Top Avtodeli 1 ROVER 2000-3500 Hatchback modele
Top kategorije rezervnih delov
Katalog rezervnih delov
Spletna trgovina ROVER 2000-3500 Hatchback dodatki
Najbolj prodajani avtomobilski izdelki ROVER 2000-3500 Hatchback
Ugodni rezervni deli premijskih blagovnih znamk proizvajalcev za 1 ROVER 2000-3500 Hatchback modele so na voljo zdaj. V našem katalogu rezervnih delov za ROVER boste našli veliko izbiro prvorazrednih in poceni avtodelov za ROVER 2000-3500 Hatchback od vodilnih proizvajalcev.
Sodelujte v naših promocijah, popustih in posebnih ponudban na vseh avtodelih za ROVER 2000-3500 Hatchback modele ma Autodoc. Intuitiven vmesnik je zasnovan tako, da lahko vsak lastnik avtomobila odda svoje naročilo brez napora v nekaj minutah. Poleg tega, vam ni treba plačati za dostavo. Ogromen izbor ROVER 2000-3500 Hatchback avtomobilskih delo, je na voljo za vas ob vseh urah.
SKF VKN 402 Kompletna manseta, pogonska gred
146 mm, z objemkami
ERA 880111A Vzigalna tuljava
2-polen, 12V
MOBIL 201510301042 Motorno olje
10W-40, 4l, delno sinteticno olje
ATE 705802 Zavorna tekocina
1l
LIQUI MOLY 85W-90 Olje menjalnika
85W-90, Mineralno olje, Vsebina: 1l
HELLA 3035 Utripalnik
12V, elektronski, 2+1(6)x21W+5 EPW, z drzalom, za prikolice
DELPHI HDF496 Filter goriva
Filter s navojem, Vlozek filtra
PETEC 94435 Mast
transparenten, tuba, Dolgoročna zaščita, visoka protikorozijska zaščita, temperaturno obstojno, vodoodporen, Odporen na slano vodo, ne vsebuje kovino, brez silikona, Vsebina: 35ml, Vsebina: 35g
MOBIL 201530202020 Olje za avtomatski menjalnik
ATF II, 4l, Rdeca
ROVER 2000-3500 Hatchback rezervni deli: Kje kupiti?
Rover 2000-3500 Hatchback avtodeli z originalno kakovostjo so na voljo v ROVER 2000-3500 Hatchback katalogu rezervnih delov podjetja AUTODOC po cenah od 3.29 do 46.49 €.
Kateri ROVER 2000-3500 Hatchback rezervni deli so na voljo v katalogu AUTODOC?
Rover 2000-3500 Hatchback OEM deli so avtomobilski deli znamk, kot so:
Informacije o ROVER 2000-3500 Hatchback modelu - pravilna izbira rezervnih delov
Rover SD1
Rover SD1 poslovni razred je bil proizveden v letih 1976-1986 s strani British Leyland pod Rover blagovno znamko. Proizvodnja avtomobilov je bila v Angliji, Indiji in Novi Zelandiji. Leta 1977 je avtomobil dobil nagrado European Car of the Year.
Rover SD prva generacija
Razvoj avta se je začel leta 1971. Konceptni avtomobil Rover SD1 Estate , ki je bil predstavljen leta 1975, je s proizvodnjo prehitel predstavitev avtomobila. Avto je bil predstavljen evropskem trgu na ženevskem avtošovu v 1977. Rover SD1 je zamenjal 2 avtomobila - Rover P6 in Triumph 2000/2500. David Bache je bil vodja skupine, ki je delala na tem avtu.
Rover SD1 je bil proizveden v pet-vratni kombilimuzina različici. Ena od prednosti tega avtomobila je aerodinamika, ki je bila dosežena zaradi nizke strehe, strega kota vetrobranskega stekla in nagnjenim pokrovom prtljažnika.
Avtomobili se nikoli niso prodajali pod imenom Rover SD1. Ime avtomobila je bilo pogojeno s prostornino motorja. Prvotno je spremenjeni Rover 3500 prišel iz proizvodne linije, proizvodnja Rover 2300 in Rover 2600 se je začela leta 1978.
V ZDA Rover se je SD1 prodaja začela leta 1980 pod imenom Rover 3500. Ameriški avtomobili so se razlikovali od evropskih v manjšem volanu, večjih odbijačih in žarometih brez pokrova. Sončna streha je bila dodatna možnost za ameriške avtomobile. Posebna plošča z britansko zastavo je nameščena na spodnjem delu sprednjega odbijača.
Potniški predel v Rover SD1 je prostoren in ergonomski. Okna z zaščito pred soncem, električni pomik stekel, centralno zaklepanje in vztrajnostne pasovi so bili med osnovnimi možnostmi. Velur in visoko kakovostna plastika sta bili uporabljeni za notranjo opremo.
Rover SD1 prva generacija prenova
Več manjših prenov tega modela je potekalo v 1976-1981. Avto je dobil nove prednje in zadnje embleme in kromirana stranska ogledala.
Rover V8-S je bil proizveden v 1979-1980. Značilnosti tega modela so bila zlata in srebrna platišča in žarometi z brisalci. Triton zelena barva je bila na voljo posebej za ta model. Klimatska naprava je bila vključena v osnovni konfiguraciji. Leta 1980 je avto naredil prostor za Rover Vanden Plas (VDP) predel za potnike, kateri so bili v celoti pokriti z usnjem.
Opazna prenova je potekala v začetku leta 1982. Žarometi so dobili kromirano obrobo. Zadnje vetrobransko steklo je bilo opremljeno z brisalci. Lita platišča z novo velikostjo in obliko so bila na voljo kot opcija. Stikalo za okno se je premaknilo iz centralne konzole na voznikova vrata. Oprema je prav tako doživela nekaj sprememb.
Rover 800 nadomesti Rover 2300-3500 v letu 1986.
Rover SD1 na različnih trgih
V obdobju 1985-1988 so bili avtomobili izdelani v Indiji. Ta avto se je razlikoval od britanskih modelov v nastavitvah podvozja in napajanju. Proizvodnja teh avtomobilov je bila kmalu ustavljena zaradi njihove visoke cene.
Zaupajte spletnemu nakupovanju! Kupljen rezervni del za avto ROVER 2000-3500 Hatchback lahko brez pojasnila vrnete v 200 dneh po nakupu in dobili boste nazaj svoj denar. Kako? Na blagajni uporabite storitev Varno naročilo. Storitev stane le 3,95 €.
AUTODOC skrbi za vas! Vsako naročilo od 140 € vrednost blaga, je plačilo dostave zastonj v Slovenia.
*Ne velja za avtodele večjih velikosti