Izkušnje z Audi A4 B8: pogoste napake, tipične težave in šibke točke modela
Težava z oljno črpalko 2.0 TDI: Kritična okvara oljne črpalke Audi A4 B8 se pogosto pojavi pri prevoženih 120.000-150.000 km ali več, kar povzroči poškodbe motorja.
Poraba olja pri 1.8 TFSI: Pri motorju 1.8 TFSI (120 KM in 160 KM) se po 80.000 km običajno porabi prevelika količina olja (do 1 l/1.000 km).
Težave z menjalnikom Multitronic: Pri menjalnikih CVT pred serijo (modelna leta do 2011) se od 150.000 do 180.000 km pogosto pojavljajo tresljaji ali okvare.
Centralno zaklepanje in zaklepanje vrat: Pri vozilih s 100.000 km ali več se pogosteje pojavljajo okvare vratnih ključavnic in krmilnih enot centralnega zaklepanja.
Audi A4 B8: težave z 2.0 TDI in odpovedjo oljne črpalke
Motor 2.0 TDI (150 KM in 177 KM) v vozilu Audi A4 B8 ima pogosto težave z oljno črpalko in zobato verigo. Okvara oljne črpalke povzroči pomanjkanje olja in drastične poškodbe motorja v nekaj minutah. Prizadeti modeli so običajno iz modelskih let 2008-2012, prvi simptomi, kot so opozorilne luči (tlak olja) ali kovinski zvoki, pa se pojavijo po 120.000 prevoženih kilometrih. Diagnostične kode, kot sta P1512 ali P0299, kažejo na izgubo tlaka.
Za motor 2.0 TDI je nujno strokovno vzdrževanje. Občutljive oljne črpalke v vozilu Audi A4 B8 je treba zamenjati zgodaj (najpozneje pri 140.000 km) in samo z originalnimi deli. Redne meritve tlaka olja (najmanjši tlak: 2,0 bara pri 2.000 vrtljajih na minuto) in uporaba certificiranega olja 5W-40 drastično zmanjšata tveganje.
Audi A4 B8: poraba olja 1.8 TFSI in batni obročki
Pri motorju 1.8 TFSI (120 KM, 160 KM in 170 KM) v vozilu Audi A4 B8 se med 60.000 in 80.000 km pogosto pojavi povečana poraba olja (do 1,5 l/1.000 km). Vzrok za to so obrabljeni batni obročki ali okvarjena vodila ventilov. Simptomi, kot so modri izpušni plini ali ostanki olja na izpuhu, so opozorilni znaki. Pri modelih do leta 2011 so bili remontni pregledi motorja dokumentirani v 23 % primerov.
Sistematično preverjanje vrednosti kompresije (cilj: 12-14 barov na valj) je ključnega pomena. Občutljive batne obroče vozila Audi A4 B8 je treba zamenjati, če poraba olja presega 0,5 litra/1.000 km. Rešitve kompletov za naknadno vgradnjo z ojačanimi obročki dolgoročno zmanjšujejo težave.
Audi A4 B8: menjalnik Multitronic (CVT) in težave s prestavljanjem
Pri menjalniku Multitronic (tip 0AW) v vozilu Audi A4 B8 se od 150.000 km naprej pogosto pojavljajo tresljaji, nenatančno prestavljanje ali popolna odpoved. Zlasti pri predprodukcijskih različicah do leta 2011 je stopnja okvar visoka - 18 % lastnikov poroča o težavah z menjalnikom. Tipične kode napak, kot sta P1890 (obraba sklopke) ali P1740 (regulator tlaka), kažejo na notranjo obrabo.
Strokovni pregled ravni in kakovosti olja (interval menjave: 60.000 km) je bistvenega pomena. Kompleksni menjalniki Audi A4 B8 Multitronic zahtevajo posebne diagnostične sisteme, kot je VAS 5054A za posodobitve programske opreme. Ob prvih simptomih priporočamo zamenjavo krmilne enote ali sklopk.
Mnenja - 65
Informacije o izdelku
Vsebina [Liter]: 5
Priporočila proizvajalca: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
Električne težave in napake senzorjev v vozilu Audi A4 B8 niso redke, še posebej sčasoma. Te lahko vodijo do opozorilnih luči na armaturni plošči, nepravilnega delovanja elektronskih sistemov in zmanjšane zmogljivosti motorja.
Za zgodnje odkrivanje teh težav je nujen sistematičen pregled. Občutljivi električni sistemi in senzorji vozila Audi A4 B8 zahtevajo redne preglede in po potrebi zamenjavo okvarjenih komponent, da se zagotovi optimalno delovanje. S strokovnim vzdrževanjem lahko preprečite večje poškodbe in zagotovite zanesljivost vozila.
Audi A4 B8: okvarjeno centralno zaklepanje in zaklepanje vrat
Sistem električnega centralnega zaklepanja v vozilu Audi A4 B8 se po 100.000 prevoženih kilometrih pogosto odziva nezanesljivo. Tipični simptomi so zataknjene ključavnice vrat, motnje v delovanju električnih prtljažnih vrat ali spontano odklepanje. Običajno so za to odgovorna okvarjena kontaktna stikala vrat ali krmilne enote (krmilna enota J393). Po poročilih s foruma se te napake pojavljajo pri 15-20 % modelov, izdelanih do leta 2012.
