Težave s samodejnim menjalnikom: Samodejni menjalnik pri modelih Scenic 3 in Scenic 4 se pogosto pokvari že pri 60.000-80.000 prevoženih kilometrih. Še posebej sta prizadeta menjalnika CVT, pri katerih se menjavanje prestav vrti in izgublja moč.
Klimatska naprava se ne hladi: Pri vseh generacijah Scenicov je razširjena težava okvarjena klimatska naprava. Do puščanja hladilne tekočine ali okvarjenih kompresorjev lahko pride že pri 40.000-50.000 km, kar pomeni, da klimatska naprava ne deluje več pravilno.
Časovna veriga motorja TCE: Pri motorjih 1.2 TCE in TCE 140 se šibke točke v zobniški verigi pojavijo že pri 80.000-100.000 km. Časovna veriga se lahko raztegne ali pretrga, kar povzroči drage poškodbe motorja.
Elektronske okvare: Elektronske okvare so še posebej pogoste v vozilih Scenic 3 in Scenic 4. Težave z imobilizatorjem in okvarjene krmilne enote se lahko pojavijo že pri 30.000 km in povzročijo, da se vozilo ne zažene.
Renault Scenic: Težave s samodejnim menjalnikom
Najpogostejše pritožbe pri vozilu Renault Scenic se nanašajo na samodejni menjalnik, zlasti pri modelih Scenic 3 automatic in Scenic 4 automatic. Pri menjalniku CVT se že pri 60.000-80.000 km začnejo pojavljati simptomi, kot so drseče prestavljanje, izguba moči ali popolna odpoved. Zlasti samodejni menjalnik Scenic 2 je znan po svoji nizki zanesljivosti in življenjski dobi. Težave se pogosto kažejo v nenavadnih zvokih, zapoznelih reakcijah pri prestavljanju ali pa vozilo ne prestavlja več v določene prestave. V skrajnih primerih lahko menjalnik popolnoma odpove, zaradi česar je vozilo neprimerno za vožnjo.
Redno vzdrževanje je ključnega pomena za dolgo življenjsko dobo menjalnika. Pri občutljivih samodejnih menjalnikih Renault Scenic je treba vsakih 40.000-60.000 km zamenjati olje s posebnim oljem CVT. Najprej je treba preveriti nivo in kakovost olja za diagnosticiranje. Zamenjava olja in filtrov v menjalniku lahko pomaga že v zgodnjih fazah. V primeru napredovalih poškodb je pogosto potrebno popolno popravilo menjalnika ali zamenjava krmilne enote, kar lahko stane od 3.000 do 5.000 evrov.
Mnenja - 69
Informacije o izdelku
Razred viskoznosti SAE: 5W-30
ACEA:
ACEA A3 / B4
API:
API CH-4, API SN
Priporočila proizvajalca: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
Priporočila proizvajalca: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
Renault Scenic: Prihodnost: težave s klimatsko napravo
Druga pogosta okvara se nanaša na klimatski sistem, pri čemer sta med najpogosteje prijavljenimi težavami "klimatska naprava Scenic 4 ne hladi" in "klimatska naprava Scenic 3 ne hladi". Te napake se pojavljajo med 40.000 in 50.000 prevoženimi kilometri in zadevajo vse generacije od Scenica 1 do Grand Scenica 4. Klimatska naprava ne deluje več pravilno zaradi puščanja hladilne tekočine, okvarjenih kompresorjev ali zamašenih kondenzatorjev. Tipični simptomi so topel zrak iz zračnikov, nenavadni zvoki ob vklopu klimatske naprave ali popoln izpad sistema. Poleg tega se lahko težave, kot so "Scenic 3 ventilacija ne deluje" ali "Ventilacija ne deluje", pojavijo, če je okvarjen ventilator.
Za pravilno diagnosticiranje težav s klimatsko napravo je potreben sistematičen pregled. Pri zapletenih klimatskih napravah Renault Scenic je potreben strokovni pregled celotnega sistema, vključno z nivojem hladilne tekočine, kompresorjem in električnimi komponentami. Rešitev se začne z vizualnim pregledom za iskanje puščanja in preverjanjem ravni hladilne tekočine. Zamenjava kompresorja stane približno 800-1.200 evrov, medtem ko so manjša popravila, kot je zamenjava tesnil, cenejša. Z rednim vzdrževanjem na vsaka 2 do 3 leta lahko preprečite večje poškodbe.
