Težave z drgetanjem in prestavljanjem menjalnika DSG: Pri menjalniku DSG z dvojno sklopko se že pri 30.000-50.000 prevoženih kilometrih pojavijo tresljaji ob zagonu in grobo prestavljanje. Še posebej so prizadete različice 7-stopenjskega menjalnika DSG z motorji 1.4 TSI in 1.8 TSI.
Okvare vodne črpalke v motorjih TDI: Vodna črpalka pogosto odpove med 80.000 in 120.000 km, zlasti pri motorjih 2.0 TDI 150 KM in 190 KM. Simptomi so izguba hladilne tekočine in pregrevanje motorja.
Sporočila Front Assist ni na voljo: asistenčni sistem občasno odpove po 20.000 km, pogosto zaradi umazanih senzorjev ali napak v programski opremi. Enako velja za vse različice motorjev.
Električna zadnja vrata se ne odpirajo: Mehanske in električne napake se pojavljajo od 40.000 do 60.000 km, zlasti pri pogosti uporabi. Zadnja vrata se ne odzivajo na daljinski upravljalnik ali gumb.
Volkswagen Passat B8: težave z menjalnikom DSG
Menjalnik DSG z dvojno sklopko v vozilu VW Passat B8 ima različne šibke točke, ki se kažejo s tresenjem pri speljevanju, zapoznelim prestavljanjem in nerednim prestavljanjem. Posebej prizadete so različice s 7-stopenjskim menjalnikom DSG v kombinaciji z motorji 1.4 TSI in 1.8 TSI, pri čemer se prvi simptomi pojavijo že pri 30.000 prevoženih kilometrih. Težave se pogosto poslabšajo v prometu z ustavljanjem in speljevanjem ter pri nizkih hitrostih, ko menjalnik pogosto prestavlja med prvo in drugo prestavo. Pri višjih prevoženih kilometrih, približno 80.000-100.000 km, lahko pride tudi do popolne odpovedi sklopke, kar povzroči draga popravila.
Za zgodnje odkrivanje težav z menjalnikom je bistvenega pomena sistematično preverjanje. Občutljive krmilne enote menjalnika VW Passat B8 DSG zahtevajo redne posodobitve in prilagoditve programske opreme, da bi delovale optimalno. Diagnostika vključuje branje pomnilnika napak, preverjanje temperatur sklopke in testno vožnjo z različnimi načini vožnje. Preventivno vzdrževanje z rednim menjavanjem olja v menjalniku vsakih 60.000 km lahko znatno podaljša življenjsko dobo in prepreči večje poškodbe.
-58%
Mnenja - 49
Informacije o izdelku
Vgradnja stran: spredaj
Enota kolicine:
Set
Dolzina [mm]: 650, 450
izvedba brisalne metlice: Brez okvirja
Družina izdelkov: Aerotwin
Volan na levi strani / desnistrani:
za volan na levi strani
VW Passat B8: težave z vodno črpalko pri motorjih TDI
Vodna črpalka je znana šibka točka v motorjih TDI vozila VW Passat B8, zlasti v motorjih 2.0 TDI 150 PS, 190 PS in 200 PS TDI. Običajne okvare se pojavijo med 80.000 in 120.000 km, čeprav so lahko prvi znaki opazni že prej zaradi manjših izgub hladilne tekočine. Vodna črpalka pogosto odpove brez opozorila, kar lahko povzroči takojšnje pregrevanje motorja. Simptomi so padajoča raven hladilne tekočine, beli oblaki pare iz motornega prostora, povišana temperatura motorja in v hujših primerih popolna izguba hladilne tekočine. Pri nekaterih vozilih se težava ponovi v drugem valu okoli 150.000-180.000 km, če je bila nadomestna črpalka slabše kakovosti.