Redno čiščenje vratnih ključavnic z razpršilom za stike preprečuje korozijo. Pri občutljivih sistemih zaklepanja vrat Audi A4 B8 je treba zamenjati okvarjene pogone (približno 2-3 ure dela na vrata) in ponastaviti programsko opremo prek sistema ODIS.
Audi A4 B8: težave z visokotlačno črpalko
Visokotlačne črpalke v vozilu Audi A4 B8, zlasti v modelih z neposrednim vbrizgavanjem, lahko odpovedo. Okvarjen motor črpalke lahko povzroči, da motor ne deluje pravilno ali se sploh ne zažene.
Za ugotavljanje in odpravljanje teh težav je potreben strokovni pregled. Visokotlačne črpalke v vozilu Audi A4 B8 je treba redno preverjati, da se zagotovi njihovo pravilno delovanje. S strokovnim vzdrževanjem lahko preprečite večje poškodbe in zagotovite zanesljivost motorja.
Audi A4 B8: odpoved klimatske naprave in poškodba kompresorja
Težave s klimatsko napravo v vozilu Audi A4 B8 se pokažejo med 60.000 in 80.000 km z zmanjšano zmogljivostjo hlajenja ali popolno odpovedjo delovanja. Glavni vzroki so puščajoči kondenzatorji (pogosto zaradi odkruškov kamenja) ali okvarjeni kompresorji (vrste Sanden ali Denso). Meritve tlaka hladilnega sredstva (cilj: 28-35 psi pri 20 °C) in pregledi visokotlačnega stikala so ključnega pomena.
Strokovni servis klimatskih naprav z UV-zahtevnim odkrivanjem puščanja ugotovi puščanje. Natančne sestavne dele klimatske naprave Audi A4 B8 je treba servisirati vsaki dve leti. Intervali zamenjave kompresorja so 120.000-160.000 km.
Mnenja - 30
Informacije o izdelku
Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z orodjem za montazo, z vodilnim lezajem
Družina izdelkov:
BR 0241
dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z izklopilnim lezajem, z vztrajnikom, s kompletom vijaka, Potrebno posebno orodje za montazo, dvo masovni vztrajnik s drsno krmilno plożčo
Ponovno naravnavanje:
z avtomatsko ponovno nastavitvijo
Napenjalci zobate verige v vozilu Audi A4 B8 lahko odpovedo, kar lahko privede do resnih poškodb motorja. Zaradi okvarjenega napenjalca se lahko veriga razrahlja ali celo preskoči zobe, kar ima lahko katastrofalne posledice za motor.
Redno vzdrževanje je ključnega pomena za zgodnje odkrivanje teh težav. Občutljivi napenjalci zobate verige vozila Audi A4 B8 zahtevajo redne preglede, da se zagotovi pravilno napenjanje verige. S strokovnim vzdrževanjem lahko preprečite večje poškodbe in zagotovite dolgo življenjsko dobo motorja.
Dodatne pogoste okvare vozila Audi A4 B8
Na podlagi povratnih informacij strank in statističnih podatkov servisnih delavnic se pojavljajo tudi naslednje težave:
Okvarjena parkirna pomoč (krmilna enota J791): Od 80.000 km naprej, pogosto zaradi senzorjev, napolnjenih z vlago.
Okvara visokotlačne črpalke (2.0 TFSI): Pri motorjih do leta 2011 pri 100.000-130.000 km.
Napake pri zagonu in ustavitvi: Pogosto zaradi šibkega akumulatorja Audi A4 B8 (kapaciteta 60 Ah) po 5 letih uporabe.
Okvare tipala TPMS: Sistemi za nadzor tlaka v pnevmatikah poročajo o napakah od 70.000 km naprej, zlasti pozimi.
Vbrizgavanje koksa (2.0 TDI): Od 120.000 km dalje zaradi žveplovih usedlin, čiščenje je priporočljivo vsakih 40.000 km.
Nepravilno delovanje električnih prtljažnih vrat: Hidravlični valj ali prekinitev krmilnega kabla od 90.000 km.
Audi A4 B8: slabosti in prednosti
Prednosti
Slabosti
Visokokakovostna notranjost
Okvare oljne črpalke 2.0 TDI
Natančno podvozje
Poraba olja pri 1.8 TFSI
Dolga življenjska doba pri 3.0 TDI
Težave z menjalnikom Multitronic
Dobra varnost ob trku
Okvare kompresorja klimatske naprave
Varčna različica 2.0 TDI 150 KM
Napake pri centralnem zaklepanju
Zanesljivi motorji 2.0 TFSI od leta 2012 naprej
Napake pri električnih prtljažnih vratih
Dobra razpoložljivost rezervnih delov
Pogoste okvare tipala TPMS
Audi A4 B8 navdušuje s svojo vrednostjo in užitkom v vožnji, vendar zahteva stroge vzdrževalne intervale. Kritične komponente, kot so oljna črpalka, menjalnik in vratna ključavnica, je treba intenzivno spremljati od 100.000 km naprej. S preventivnimi ukrepi in hitrimi popravili A4 B8 ostaja zanesljiv sopotnik.
AUTODOC Najbolje prodajani: rezervni deli za ugodno ceno