Težave z menjalnikom DSG: Pri menjalniku DSG se pogosto pojavljajo simptomi, kot sta drseče prestavljanje ali izguba moči, zlasti pri motorjih 1.2 TSI in 1.4 TSI. Te težave se pogosto pojavijo med 60.000 in 80.000 km in jih je mogoče odpraviti s posodobitvijo programske opreme ali zamenjavo sklopke.
Težave z zobato verigo pri motorjih TSI: Pri motorjih 1.4 TSI 125 PS in 1.4 TSI 140 PS se pojavlja prezgodnja obraba zobate verige, ki se lahko pojavi že pri 40.000 km. Značilni simptomi so ropotajoči zvoki med hladnim zagonom in opozorilne luči motorja.
Klimatska naprava se ne hladi pravilno: Ta težava se pogosto pojavi po 50.000-70.000 km, zlasti pri modelih GTI in GTD. Vzroki so različni, od okvarjenih kompresorjev do puščajočih cevi za hladilno sredstvo.
Nepravilno delovanje elektronske parkirne zavore: Električna parkirna zavora lahko povzroči težave že po 30.000 km, zlasti če se pogosto uporablja v mestnem okolju. Simptomi vključujejo sporočila o napakah na zaslonu ali mehansko okvaro zavore.
-56%
Mnenja - 46
Informacije o izdelku
Enota kolicine:
Set
Dolzina [mm]: 650, 450
izvedba brisalne metlice: Brez okvirja
Družina izdelkov: Aerotwin
Volan na levi strani / desnistrani:
za volan na levi strani
Pri menjalniku DSG vozila VW Golf 7 se pogosto pojavljajo težave, kot so drseče prestavljanje, izguba moči ali popolna odpoved samodejnega menjalnika. Te napake se pojavljajo zlasti pri različicah 1.2 TSI 86 PS, 1.2 TSI 105 PS in 1.4 TSI 122 PS. Simptomi se pogosto kažejo v obliki zakasnelega prestavljanja, nenavadnih zvokov ali sporočil o napakah v armaturni plošči. Zanesljivost sistema DSG je še posebej kritična med 60.000 in 80.000 km, čeprav so bile dokumentirane tudi zgodnejše okvare pri 30.000 in 40.000 km. Na življenjsko dobo sklopke močno vplivata način vožnje in intervali vzdrževanja.
Redno vzdrževanje je ključnega pomena za dolgo življenjsko dobo menjalnika. Pri občutljivih menjalnikih Golf 7 DSG je treba vsakih 40.000 km zamenjati olje s posebnim oljem DSG in redno posodabljati programsko opremo. Ob prvih znakih težav s prestavljanjem je treba opraviti diagnostiko s testerjem VCDS ali VAS za odčitavanje kod napak in preverjanje prilagoditve sklopke. S preventivnimi ukrepi, kot sta nežen način vožnje in izogibanje prometu z ustavljanjem in speljevanjem, lahko znatno podaljšate življenjsko dobo.
VW Golf 7: težave z zobato verigo pri motorjih TSI
Časovna veriga motorjev 1.4 TSI, zlasti pri različicah 1.4 TSI 125 PS, 1.4 TSI 140 PS in 1.4 TSI 150 PS, se prezgodaj obrabi in lahko povzroči težave že pri 40 000 km. Značilni simptomi so kovinski ropotajoči zvoki pri hladnem zagonu, zlasti v prvih 10-15 sekundah po zagonu. Ti zvoki so posledica podaljšanih verig zobnikov ali obrabljenih napenjalnikov verig. Če časovni razpored ni več pravilen, se lahko prižge kontrolna lučka motorja. Napredovala obraba lahko privede do poškodb motorja, če veriga preskoči ali se pretrga.
Ob prvih znakih hrupa verige je nujen strokovni pregled. Problematične zobate verige VW Golf 7 zahtevajo natančno diagnozo z endoskopom in meritve podaljšanja verige vsakih 20.000-30.000 km. Zamenjava celotne zobate verige, vključno z napenjalnikom in vodili, je pogosto edina trajna rešitev. Z rednim menjavanjem olja vsakih 10.000 km z visokokakovostnim oljem 5W-30 lahko podaljšate življenjsko dobo zobate verige in preprečite njeno prezgodnjo obrabo.