Redno vzdrževanje je ključnega pomena za pravočasno odkrivanje težav z vodno črpalko. Natančni hladilni sistemi VW Passat B8 zahtevajo stalno spremljanje ravni hladilne tekočine in redne vizualne preglede za odkrivanje puščanja v motornem prostoru. Diagnoza se izvede s tlačnim preizkusom hladilnega sistema, preverjanjem hrupa črpalke in preverjanjem kroženja hladilne tekočine. S preventivno zamenjavo vodne črpalke skupaj z zobatim jermenom lahko preprečite večje poškodbe motorja in zagotovite zanesljivost hladilnega sistema.
Volkswagen Passat B8: težave s sistemom Front Assist, ki ni na voljo
Sistem Front Assist v vozilu VW Passat B8 se pogosto okvari s sporočilom "Front Assist ni na voljo", kar se lahko zgodi že pri nizkih prevoženih kilometrih od 20.000 do 40.000 km. Vzroki so različni in segajo od umazanih radarskih senzorjev in programskih napak do okvarjenih krmilnih enot. Težava se še posebej pogosto pojavi po pranju vozila, v slabih vremenskih razmerah ali po manjši poškodbi sprednjega dela vozila. Sistem lahko deluje občasno in se včasih ponovno aktivira po ponovnem zagonu vozila, kar otežuje diagnosticiranje. V primeru trajnih okvar tudi drugi asistenčni sistemi, kot sta sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu ali prilagodljivi tempomat, ne delujejo več pravilno.
Za sistematično odpravljanje težav z asistenčnimi sistemi je potreben strokovni pregled. Občutljivi radarski senzorji VW Passat B8 potrebujejo za pravilno delovanje redno čiščenje in umerjanje. Diagnoza vključuje preverjanje čistosti senzorjev, odčitavanje kod napak kontrolne enote in po potrebi ponovno umerjanje sistema. S preventivnim vzdrževanjem senzorjev in rednim posodabljanjem programske opreme lahko preprečite večino težav in zagotovite, da bodo varnostni sistemi še naprej pravilno delovali.
VW Passat B8: težave z električnimi zadnjimi vrati
Električna zadnja vrata VW Passat B8 pogosto povzročajo težave, saj se ne odpirajo ali se ne odzivajo na poskuse upravljanja. Te težave se običajno pojavijo med 40.000 in 60.000 prevoženimi kilometri, pogosteje pri vozilih, ki pogosto uporabljajo funkcijo samodejnega odpiranja. Vzrokov je več: okvarjena mikro stikala, obrabljeni plinski blažilniki, težave s pripomočkom za zapiranje ali napake v elektronski krmilni enoti. Predvsem pozimi lahko dodatne težave povzročijo zamrznjeni mehanizmi ali strjena tesnila. Druga pogosta težava je nepopolno zapiranje prtljažnih vrat, zaradi česar se v pilotski kabini prikažejo opozorilna sporočila in se vozilo ne more samodejno zakleniti.
Za pravilno delovanje električnih sistemov je nujno strokovno vzdrževanje. Kompleksni mehanizmi zadnjih vrat VW Passat B8 zahtevajo redno mazanje spojev in pregled električnih povezav. Diagnostika vključuje preverjanje plinskih blažilnikov, preverjanje mikrospojk in odčitavanje kod napak kontrolne enote. Redno vzdrževanje z ustreznimi mazivi in pravočasna zamenjava obrabljenih sestavnih delov lahko znatno podaljša življenjsko dobo električnih zadnjih vrat.
Volkswagen Passat B8: težave z informacijsko-zabavnim sistemom in induktivnim polnjenjem
Informacijsko-zabavni sistem vozila VW Passat B8 ima različne napake, od zamrznjenih zaslonov in prekinitev povezave do popolnih okvar sistema. Zlasti induktivno polnjenje ne deluje zanesljivo, saj pametni telefoni niso prepoznani ali pa se postopek polnjenja spontano prekine. Te težave se lahko pojavijo že pri 10.000-30.000 km in so pogosto povezane s programsko opremo, lahko pa jih povzroči tudi okvarjena strojna oprema. Navigacijska programska oprema pogosto prikazuje zastarele zemljevide ali se počasi odziva na vnose, povezava Bluetooth pa redno odpove. V nekaterih vozilih se po posodobitvi programske opreme delovanje sistema poslabša, kar povzroči daljši čas zagona in nestabilno delovanje.