Renault Scenic: Težave z motorji TCE in zobato verigo
Pri motorjih TCE, zlasti pri motorjih 1.2 TCE, TCE 130 in TCE 140, se pojavljajo precejšnje pomanjkljivosti v časovnem mehanizmu. Te težave se običajno pojavijo med 80.000 in 120.000 prevoženimi kilometri, v skrajnih primerih pa se lahko pojavijo tudi prej. Časovna veriga se lahko raztegne, kar povzroči hreščeče zvoke med hladnim zagonom, v najslabšem primeru pa se lahko pretrga in povzroči popolno odpoved motorja. Med drugimi prizadetimi motorji je tudi Scenic 3 1.4 TCE, ki ima podobne simptome. Težave se pogosto poslabšajo zaradi neustreznega vzdrževanja ali uporabe nepravilnih specifikacij olja. Vozniki poročajo o kovinskih zvokih iz motornega prostora, zlasti ob hladnem zagonu, in izgubi moči.
Če sumite na težave z zobato verigo, je nujen strokovni pregled. Natančni motorji Renault Scenic TCE zahtevajo redne preglede zobate verige vsakih 60.000 km in uporabo kakovostnega motornega olja 5W-30. Diagnoza se opravi s poslušanjem motorja in preverjanjem napetosti zobate verige. Preventivna zamenjava zobate verige stane približno 1.500-2.500 evrov, medtem ko lahko poškodbe motorja zaradi pretrgane zobate verige povzročijo stroške popravila v višini 5.000-8.000 evrov. Redna menjava olja vsakih 15.000 km lahko znatno podaljša življenjsko dobo zobate verige.
Renault Scenic: Težave z elektroniko in težave pri zagonu
Okvare elektronike so med najpogostejšimi okvarami vozila Renault Scenic, zlasti pri novejših modelih, kot sta Scenic 3 in Scenic 4. Težava "ne zažene imobilizator" se pojavlja od 30.000 km naprej in je posledica okvarjenih transponderjev, ključavnic za vžig ali kontrolnih enot. Druge elektronske okvare zadevajo sistem infozabavnih vsebin, sistem centralnega zaklepanja in različne senzorje. Tipični simptomi so: vozilo se ne zažene, sporočila o napakah na zaslonu, okvarjena osvetlitev ali težave z električnim dvigovanjem stekel ("okno ne gre več navzgor"). Zanesljivost elektronike se s staranjem vozila močno zmanjša, pri čemer sta pogosta vzroka vlaga in korozija.
Za diagnosticiranje težav z elektroniko je potrebno strokovno vzdrževanje. Občutljive elektronske komponente vozila Renault Scenic je treba redno posodabljati s programsko opremo in preverjati korozijo na priključkih. Rešitev se začne z računalniško diagnozo, s katero se ugotovijo kode napak. Pogosto pomaga ponastavitev krmilnih enot ali zamenjava okvarjenih varovalk. V primeru bolj zapletenih težav je morda potrebna zamenjava krmilnih enot, ki lahko stane od 500 do 1.500 evrov. Redni pregledi akumulatorja in ozemljitvenih povezav lahko preprečijo številne elektronske težave.
Renault Scenic: Težave z ogrevanjem in prezračevanjem: težave z ogrevanjem in prezračevanjem
Težave z ogrevanjem in prezračevanjem se pojavljajo pri vseh generacijah Scenicov, pri čemer sta "ogrevanje ne deluje" in "ventilator Scenic 2 ne deluje" med najpogostejšimi pritožbami. Te napake se pokažejo že pri 50.000-70.000 km zaradi okvarjenih motorjev ventilatorjev, zamašenih grelnih teles ali okvarjenih aktuatorjev za zračne lopute. Zlasti Scenic 2 je znan po okvarah ventilatorjev, medtem ko pri Scenicu 3 in Grand Scenicu 3 pogosto odpove samodejna klimatska naprava. Simptomi so hladen zrak kljub povečanemu ogrevanju, neenakomerna porazdelitev temperature ali popolna odpoved puhala. Življenjsko dobo sestavnih delov ogrevanja znatno skrajšata umazanija in vlaga v sistemu.
Za pravilno delovanje ogrevalnega sistema je nujno potrebno redno vzdrževanje. Kompleksni sistemi ogrevanja in prezračevanja Renault Scenic zahtevajo čiščenje in razkuževanje prezračevalnih kanalov na 2 do 3 leta. Pri diagnosticiranju je treba najprej preveriti varovalke in motor ventilatorja. Okvarjen motor puhala stane približno 200-400 evrov, medtem ko lahko zamenjava grelnega jedra stane 600-1.000 evrov. Z menjavo zračnih filtrov vsakih 15.000-20.000 km in redno uporabo čistil za klimatske naprave lahko preprečite večino težav.
