Mercedes C-Class W205: problemi
Mercedes C-Class W205: znani problemi in napake
- Težave s funkcijo start-stop: pojavijo se lahko že pri 20.000-30.000 km, pogosto so posledica šibkega akumulatorja ali napake senzorja.
- Okvarjene vžigne tuljave v bencinskih motorjih: pogosto se pojavijo po približno 60.000-100.000 km in povzročijo napačno vžiganje, zlasti v modelih AMG.
- Puščanje vodne črpalke: lahko se pojavi po 80.000-120.000 km in povzroči izgubo hladilne tekočine.
- Težave z električno parkirno zavoro: napake se lahko pojavijo že pri 40.000-60.000 km.
- Nepravilno delovanje žarometov LED: posamezni segmenti LED se lahko pokvarijo po 50.000-70.000 km.
Mercedes W205: napake z bencinskim motorjem

Mercedes C-Class W205 - problemi z zobato verigo
Pri bencinskih motorjih serije M274 (C160, C180, C200, C250, C300) se lahko pojavijo težave s časovno verigo. Eden od pogostih simptomov je ropotajoči zvok pri zagonu motorja ali v prostem teku, ki se pogosto pojavi po 80.000-100.000 prevoženih kilometrih. V hujših primerih lahko veriga preskoči in povzroči poškodbe motorja. Mercedes priporoča preventivno zamenjavo zobate verige pri približno 100.000 prevoženih kilometrih. Poleg tega je treba redno preverjati napenjalec verige, da se prepreči prezgodnja obraba.
Pri modelih C 400 4MATIC, C 43 AMG in C 450 AMG obstaja dolg seznam napak: pri motorju V6 M276 je napenjalec verige do približno konca leta 2014 povzročal težave zaradi nezadostne oskrbe z oljem, zaradi česar je veriga odpovedala. Redno menjavanje olja z visokokakovostnim motornim oljem bo pomagalo podaljšati življenjsko dobo napenjalca verige.
Poraba olja
Pri nekaterih bencinskih motorjih serije M274, zlasti pri modelih C200 in C250, se običajno poveča poraba olja. Poraba do 0,5 litra na 1000 km velja za "normalno". Poraba se poveča po 40.000-60.000 km. Možni vzroki so obrabljeni batni obročki ali tesnila stebla ventilov. Z rednim preverjanjem nivoja olja in pravočasno zamenjavo obrabljenih delov lahko preprečite večje poškodbe motorja.
Mercedes W205: problemi z dizelskim motorjem

Sistem AdBlue
Pri dizelskih motorjih se lahko pojavijo težave s sistemom AdBlue. Vbrizgalniki se pogosto zamašijo ali črpalka odpove, kar se običajno zgodi med 80.000 in 120.000 km. Simptomi vključujejo zmanjšanje zmogljivosti ali opozorilna obvestila na zaslonu vozila. Z rednim čiščenjem in uporabo visokokakovostnega AdBlue lahko te težave preprečite. Če se okvara ponovi, lahko pomaga zamenjava prizadetih injektorjev ali črpalke.
Motorji CDI
Pri dizelskih motorjih CDI se lahko prikaže koda napake P052E, ki označuje težave z ventilom za prezračevanje karterja. To se pogosto zgodi med 80.000 in 100.000 km in lahko povzroči izgubo moči. S pravočasnim popravilom ali zamenjavo prezračevalnega ventila lahko stabiliziramo delovanje motorja in preprečimo posledično škodo.
Mercedes C-Class W205: napake z menjalnikom

Samodejni menjalnik 9G-Tronic
Devetstopenjski samodejni menjalnik 9G-Tronic lahko v redkih primerih povzroči težave. Lastniki tega avtomobila poročajo o trhlih prestavah ali zapoznelem zagonu, ki se pogosto pojavijo po 50.000-70.000 prevoženih kilometrih. Večinoma je težave mogoče odpraviti s posodobitvijo programske opreme. Če vztrajajo, je morda potrebna zamenjava tekočine v menjalniku ali temeljit pregled mehatronike.
Ročni menjalnik
Pri ročnih menjalnikih se lahko težave z menjalnikom pojavijo po približno 60.000-80.000 km, na primer togo prestavljanje ali hrup pri prestavljanju. V takšnih primerih sta možni rešitvi zamenjava prestavne ročice ali pregled sklopke.
Mercedes W205: Težave s podvozjem: težave s podvozjem