Volkswagen Golf 7: težave s klimatsko napravo
Klimatska naprava se ne hladi dovolj ali popolnoma odpove, kar je še posebej pogosto pri modelih GTI, GTD in GTE. Te okvare se kažejo s toplim zrakom iz zračnikov, nenavadnimi zvoki kompresorja ali popolnim izpadom hladilnega sistema. Pogosti vzroki so okvarjeni kompresorji, puščajoči vodi hladilnega sredstva ali obrabljeni ekspanzijski ventili. Pri zmogljivih motorjih, kot so GTI 220 PS, GTI 230 PS in GTI 245 PS, je klimatski sistem še posebej obremenjen. Težave se običajno pojavijo med 50.000 in 70.000 prevoženimi kilometri, pri intenzivni uporabi pa se lahko pojavijo tudi prej.
Za pravilno diagnosticiranje težav s klimatsko napravo je potreben sistematičen pregled. Kompleksni klimatski sistemi VW Golf 7 zahtevajo redno vzdrževanje vsaki dve leti s preverjanjem hladilnega sredstva in čiščenjem sistema. Diagnoza se izvede z meritvami tlaka, testiranjem uhajanja z UV-kontrastnim sredstvom in funkcionalnim testiranjem vseh sestavnih delov. Preventivni ukrepi, kot sta redno delovanje tudi pozimi in vsakoletna zamenjava filtra za cvetni prah, lahko znatno podaljšajo življenjsko dobo sistema.
VW Golf 7: težave z električno parkirno zavoro
Električna parkirna zavora kaže napake v delovanju, kot so sporočila o napakah na zaslonu, mehanska okvara ali popolna blokada zadnjih koles. Te pritožbe se pogosto pojavljajo pri vseh različicah motorjev, od manjšega 1.0 TSI 110 KM do močnejših motorjev 2.0 TDI 150 KM in 2.0 TDI 184 KM. Značilni simptomi so opozorilna sporočila, kot so "Delavnica parkirne zavore!", glasno škripanje ali nezmožnost sprostitve ali aktiviranja zavore. Težave so pogosto posledica obrabljenih zavornih oblog, okvarjenih servomotorjev ali korozije na zavornih čeljustih. Obdobje med 30.000 in 60.000 km je še posebej kritično, čeprav se lahko pri intenzivni mestni uporabi pojavijo tudi zgodnejše okvare.
Za zanesljivo delovanje zavornega sistema je ključnega pomena strokovno vzdrževanje. Pri občutljivih parkirnih zavornih sistemih VW Golf 7 je treba vsakih 20.000 km preveriti zavorne obloge in servomotorje ter opraviti redno kalibracijo z diagnostično napravo. V primeru težav je pogosto potrebna osnovna nastavitev parkirne zavore, ki jo je mogoče izvesti le s posebno programsko opremo. Z redno uporabo parkirne zavore in izogibanjem slani vodi lahko preprečite korozijo in ohranite funkcionalnost.
Volkswagen Golf 7: težave z ogrevanjem in notranjim udobjem
Ogrevanje se ne ogreje ali pa se radio ne prižge, zaradi česar se znatno zmanjša udobje. Te okvare v enaki meri prizadenejo različne različice motorjev, kot so 1.6 TDI 110 KM, 1.6 TDI 116 KM in motorji TSI. Pogosti simptomi so hladen zrak iz šob ogrevanja, okvarjeni motorji puhala ali popolna odpoved notranje razsvetljave. Poleg tega se lahko pojavijo težave s ključem, če se LED dioda na ključu ne prižge ali če ključ ne deluje po zamenjavi baterije. Sistem centralnega zaklepanja ne deluje zanesljivo in pokrovček rezervoarja za gorivo se ne odpre. Te okvare se pogosto pojavijo med 40.000 in 80.000 km in so lahko posledica okvarjenih krmilnih enot ali pretrganih kablov.
Redno vzdrževanje je nujno za zagotavljanje delovanja električnih sistemov. Kompleksni komfortni sistemi Golfa 7 zahtevajo redno posodabljanje programske opreme in preverjanje vseh vtičnih povezav vsakih 30.000 km. V primeru težav z ogrevanjem je treba preveriti nivo hladilne tekočine, termostat in radiator ogrevanja. Težave s ključi je pogosto mogoče odpraviti s ponovnim programiranjem ali zamenjavo akumulatorja, medtem ko so težave z radiem običajno posledica napak v varovalkah ali kodiranju. S preventivnimi ukrepi, kot so redni pregledi sistemov, lahko preprečite večje okvare.