Renault Scenic: Težave z dizelskimi motorji
Dizelski motorji, zlasti motorji 1,5 dCi in Scenic 3 1,5 dCi, kažejo posebne slabosti, ki se kažejo v različnih območjih prevoženih kilometrov. Med 60.000 in 100.000 km se pogosto pojavijo težave s filtrom trdnih delcev, ki se zamaši in ga je treba regenerirati. Pri dizelskem motorju 2.0 16V se težave z visokotlačno črpalko pojavijo že pri 80.000 km, medtem ko lahko injektorji običajno odpovedo med 120.000 in 150.000 km. Druge pogoste težave vključujejo okvare na ventilu za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR ventil) in turbopolnilniku. Simptomi so izguba moči, črn dim iz izpuha, povečana poraba goriva ali pa vozilo ne vžge. Zanesljivost dizelskih motorjev je v veliki meri odvisna od načina vožnje in vzdrževanja.
Sistematično preverjanje je ključnega pomena za dolgo življenjsko dobo dizelskih motorjev. Zahtevni dizelski agregati Renault Scenic zahtevajo redno vzdrževanje s kakovostnim dizelskim oljem in pravočasno menjavo filtrov vsakih 20.000-30.000 km. Diagnostika se izvaja z odčitavanjem kod napak in preverjanjem izpušnega sistema. Redna vožnja po avtocesti pomaga pri regeneraciji filtra za trdne delce. Okvarjen filter trdnih delcev stane 1.500-2.500 evrov, vbrizgalniki pa približno 300-500 evrov vsak. Preventivni ukrepi, kot je uporaba dodatkov za dizelsko gorivo, lahko znatno podaljšajo življenjsko dobo.
Na podlagi izkušenj voznikov vozil Renault Scenic se pojavljajo naslednje dodatne težave:
Okvarjena električno pomična stekla: električno pomična stekla začnejo odpovedovati že pri 40.000-60.000 km, zlasti na zadnjih vratih.
Težave z ročno zavoro: okvare ročne zavore Scenic 2 se lahko pojavijo od 50.000 km naprej, pogosto zaradi obrabljenih kablov ali okvarjenih aktuatorjev.
Obraba zavor: Pri zavornem sistemu vozila Scenic 3 je obraba zavornih oblog nadpovprečna od 30.000 do 40.000 km.
Pokvarjena črpalka za gorivo: Običajno se pojavi med 100.000 in 120.000 km in povzroči težave pri zagonu ali izgubo moči.
Težave s krmiljenjem: Okvarjene črpalke za servo krmiljenje ali volanski mehanizem se lahko pojavijo med 80.000 in 100.000 km.
Obraba sklopke: Pri ročnih menjalnikih je menjava sklopke pogosta med 100.000 in 140.000 km.
Težave s korozijo: Pri modelu Scenic RX4 se težave z rjo pojavijo zlasti na kolesnih podbojih in pragovih med 8. in 10. letom.
Renault Scenic: slabosti in prednosti
Prednosti
Slabosti
Prostorna notranjost
Težave s samodejnim menjalnikom
Prilagodljiva konfiguracija sedežev
Napake pri klimatskih napravah
Dober pregled
Težave s časovno verigo motorja TCE
Udobno vzmetenje
Elektronske napake
Praktične rešitve za shranjevanje
Težave z ogrevanjem/ventilacijo
Sodobna varnostna oprema
Visoki stroški popravil
Vsestranskost
Majhna zanesljivost pri visoki številu prevoženih kilometrov
Kljub praktičnim lastnostim in udobnemu prostoru je Renault Scenic precejšen izziv z vidika zanesljivosti. Najpogostejše napake se nanašajo na zapletene sisteme, kot so samodejni menjalnik, klimatska naprava in elektronika, ki lahko povzročajo težave tudi pri srednje dolgih kilometrih. Dosledno vzdrževanje in zgodnje ukrepanje ob prvih znakih sta ključnega pomena za podaljšanje življenjske dobe in izogibanje dragim popravilom.
Koristni videoposnetki v zvezi s temo:
Kako zamenjati zračni filter motorja RENAULT SCENIC 2 Vodič
Kako zamenjati vžigalne svečke na RENAULT SCENIC RX4 VODIČ
AUTODOC Najbolje prodajani: rezervni deli za ugodno ceno
Mnenja - 49
Informacije o izdelku
Vgradnja stran: levo, desno
Družina izdelkov:
FOGSTAR
Vrsta svetilke: H11
Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s zarnico
Priporočila proizvajalca: VW 505 01, MB 229.52, BMW Longlife-04, Renault RN0700, Renault RN0710, DEXOS 2, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, OV0401547-D30, OV0401547-G30