Kazalo vsebine
CDI
CDI (Common Rail Diesel Injection) je niz dizelskih motorjev nemškega proizvajalca Daimler AG, Ti motorji so nameščeni v vozilih Mercedes-Benz. CDI motorji so bili razviti leta 1997 in se uspešno uporabljajo še danes. Motorji imajo sistem neposrednega vbrizgavanja goriva, kar zmanjša porabo goriva za 15%. Proizvajalec je povečal navor motorja, kar pa je povečalo tudi moč motorja za 40%.
Popularni motorji CDI
OM611. 1998-2004.
To so inline 2.1 in 2.2 litrski štirivaljni dizelski motorji. Lastniki avtomobilov lahko izbirajo med različnih moči motorjev, in sicer: 81, 101, 108, 114, 120, 127, 134 in 141 KM. OM611 so bili nameščeni v modele Mercedes-Benz Sprinter (W90x), Mercedes-Benz E-Class (W210), Mercedes-Benz C-razred (W203).
OM668. 1998-2005.
Ti dizelski motorji so imeli štiri cilindre v liniji, prostornine 1,7 in 2,7 l. Naslednji modeli so bili prodani z motorji OM668: Mercedes-Benz A-Class (W168), Mercedes-Benz A-Class (W169), kot tudi Mercedes-Benz Vaneo (W414).
OM612. 1999-2006.
Za razliko od prejšnjih motorjev, je imel OM612 5 valjev v vrsti prostornine 2,7 l. Moč motorja se je gibala med 154 in 170 KM, navor pa med 330 in 370 Nm. Ti motorji so bil nameščeni v modele Mercedes-Benz Sprinter (W90x), Mercedes-Benz C-Class (W203) Mercedes-Benz E-Class (W210).
OM628. 1999-2010.
To je bil prvi V-motor v liniji CDI. Imel je 8 valjev, 4 litre prostornine, 560 Nm navora in moč 250 KM. Motor je bil nameščen v modele Mercedes-Benz E-Class (W211), Mercedes-Benz S-Class (W220), Mercedes-Benz M-Class (W163), Mercedes-Benz G-razred (W463).
OM647. 2002-2006.
5-valjni inline 2.7-litrski motor moči 177 KM in navora 400 Nm. Nameščen je bil v salonu Mercedes-Benz E-Class (W211).
OM648. 2002-2005.
Ta motor je imel 6 valjev v vrsti s prostornino do 3,2 litra. Motor je imel dve moči: 177 in 204 KM. Ta motor je našel mesto pod pokrov modela Mercedes-Benz E-Class (W211) in Mercedes-Benz E-Class (W220).
OM646. 2003-2010.
Ta 4-valjni, 2,2-litrski motor s turbopolnilnikom je imel blok valja iz litega železa in aluminijasto glavo ter širok razpon moči od 88 do 170 KM. Leta 2006 je bila izdana druga generacija tega motorja, OM646 EVO, kjer je bilo izvedenih več več kot 90 sprememb v oblikovanju. OM646 je bil nameščen v modelih Mercedes-Benz Vito (W639), Mercedes-Benz Sprinter (W906), Mercedes-Benz C-Class (W203), Mercedes-Benz C-Class (W204), Mercedes-Benz CLK- W209) in Mercedes-Benz E-Class (W211).
OM640. 2004-2012.
Ta 2-litrski OM640 je imel štiri cilindrične valje, hladilni sistem za turbopolnilnik in turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo. Moč motorja se je gibala od 82, 109 ali 140 KM. Navor pa 200, 250, 300 Nm. OM640 je našel mesto v modelih Mercedes-Benz A-Class (W169) in Mercedes-Benz B-Class (W245).
OM629. 2005-2011.
Ta motor je nekoliko spremenjen OM628. Njegova značilnost je bila povečan turbo pritisk, kar je omogočilo večjo moč in navor. Njegov predhodnik je bil OM629 motor z V8 4-litrskim motorjem. Moč motorja je znašala med 306 in 320 KM, navor pa med 700 in 730 Nm. Razvit je bil za vozila Mercedes-Benz M-Class (W164), Mercedes-Benz GL-razred (X164), Mercedes-Benz E-Class (W211) in Mercedes-Benz S-Class (W221).
OM651. 2008-danes.
Uporablja se 4-cilindrični motor s turbopolnilnikom prostornine 1,8 in 2,2l in moči med 95 do 204 KM. Blok je izdelan iz sive litine. Motor je nameščen v modelih Mercedes-Benz A-Class (W176), Mercedes-Benz B-Class (W246), Mercedes-Benz CLA (C117), Mercedes-Benz Sprinter (W906), Mercedes-Benz C-Class ), Mercedes-Benz C-Class (W205), Mercedes-Benz Vito (W447), Mercedes-Benz GLA (X156), Mercedes-Benz E-Class (W212), Mercedes-Benz Viano / Vito (W639) Mercedes-Benz GLK (X204), Mercedes-Benz CLS (X218), Mercedes-Benz M-Class (W166), Mercedes-Benz SLK (R172), Mercedes-Benz GLC (X253) Mercedes-Benz S-Class (W222).
OM656. 2017-danes.
Turbopolnilnik s 3l prostornine in 6 valjev OM656 je najmočnejši motor, ki je našel mesto v serijskem Mercedes-Benzu. Tehnični podatki: 286 KM (600 Nm) in 340 KM (700 Nm). Razvit in nameščen je v vozila Mercedes-Benz S-Class (W222).