VW Golf 7: težave z asistenčnimi sistemi in elektroniko
Sistem Front Assist ni na voljo, kamera za vzvratno vožnjo se ne umakne, različni elektronski sistemi pa kažejo napake. Te težave se nanašajo na vse različice motorjev, od 1.0 TSI 116 PS do 2.0 TDI 4Motion, in se kažejo z opozorilnimi sporočili na zaslonu ali popolno odpovedjo sistema. Tempomat ne deluje pravilno, sistem Start-Stop se ne zažene in zaslon ne deluje pravilno. Pojavijo se lahko tudi mehanske težave: zadnja vrata se ne odprejo, prtljažnik se ne odpre in voznikova vrata se ne odprejo. Vzvratna prestava se ne vključi in avtomatski regulator stekel ne deluje več. Te napake se običajno pojavijo med 50.000 in 100.000 prevoženimi kilometri, lahko pa se pojavijo tudi prej ob intenzivni uporabi elektronike.
Za diagnosticiranje zapletenih težav z elektroniko je potreben sistematičen pregled. Občutljivi asistenčni sistemi VW Golf 7 potrebujejo za pravilno delovanje redno kalibracijo in posodobitev programske opreme vsaki dve leti. Težave s senzorji je pogosto mogoče odpraviti s čiščenjem ali ponovno kalibracijo, medtem ko je pri mehanskih okvarah običajno potrebna zamenjava prizadetih sestavnih delov. Diagnostika se izvaja z uporabo testerja VAS ali VCDS za vrednotenje kod napak. S preventivnim vzdrževanjem in rednimi pregledi sistema lahko preprečite večino elektronskih okvar in zagotovite zanesljivost asistenčnih sistemov.
Dodatne pogoste napake VW Golf 7
Na podlagi izkušenj voznikov vozila Golf 7 se pojavljajo naslednje dodatne težave:
Okvare stikala za tlak olja: Pogosto se pojavijo pri motorjih TDI med 80.000 in 120.000 prevoženimi kilometri, povzročajo opozorilne luči in lahko vodijo do poškodb motorja.
Težave s panoramsko streho: Po 60.000-80.000 km se pogosto pojavijo mehanske okvare ali puščajoča tesnila, zlasti pri pogosti uporabi.
Vžigalnik cigaret ne deluje: Električne težave z vtičnico 12V se pojavijo med 40.000 in 70.000 km, običajno zaradi napak na varovalkah ali težav s kontakti.
Stanje akumulatorja ni prikazano: Okvarjeni senzorji akumulatorja ali težave z ECU se pojavijo med 50.000-90.000 km.
Notranja osvetlitev se ne ugasne: Po 30.000-60.000 km se pogosto pojavijo okvare stikal vratnih kontaktov ali ECU.
Težave z ročnim menjalnikom: Pri ročnih menjalnikih: počasno prestavljanje ali puščanje olja v menjalniku med 100.000-150.000 km.
Na podlagi povratnih informacij lastnikov vozil se te dodatne pomanjkljivosti pojavljajo redno in zahtevajo preventivno vzdrževanje, da bi se izognili večjim poškodbam.
Volkswagen Golf 7 težave: slabosti in prednosti
Prednosti
Slabosti
Sodobni motorji TSI in TDI
Težave z menjalnikom DSG
Dobra nastavitev podvozja
Obraba zobate verige
Visokokakovostna izdelava
Okvare klimatskih naprav
Obsežna varnostna oprema
Okvare elektronske parkirne zavore
Dober prostor
Napake asistenčnega sistema
Nizka poraba goriva
Težave z ogrevanjem in udobjem
Zmogljive različice motorjev (GTI, GTD, GTE)
Okvare elektronike
Trdna karoserija
Okvare ključa in sistema zaklepanja
Golf 7 je tehnično izpopolnjeno vozilo s sodobnimi motorji in bogato opremo. Najpogostejše pomanjkljivosti se nanašajo na menjalnik DSG, zobato verigo pri motorjih TSI in različne elektronske sisteme. Z rednim vzdrževanjem in preventivnimi ukrepi lahko preprečite večino težav in znatno podaljšate življenjsko dobo vozila. Kljub znanim napakam ostaja Golf 7 priljubljeno in v osnovi zanesljivo vozilo v svojem segmentu.
Koristni videoposnetki v zvezi s temo:
Kako zamenjati filter kabine na VW GOLF 7
Kako zamenjati oljni filter in motorna olja na VW GOLF 7
AUTODOC Najbolje prodajani: rezervni deli za ugodno ceno
Priporočila proizvajalca:
BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K