Mercedes C-Class W205 AIRMATIC težave
Opcijsko zračno vzmetenje AIRMATIC lahko povzroča težave. Pogosta so puščanja v zračnih vzmeteh ali okvare kompresorja, ki so običajno opazne med 60.000 in 120.000 km. Simptomi vključujejo povešanje vozila ali opozorilna obvestila na armaturni plošči. Morda bo treba zamenjati zračne vzmeti ali opraviti remont kompresorja, da se ponovno vzpostavi delovanje sistema AIRMATIC.
Hrup vzmetenja
Številni lastniki poročajo o škripajočih zvokih vzmetenja, zlasti pri nizkih temperaturah ali po daljšem mirovanju vozila. Te težave se lahko pojavijo že pri 20.000-30.000 prevoženih kilometrih. Pogost vzrok so suhi gumijasti ležaji ali puše. Z mazanjem prizadetih delov ali zamenjavo gumijastih ležajev lahko hrup trajno odpravite.
Mercedes C-Class W205: napake s panoramsko streho
Nekateri vozniki so se pritožili nad okvarami opcijske panoramske strehe, ki so se pojavile v prvih 30.000 km. Slišijo lahko zvoke vetra ali zaznajo puščanje v strehi. V nekaterih primerih se zatakne tudi mehanizem za odpiranje. Pomaga lahko ponovna nastavitev ali zamenjava tesnil. Če se težava nadaljuje, bo morda treba zamenjati celoten sistem odpiranja.
Mercedes C-Class W205: problemi z navigacijskim sistemom
Nekateri ljudje poročajo, da navigacijski sistem ne prikazuje najnovejših informacij o cestnih zaporah. Poleg tega lahko informacijsko-zabavni sistem COMAND zamrzne, pogosto v prvih 50.000 km. Preprosta posodobitev programske opreme običajno zagotavlja dolgoročno rešitev za te napake.
Mercedes W205: težave z akumulatorjem
Nekateri modeli W205 trpijo zaradi hitrega praznjenja akumulatorja, zlasti če so dalj časa neuporabljeni. Ta težava se običajno pojavi v prvih 2-3 letih. Z rednim preverjanjem akumulatorja in namestitvijo močnejšega akumulatorja lahko to preprečite.

Mercedes W205: težave s kombilimuzino (model T)
Električna prtljažna vrata lahko povzročijo težave v kombilimuzini, pogosto že po 30.000-50.000 prevoženih kilometrih. Lahko se zgodi, da se zadnja vrata ne odprejo ali zaprejo v celoti. Trajna rešitev je lahko nastavitev senzorjev ali zamenjava mehanizma za zaklepanje.
Težave z vozilom Mercedes C63 AMG W205
Pri modelih AMG C63 so pogostejše okvare na vžigalnih tuljavah, ki lahko povzročijo napačno vžiganje in izgubo moči. To se pogosto zgodi med 60.000 in 100.000 km. Zgodnja zamenjava vžigalnih tuljav lahko pripomore k ohranjanju zmogljivosti motorja in prepreči poznejše poškodbe.
Problemi s sistemom Mercedes W205 MOPF
Nekatere od zgodnjih okvar so bile odpravljene v modelih facelift od leta 2018 naprej, vendar se lahko pojavijo nove okvare, na primer nepravilno delovanje žarometov LED ali okvare v posodobljenem sistemu infozabavnih vsebin. Če se težave z žarometi ponovijo, je možna rešitev nadgradnja z novejšo generacijo LED.
Dodatne pogoste problemi Mercedes W205
Na podlagi izkušenj voznikov Mercedesa W205 predstavljamo pregled dodatnih možnih težav:
- Pokvarjene kljuke vrat: električne kljuke vrat se lahko pokvarijo med 60.000 in 80.000 prevoženimi kilometri.
- Napake v sistemu infozabavnih vsebin: programske napake ali težave s prikazovalnikom se pogosto pojavijo v prvih 30.000 km.
- Težave s sistemom za vožnjo brez ključa: napake v delovanju se lahko pojavijo med 40.000 in 60.000 km.
- Puščanje v sistemu za pranje zadnjega stekla: napake se tu pogosto odkrijejo po približno 50.000-70.000 prevoženih kilometrih.
- Pomanjkljivi parkirni senzorji: ti lahko odpovedo ali sprožijo sporočilo o napaki že pri 30.000-50.000 prevoženih kilometrih.
- Težave s prepoznavanjem sedeža na sovoznikovi strani: zaradi tega se lahko pojavijo sporočila o napakah v sistemu zračnih blazin.
- Razpokana platišča iz lahke litine: ta napaka se lahko pojavi pri zmogljivejših modelih ali zaradi pogostega stika z robniki.
- Napake v delovanju nadzorne enote ESP: te lahko povzročijo nepričakovane posege sistema za nadzor stabilnosti.
- Težave s centralnim zaklepanjem: pojavijo se lahko razmeroma zgodaj v življenjski dobi vozila.
- Hrup vetra, ki prihaja iz vrat in ogledal pri visokih hitrostih: pogosta in neprijetna težava, nad katero se pritožujejo številni lastniki.
Teh dodatnih težav ni mogoče pričakovati pri vseh vozilih, vendar se v nekaterih primerih lahko pojavijo. Z rednim vzdrževanjem in upoštevanjem servisnih intervalov lahko odkrijete in odpravite številne od teh napak.