Za odpravo težav z infozabavno opremo je potreben sistematičen pregled. Občutljive multimedijske krmilne enote VW Passat B8 za optimalno delovanje potrebujejo redne posodobitve programske opreme in ponastavitve sistema. Odpravljanje težav vključuje preverjanje različice programske opreme, ponastavitev sistema, preverjanje kabelskih povezav s polnilno postajo in po potrebi popolno posodobitev programske opreme infozabavnega sistema. Preventivno vzdrževanje z rednimi posodobitvami in previdnim ravnanjem z zaslonom na dotik lahko prepreči večino okvar.
Mnenja - 13
Informacije o izdelku
funkcija releja:
naprava za predgretje, razrbremenitev X-kontakta
Priporočila proizvajalca: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
Dodatne pogoste okvare vozila Volkswagen Passat B8
Na podlagi izkušenj lastnikov vozila VW Passat B8 se pojavljajo naslednje dodatne težave:
Klimatska naprava se ne hladi pravilno: pogosto se pojavi med 50.000 in 80.000 km, običajno zaradi okvarjenih kompresorjev ali netesnih cevi.
Ogrevanje se ne segreva: Težave se pojavljajo med 60.000-90.000 km, pogosto zaradi okvarjenih ventilov ogrevanja ali zamašenih toplotnih izmenjevalnikov.
Notranja razsvetljava se ne ugasne: Okvare na elektroniki se pojavljajo od 20.000 do 40.000 km, pogosto zaradi okvarjenih vratnih kontaktov ali napak v krmilni enoti.
Predčasna obraba zobatega jermena: Pri motorjih 2.0 TSI med 80.000 in 120.000 km lahko pride do poškodb motorja.
Obraba kolesnih obročev: Težave s podvozjem med 60.000 in 100.000 km, ki se kažejo s hrupom pokanja in neurejenim obnašanjem pri vožnji.
Puščanje panoramske strehe: Vdor vode od 40.000 do 70.000 km, zlasti pri starejših vozilih z obrabljenimi tesnili.
Sporočila o neprepoznanem ključu: Težave z izklopom ključa od 30.000 do 50.000 km, pogosto zaradi šibkih akumulatorjev ali okvarjenih anten.
Motor se ne zažene: TSI in 2.0 TSI od 40.000-80.000 km, običajno zaradi okvarjenih vžigalnih tuljav ali črpalk za gorivo.
Težave VW Passat B8: šibke točke in prednosti
Prednosti
Slabosti
Prostorna notranjost
DSG menjalnik drsi
Visoka kakovost izdelave
Okvare vodne črpalke
Sodobni asistenčni sistemi
Elektronske napake
Udobno podvozje
Napake informacijsko-zabavnega sistema
Dobra izbira motorja
Pritožbe glede klimatske naprave
Nizka poraba goriva
Napake pri delovanju zadnje klopi
Solidna zanesljivost
Napake sistema Front Assist
Passat B8 je v osnovi zrelo vozilo z visoko stopnjo udobja in sodobno opremo. Najpogostejše okvare se nanašajo na elektronske komponente in posebne obrabljive dele, kot sta vodna črpalka ali menjalnik DSG. Večini težav se je mogoče izogniti ali jih odkriti v zgodnji fazi z rednim vzdrževanjem in preventivnimi ukrepi. Življenjsko dobo kritičnih sestavnih delov je mogoče znatno podaljšati s kakovostnim vzdrževanjem in uporabo originalnih delov.
Koristen video v zvezi s to temo:
Menjava baterije ključa avta VW Passat B8
AUTODOC Najbolje prodajani: rezervni deli za ugodno ceno
Priporočila proizvajalca:
BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K
Podvozje:
za vozila s povecano visino nad tlemi, za vozila brez el.regulacije blazilnika, za vozila s sportnim podvozjem, za vozila s standardnim podvozjem
Sistem blazilnika: dvocevni
Vrste blazilnika: Tlak plina
Preverite številko OE
Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, oko spodaj