedlo zavore (2bata) | 9 | 26 |
zadnja os desno | pred osjo | plavajoce sedlo | nepomicno sedlo(2 bata) | 10 | 28 |
Več o Okvir kolutne zavore - način delovanja, diagnoza, razlogi za nedelovanje in cikli menjave
Zavorna čeljust je del zavornega sistema. Komponenta zagotavlja silo, potrebno za zaviranje.
Tipi zavornih čeljustiPlavajoči nosilec. Montira se na modele avtomobilov z nizkim zadkom. Zasnova je preprosta, vendar ni dovolj učinkovita za športne in težke avtomobile.
Fiksni nosilec. Uporaba bolj kompleksne zasnove povečuje učinkovitost elementa. Stroški tega dela so višji kot v prvem primeru.
Zgradba zavorne čeljustiČeljust je konstrukcija, ki potiska zavorni čevelj do zavornega diska, ko pritisnete stopalko. To je edini premični del zavore in v mnogih pogledih je zavorna zmogljivost odvisna od njenega delovanja.
Ko pritisnete na zavoro se v hidravlični liniji ustvari pritisk, ki poganja bate čeljusti in potiska zavorne ploščice proti disku. Posledično avtomobil zavira. Druga pomembna funkcija čeljusti je držanje ploščic vzporedno z zavornim diskom. V nasprotnem primeru bo zavorni učinek zmanjšan in obraba površine ploščice neenakomerna.
Nasveti za vzdrževanje zavornih čeljusti- Priporočljivo je, da mesečno pregledate del in celoten zavorni sistem zaradi možnosti puščanja tekočin. Posebno pozornost je potrebno nameniti stičišču cevi s čeljustjo.
- Popolno zamenjavo zavorne tekočine je potrebno opraviti najmanj enkrat na dve leti. Ima namreč sposobnost absorbiranja vlage, kar znatno vpliva na učinkovitost delov sistema.
- Pri zamenjavi zavornih ploščic jih preglejte zaradi možnosti neenakomerne obrabe. Neenakomerna obraba namreč kaže na nepravilno delovanje zavornih čeljusti.
Življenjska doba čeljusti je odvisna od pogojev uporabe vozila. Gladko zaviranje, pravočasen servis in optimalni pogoji shranjevanja avtomobila bodo podaljšali življenjsko dobo zavornega sistema.
Okvare zavorne čeljusti- deformacija dela;
- premik čeljusti;
- ohlapna pritrditev;
- okvara tesnil batov;
- rja na površini dela.
- med zaviranjem avtomobil vleče na eno stran;
- stopalka je stisnjena premočno ali premalo;
- ob pritisku zavora vibrira;
- ob uporabi močne sile se zadnje zavore zaklenejo;
- upor zavor.
- nepravočasen ali nestrokoven servis zavornega sistema;
- obraba delov;
- uporaba komponent nizke kakovosti;
- puščanje sistema;
- agresiven slog vožnje;
- razrahljani pritrdilni deli.
V primeru manjše poškodbe se popravilo teh elementov zavornega sistema lahko izvede neodvisno. Razlog za lepljenje in nepravilno delovanje čeljusti je lahko umazanija, tujki, rja na površini in odsotnost maziv. Če želite odstraniti element, morate:
- dvigniti avtomobil s pomočjo dvigalke ali dvigala;
- odstraniti kolo;
- odviti pritrdilne elemente čeljusti;
- odstraniti del brez da ga odklopite s kanala za zavorno tekočino.
Če težava zahteva resno popravilo, je priporočljivo, da se obrnete na servisni center.
Zamenjava zavorne čeljusti je potrebna, ko se pojavi resna mehanska poškodba dela. V primeru da nimate izkušenj, ni priporočljivo, da to storite sami, saj lahko poškodujete celovitost sistema.
Autodoc: hiter in enostavenProces iskanja pravih komponent na naši strani je poenostavljen, kolikor je to mogoče. Vnesti je potrebno le znamko, model in modifikacijo vašega avtomobila. Ne tratite svojega časa, kupujte na Autodoc-u z le nekaj kliki! Še vedno imate vprašanja? Z veseljem vam bomo svetovali!
FAQ
Prvi deli imajo enostavno in kompaktno zasnovo. Nameščeni so na poceni avtomobilih z nizko močjo motorjev. Ti izdelki so poceni in enostavni za vzdrževanje. Vendar niso primerni za agresiven način vožnje. Poleg tega se njihova notranja zavorna ploščica okvari hitreje kot zunanja, saj se prej aktivira.
Fiksne komponente so nameščene na težkih SUV-ih in zmogljivih športnih avtomobilih. Niso nagnjeni k hitremu pregrevanju in imajo zanesljivo zasnovo. Po drugi strani pa so takšni deli dragi in je njihov strošek vzdrževanja višji.
Za to delo boste potrebovali:
- napravo za dvig avtomobila;
- kolesne zagozde;
- komplet obročastih ključev;
- ploščate in Phillips izvijače;
- orodje za navijanje bata;
- klešče;
- zavorno tekočino, ki jo priporoča proizvajalec;
- posodo s pipo za odpadno tekočino.
Postopek je odvisen od znamke vozila in osi, na katero se namesti del. Podrobne podatke najdete v priročniku delavnice vašega vozila. Na splošno poteka po naslednjih korakih:
- Avtomobil parkirajte na ravni površini
- Uporabite parkirno zavoro.
- Kolesne zagozde namestite pod kolesa in sprostite njihove vijake.
- Odprite pokrov motorja in odvijte pokrov posode za zavorno tekočino.
- Dvignite avtomobil in odvijte kolesne vijake.
- Odstranite kolo.
- Pritisnite bate v okvir.
- Odklopite zavorno cev.
- Potegnite zavorne ploščice stran od koluta.
- Odvijte pritrdilne elemente okvirja in ga odstranite iz premnika.
Opozorilo! Nikoli ne uporabite parkirne zavore, preden odstranite komponente na zadnji osi.
Obstajata dve glavni vrsti izdelkov, ki se uporabljajo za mazanje delov: v spreju in pasta. Obdržijo svoje delovne lastnosti tudi pri visokih temperaturah, ko so izpostavljeni vlagi in servisnim tekočinam. Običajno so narejeni na osnovi olja z dodatkom kovinskih delcev. Maziva lahko razdelimo na tri glavne vrste:
- Visoko-temperaturni proti zatikanju. Lahko so bakreni, na osnovi molibdenovega disulfida ali imajo kompleksno formulo. Uporabijo se za mazanje vodilnih zatičev. Nikoli ne uporabite teh izdelkov na delovnih površinah zavornih ploščic. To vrsto predstavljajo izdelki od Liqui Moly, Mannol, Textar in drugih blagovnih znamk.
- Mineralni. Vsebujejo bentonit in maščobne kisline. Ti izdelki so zasnovani za avtomobile, ki se uporabljajo v mestnih pogojih. To vrsta maziv proizvajajo na primer pri blagovni znamki Teroson.
- Sintetični. Te masti vsebujejo komplet zaviralcev oksidacije in dodatke za preprečevanje obrabe. Zadržijo svoje delovne lastnosti v širokem temperaturnem razponu: od -40 do +300 °С. Primerni so za obdelavo vseh premičnih delov. Lahko jih najdete v katalogu izdelkov pri Permatex in TRW.